FailRP - mörs

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
keskustelun perusteella allekirjoittaneelle ei jäänyt kovin pelkäävä vaikutelma, ehkä enemmän huvittunut, mitä minulla meni ohi? Onko siis tämä mörs tuolla autossa? Miksi hänen pitäisi olla peloissaan?
 

Engblom

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Heinäkuu 2019
170
138
43
26
Uusimaa
www.twitch.tv
Hei @angellfall

Mörs on siis tämä herra tässä autossa jota kannettiin paikasta A paikkaan B. Herra oli otettu raudoissa auton kyytiin ja hän vain heitti läppää ja haukku muita. Meitä kuitenkin oli useampi henkilö aseiden kanssa, mutta tämä kyseinen kaveri ei tuntunut pelkäävän ollenkaan. Hänen mielestään tämä oli todella huvittavaa ja hauskaa että uhkasimme tappaa hänet jos hän jatkaa vielä tuollaista puhetta. Niin kuin clipistäkin näkee, hän ei tuntunut piittaavan omasta hengestään.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Hei @angellfall

Mörs on siis tämä herra tässä autossa jota kannettiin paikasta A paikkaan B. Herra oli otettu raudoissa auton kyytiin ja hän vain heitti läppää ja haukku muita. Meitä kuitenkin oli useampi henkilö aseiden kanssa, mutta tämä kyseinen kaveri ei tuntunut pelkäävän ollenkaan. Hänen mielestään tämä oli todella huvittavaa ja hauskaa että uhkasimme tappaa hänet jos hän jatkaa vielä tuollaista puhetta. Niin kuin clipistäkin näkee, hän ei tuntunut piittaavan omasta hengestään.
Ko. henkilö sai bännit muista syistä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.