Epez | Failrp

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Epez
Aika ja päivä: Klo: 23.18|11.03.2021
Rikottu sääntö: Failrp

Hahmon hengen kunnioittaminen
Et voi pelata asenteella tämä on vain hahmo, pyri pelaamaan tilanteet todenmukaisesti
*sovellusesimerkki: Olet takaa-ajossa ja ajat bensatankkiin, hahmoasi tulee sattua etkä voi lähteä jatkamaan matkaa ajatuksella "Tää on vaa yks sairaalareissu"

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Pitkään jatkuneen takaa-ajon päätteeksi Epez päättää ajaa suoraan bensatankkiin. Hänen hahmolleen oli langetettu etsintäkuulutus ja ei ilmeisesti sitten halunnut jäädä kiinni.
Todisteet:
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Olette aivan sairaalan vieressä? Miksi ette vain hae elvytyspakkausta ja elvytä, jos ensihoitoa ei ollut vuorossa? En oikein ymmärrä miten tuo bensatankkiapäin ajaminen joko tahallaan tai vahingossa palvelee mitenkään ajatusta, että sillä yrittäisi estää vankilaan joutumisen?
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Olette aivan sairaalan vieressä? Miksi ette vain hae elvytyspakkausta ja elvytä, jos ensihoitoa ei ollut vuorossa? En oikein ymmärrä miten tuo bensatankkiapäin ajaminen joko tahallaan tai vahingossa palvelee mitenkään ajatusta, että sillä yrittäisi estää vankilaan joutumisen?


Ulkopuolisena kerron, miten jatkoimme tilanteessa. Räjähdyksen jälkeen otimme siis epezin mukaan ja haimme sen kuuluisan elvytyspakkauksen. Harmikseen ei saatu Epeziä tästä ylös ja menimme kohti uusia pettymyksiä.
 

EpeX

༼♥ل͜♥༽
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
18
13
3
22
FarssiRP
Heitin hyvästit kyllä radioonki että nyt lähtee henki ja oisin roolipelannu jonku sorttisen kooman nytku ois ollu mahollista. Muttakun niiku clipistä näkyy nii tullaan bodylle huuteleen suoraa että oot vitun säälittävä jätkä yms yms niin meni aika hyvin motivaatio koko tilanteeseen. Tuo oli mun mielestä kummaltakin puolelta paskaa roolipeliä jo alkuunsa...
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Heitin hyvästit kyllä radioonki että nyt lähtee henki ja oisin roolipelannu jonku sorttisen kooman nytku ois ollu mahollista. Muttakun niiku clipistä näkyy nii tullaan bodylle huuteleen suoraa että oot vitun säälittävä jätkä yms yms niin meni aika hyvin motivaatio koko tilanteeseen. Tuo oli mun mielestä kummaltakin puolelta paskaa roolipeliä jo alkuunsa...
Tuollaista huutelua ei klipillä näy, onko sinulla siitä klippiä?

Edit huomasin vasta tuon toisen klipin. Tarkidtan sen myöhemmin.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Pahoittelen pitkää vastaamis aikaa, olin unohtanut tämän olemassa olon.

Haluaisin tietää ensimmäisenä mikä idea on ruumiille huutelussa?

Miksi et @EpeX roolipelannut tilannetta kunnolla? Ymmärrän kyllä että moni menee, mutta tilanteen olisi silti voinut hoitaa kunnialla loppuun. Haluan myös tietää miksi ihmeessä siihen bensatankkiin pitää ajaa.
 

EpeX

༼♥ل͜♥༽
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
18
13
3
22
FarssiRP
En jaksanut roolipelata sitä tilannetta enää kunnolla sen jälkeenkun tullaa bodylle huutelemaan paskaa. Bensatankkiin ajamiselle eijole mitään ihmeellistä selitystä muutakun vitun paskaa roolipeliä jonka tajusin vasta jälki käteen kunnolla.
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
joo moro moro sanoin siinä, koska meikällä meni vähän hermoihin
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
No siinä taphtui monta asiaa samaan aikaan ja sitten menetin vain hermoni ja tyhmänä menin huutelemaan siihen vierelle.