esko kontio rdm

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

santsa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
51
6
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): esko kontio

Aika ja päivä: 1.45 11.4.21

Rikottu sääntö: rdm

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: olin rp:eettämässä eläintä bennysillä ja poliisit saapuivat paikalle ja ilmeisesti esko kontio ei ole saanut ammuttua ketään muita. Niin päätti isoimman kohteen mitä servulta löytyy ja ampua minut ilman mitään pätevää rp syytä. Vähän pistää suoraan sanottuna vituttamaan kun ei enään eläintäkään saa rauhassa rp:eetellä ilman että joku hakkaamassa/ampumassa. Sit vaikein tehtävä on päästä eläimellä teholta pois koska puhelintahan/puhuntaa ei saa käyttää eläimellä. Vähän pistää vituttamaan tälläinen toiminta. Voisi myös ihan omalla järjellä ajatella että se eläin servulla on kumminkin pelaaja myös sitä koskee samat säännöt kuin muitakin. Et vain voi tappaa eläintä koska se on eläin poliisi voi hoitaa tilanteen monella eri tavalla kuin ampumalla vain.

Todisteet:

käsittelijäksi vaikka @HoikkiS
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Aloitetaas....

Vaadin tilanteesta tarvittavan 5min clipin ÄÄNILLÄ, jotta siitä voi kuulla mitä olemme keskustelleet muiden ihmisten kanssa.

Tulimme paikalle Bennysille, tarkoituksena korjauttaa ajoneuvomme. Paikalle päästyämme kiinnitimme samointien mielenkiintomme santsan peuraan. Tässä sitten pienen tovin hengailtuamme peura sitten kävi minun kimppuuni. (Tolla eläimellä pystyy hyökkäämään päälle) Tämän jälkeen yritin ohjeistaa peuraa jatkamaan matkaa muualle, kannoin peuran pois ihmisten luota, mutta santsa tuli itse takaisin. Pienen tovin kuluttua peura alkoi juoksemaan ihmisiä kohti ja ties mitä muuta perseilemään, jolloin koin uhatuksi muut tilanteessa olleet henkilöt. Minun käskylläni päätimme lopettaa vauhkoontuneen eläimen, joka pyörii ihmisten välissä tuhatta ja sataa, sekä vaarantaa muiden oloa kyseisellä paikalla. Peura oli hyökännyt ihmisten päälle myös. Ammuin ensimmäisen laukauksen, jonka osuin. Peuran päättävän laukauksen ampui @1ceOne . Itse henkilökohtaisesti en tässä sääntörikettä koe tapahtuneen.

Kysyn vielä ilmoittajalta. @santsa

Jos haluat eläinroolipelata, minkä takia sen teet julkisella alueella, että siitä muille koituu haittaa. Tämäkään tilanne ei olisi eskaloitunut näin pitkälle, ellet itse sitä olisi tahtonut. Aloit itse käymään porukan päälle sekä juoksentelit autojen sekä ihmisten välissä tuhatta ja sataa.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Huomenta. Olisko pidempää klippiä äänillä?
Maalaisjärjellä ajateltuna valitettavasti ymmärrän lopputuloksen.
Mielestäni tuosta on roolipeli kaukana että juostaan peuralla ympyrää miten sattuu.
 

santsa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
29 Tammikuu 2021
51
6
8
Huomenta. Olisko pidempää klippiä äänillä?
Maalaisjärjellä ajateltuna valitettavasti ymmärrän lopputuloksen.
Mielestäni tuosta on roolipeli kaukana että juostaan peuralla ympyrää miten sattuu.
On pidempi clippi mutta nvidia kusee äänet jostain syystä eli ääniähän siinä ei kuulu
 

1ceOne

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
68
7
8
Siis tota ennen kuin ammuin sinua santsa sanoin kyllä monta kertaa sinut ammutaan.

Ja ampumisen syyhän oli se kun hyökkäsit vrwowin hahmon kimppuun ja sitä ei clipissä näy.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Itse en näe tässä mitään väärää poliisin puolelta, vaan enemmänkin santsa tässä väärin teki mutta se ei ole tämän reportin huolen aihe. Sitten vielä Tämmöiset kommentit voi jättää suoraan pois pelaaja reporteissa ``ilmeisesti esko kontio ei ole saanut ammuttua ketään muita. Niin päätti isoimman kohteen mitä servulta löytyy ja ampua minut ilman mitään pätevää rp syytä. ``
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Huomenta,
Tämä pelaajavalitus on kyllä mielestäni paketoitu. Ei rangaistuksia.
@santsa Toivon että kiinnität huomiota jatkossa myös omaan toimintaasi.
Voidaan siirtää käsitellyksi. @Nexopi
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.