Erittäin alhainen roolipelintaso / Tuntematon

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
26
Uusimaa
www.twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei tietoa ketä kyseiset pelaajat poliisin roolissa olivat ( Supportissa olleet Adminit tietävät varmaan )

Aika ja päivä: 26.11.2020 kello 20-20.30

Rikottu sääntö: Hyvin alhainen roolipelintaso

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olimme tekemässä omia ''konnuuksiamme'' ja sattumoisin ajoimme poliisia vastaan ylinopeutta, minkä johdosta poliisit kääntyivät peräämme. Noh lähdimme tottakai karkuun kun olimme aseistautuneita ja meillä oli omat juttumme kesken. Pienen takaa-ajon jälkeen saimme poliisit karistettua toviksi, joten saimme aikaa kanisterilla tankata ajoneuvoamme hetken. Polisiit kuitnekin löysivät meidät muutaman kymmenen sekunnin päästä ja Alander aka Jupe osoitti aseella poliiseja tilanteessa. Lähdimme jatkamaan karkumatkaa poliisit kannoillamme. Poliisit avasivat tulen (syyn ymmärrän täysin kun Alander aseella heitä töhötteli siinä edellä mainitussa tilanteessa) ja pakomatka hajonneella autolla päättyi metrotunneliin poliisien ammuttua meidät maihin.

Ja nyt vasta päästään ydin asiaan. Poliisit saivat meidät maihin ja ympärilleni tulee peräti KOLME (3 kpl) poliiseja loottaamaan taskujani ja jauhamaan paskaa. Vasta kun alan heille karjumaan, että soittaisivat nyt sen perhanan ensihoidon paikalle, alkoivat he sitä miettiä. Tässä välissä oli jo ensimmäinen innokas poliisi paalannut käyttämämme ajoneuvon (Coquette) ilman, että olivat selvittäneet kenelle auto edes kuuluu / ilman mitään muutakaan roolipelaamista. Poliisit ottivat meidät kantoon ja veivät meidät maan pinnalle, jonne ensihoito pyydettiin. Ensihoito elvytti meidät ja roolipelasi tilanteen kanssamme. Tästä sitten lähdettiin asemalle ''kuulusteluihin'' mitkä päättyivät siten, että molemmat saivat 10 min tutkintavankeuden ja tilanne jäi siihen.

Koko edellä mainitussa tarinassa ainoa ROOLIPELI mitä saimme, oli paikalle tulleelta ensihoitajalta (kiitos siitä hänelle) mutta muuten koko tilanne oli hyvin hätäisesti ja rehellisesti sanottuna todella paskalla roolipelillä vedetty.

Todisteet:


Vodi kyseisestä tilanteesta kokonaisuudessaan:

Tuosta kohdasta eteenpäin kun katsoo näkee koko tilanteen kaikkine todisteineen kokonaisuudessaan, joten oletan että erillisiä klippejä ette tarvitse (voin toki vodista klippaillakkin vielä erikseen kohtia jos tarve)
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
26
Uusimaa
www.twitch.tv
Time stamps:

1:40:41 Ajoimme poliisia tutkaan
1:44:00 Pääsimme ensimmäistä kertaa poliisia karkuun
1:44:48 Poliisit löytävät meidät jälleen ja takaa-ajo jatkuu
1:44:52 Alander töhöttelee poliisia
1:45:53 Poliisi ampuu ensimmäisen laukauksen -> alkaa tulitaistelu
1:48:30 Meidät ammutaan maihin
1:49:20 Poliisit alkavat vuoron perään loottaamaan (ei roolipelaa avun pyyntöjä jne)
1:52:35 Ensihoito saapuu
2:00:00 ''Kuulusteluihin saapumine'' -> ja siitä seuranneet keskustelut ja 10min putka tuomio :D
 

JaniF99

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
Vanhempi jäsen
1 Maaliskuu 2020
82
34
28
Imatra
@Vilkku , tapahtuman alku oli omalla osalla sillä että aloitan vuoron kuulen radiossa että ammutaan ja liityn tilanteeseen, kun päästää tunneliin nii saatiin heidät ammuttua ja pyydettyä hetken päästä ensihoito paikalle, henkilöt halus kuulusteluihin ja se heille suotiin. Putkaan laitettiin siksi aikaa että voijaa ottaas myös putkatuomio pois kun ensin vähä selvitellää henkilöllisyyksiä yms mutta ei putkasta pystynyt poistamaan tuomioita edes joten se meni niinkuin meni.
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
No terve.

Olin tosiaan se Konstaapeli joka sut "pelasti" siitä palavan auton viereltä. Samantien kun sut "pelastin" niin otin sulta kaiken pois taskuista siinä tilanteessa joka voisi millääntavalla edesauttaa sinua karkaamaan. Termi "loottaamiselle" on siis täysin väärä. RPssä itse ainakin vedin sen näin. Enkä myöskään RP syistä ala soittamaan ensihoitoa paikalle, kun olemme tunnelissa jonne ensihoidolla menisi erittäin kauan suunnistaa. Siinä jauhoimme paskaa jotta Sinä ja kaverisi rauhoittuisi, että voisimme keskustella ja puhua tilanteesta. Loput ajasta olin vieressä katsomassa tapahtumia. Kun muut hoisivat tilannetta, sillä olin pieni arvoisin aikalailla koko tilanteesta, joten halusin tehdä sinusta vaarattoman ja poistua sivulle.

En myöskään täysin ymmärrä miten kyseinen Report liittyy minuun joten haluaisin vähän lisää tietoa ja selitystä ja kertoa mitä olisin voinut tehdä toisin tässä tilanteessa.
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Ja lisään vielä äskeiseen viestiin, että ei hirveesti ole motia auttaa kun huutelet maasta "Loot goblinit" jne.
 

JaniF99

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
Vanhempi jäsen
1 Maaliskuu 2020
82
34
28
Imatra
Ja lisäys loppukohtaukseen kun kysytte ajoneuvosta, yleisesti ottaen jos ajoneuvoa ei ilmoiteta varastetuksi niin poliisi ei tiedä onko se varastettu vai ei ja ohjeistettu että ajoneuvo paalataan, toki kyllähän siinä pitäisi tutkia kenen ajokki on.
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Morjesta!
Nyt en ihan ymmärtänyt raportin aihetta? Me liityttiin taka-ajoon joka päätyy ampumiseen. Kun henkilöt olivat massa varmistimme että he eivät ole vaaraksi kun ja jos ne nostetaan. Oltiin noin 2 min ruumiin päällä kun saimme käskyn ottaa henkilöt mukaan ja mennä ylös ensihoidon luo, missään vaiheesa ei omasta mielestä jauhettu paskaa. Ensihoito soitettiin kun mahdollista ja auto paalaattiin myöhemmin. Tää tilanne oli normi poliisi tehtävä ja en nyt oikeen tajua mikä tässä oli nyt se "erittäin alhainen roolipelitaso". Climpin vastaus kuvastaa tilannetta miten se meni. Laitettiin Rico sekä hänen kaverinsa putkaan odottamaan hetken että saadaan kuulustelu tilat valmiiksi yms mutta vapautus ei toiminut joten se kusahti siihen niin. Loppuun haluaisin kysyä miten reportti liittyy minuun, climppiin ja janiin?
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Minusta se ainakin meni juuri niinkun Kenttä-/Tilannejohto käski. Haluan, että selittäisit, että mikä tässä oli sitä "Huonoa Roolipeliä".
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
26
Uusimaa
www.twitch.tv
Lähinnä miten kyseiset tilanteet hoiditte? niin kuin jo reportissa mainitsin: ainakin kolme poliisia tutki taskujani ja ainakin 3 poliisia seurasi toimenpidettä vierestä (missä välissä ensihoitoa kutsuttiin), tarvitsitteko joka ikisen poliisin siihen taskujen tutkimiseen? Entäs tilanne sen jälkeen? Auto paalattiin ilman minkään sortin roolipeliä, kuulustelut yms mitä asemalla ny tapahtui niin osa siitä johtui bugista mutta ei tietenkään kaikki
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Terve taas!
Kyllä minun mielestä homma hoidettiin hyvin ja kuin kenttäjohto käski. Se että alat huutaa kurkku suorassa ekalla minuutilla että eh ei oo soitettu vaikka eh tilattiin 4 min sisällä kuin tipuitte, eh pääsi paikalle alle minuutissa soiton jälkeen joten en nää tässä mitään väärää. Kertoisitko tarkemmin mikä tässä oli "erittäin alhainen roolipeli taso"?
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Minä taas en liity paalaukseen mitenkään. Se oli täysin eri henkilö. Minä olin se ketä ensimmäisenä taskut tutki tehdäkseni sinut vaarattomaksi. En minä pyytänyt muita tutkimaan taskujasi, enkä sitä voinut estää. Joten haluan vastauksen MITEN MINÄ LIITYN REPORTTIIN.
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
26
Uusimaa
www.twitch.tv
Älähän nyt minulle vouhoonnu. Minä olen vain reportin takana enkä päätä, että ketä tässä reportissa kuulustellaan. Minä vain tein reportin kun mielestäni tilanteessa oli erittäin alhainen roolipeli taso
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Vielä tuohon paalaamiseen, että minä, climppi ja Jani ei edes voida palata joten miksi meitä syytät siitä? Se mitä asemalla tapahtu kusi bugin takia ja sille ei voi mitään. Myöhemmässä vaiheessa kun tulitte juttelemaan meille autosta saatiin radiossa tieto että poliisia kohti oli osotettu aseella sekä laukauksia tullut. Sen takia jouduimme lähtemään sinne eikä jäädä juttelemaan.
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
26
Uusimaa
www.twitch.tv
Edelleenkin, tässä threadissa puhun roolipelin tasosta. Jokainen joka siinä tilanteessa voisi miettiä tapahtumia meidän näkökulmastamme. Haluaisitteko itse saada tuollaista roolipeliä teitä vastaan mitä meille soitte? Palvelimella kuitenkin tarkoitus roolipelata ja ainoa roolipeli mitä mielestäni saimme, oli tilanteeseen tulleelta ensihoitajalta...
 

climppi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2020
71
8
8
Te olette itse ainoa syy miksi esim. tuli avattiin. Ja teidän takia tilanne päättyi miten päättyi. Te johditte takaa-ajoa. Ette te takaa-ajanut meitä me teitä. Teillä oli täydet ohjat. Olisitte voineet pysähtyä tutkaan. Ette pysähtynyt. Olisitte voinut olla osottamatta aseellanne, mutta osotitte, jonka takia avasimme tulen teihin. Tekin olisitte voineet pelata tilanteen aivan eri tavoilla. Olisitte voinut tehdä kymmeniä asioita eri tavalla jotka olisi kaikki johtaneet erinlaiseen tilanteen loppuun. Te tässä kiinnitätte liikaa huomiota meidän roolipeliin. Tekin olisitte voineet panostaa enemmän roolipeliinne.
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Kuten sanoin aikasemmin tilanne oli omasta mielestä hoidettu hyvin sekä roolipeli taso oli ihan normaali enkä huomannut tilanteessa mitään erikoista joka olisi aiheuttanut teille sellaisen kuvan että meidän roolipeli kyseisessä tilanteessa olisi ollut jotenkin huono.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.