FailRP - Mara ja Kossi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Mara, Kossi
Aika ja päivä: 18.6. 23.11 ->
Rikottu sääntö: FailRP
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Poliisit ammuttiin keskimaan tallille, josta lähdimme keskimaan sheriffiasemalle regrouppaamaan ja elvyttämään kaikki poliisit. Kesken elvytyksen keskimaan kauppaa aletaan ryöstää ja yksi poliiseista lähtee tarkistamaan kauppaa ja tippuu.
Tässä kohtaa joku siviili käy hakemassa poliisin ja juoksee tämä kannossa keskimaan sheriffiasemalle turvaan. Ryöstäjät juoksevat perässä kohti asemaa. Laitan siviilin perässä oven lukkoon. Pojat kuitenkin päättävät, että tässä kohtaa järkevintä on puskea uudelleen poliisit, jotka olivat alle 10min sitten jo lootanneet. Molemmat juoksevat ovesta läpi, ilmeisesti heidän ruuduissaan ovi oli avoinna. Ovessa kuitenkin lukee "lukossa". Maalaisjärkeä käyttäen tässä kohtaa voisi ajatella, että jättää puskemasta, koska ovi on kiinni. No, poliisit tapetaan uudelleen asemalle, uudet lootit ja mäkeen.
Lisättäköön tähän, että Kossi oli hetkeä aiemmin ammuttu, mutta oli vallan sotavalmiina tunkeutumaan poliisiasemalle.
Lisättäköön myös reporttiin liittymätön, tilannetta edeltänyt samojen henkilöiden eri hahmojen visiitti poliisilaitokselle, jossa esiteltiin mm. aw-ffää jostain syystä tuntemattomasta. Kaikilla hahmoilla ilmeisesti tarkoituksena saada poliisit sotistelemaan.

Todisteet: Klippi siitä, kun mut elvytetään keskimaan asemalla. Löytyy pidempikin clippi, mutta en koe, että mun maassa makaaminen tuo mitään lisäsisältöä.
Käsittelijäksi: @iKE
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Tosta keskimaan casesta: Alotettiin ryöstö ja ei tiedetty että kytät olisi maissa enää, ovi oli mulle auki eikä sitä tekstiä läpi juostessa näkynyt, luultiin että kaikki on pystyssä ja kunnossa kun meitä riot tankilla puskettiin kaupalle ja saatiin kuski maihin ja loput oli asemalla sen kuskin kanssa siinä. Lisäksi meitä tähdättiin ekana sieltä sheriffiasemalta joten päätimme ampua nekin. Ja jos tuo jälkeenpäin mainittu juttu on reporttiin liittymätön niin miksi se oli pakko lisätä. Tähän kummiskin selityksenä on se että minulla ilmeisesti oli jäänyt tuo awikka bugaamaan selkään kun se oli aiemmin ollut kämpässä taskussa mulla ja se oli Kossin mielestä hauska näky kun se oli poliisiasemalla mulla vaikka tultiin ihan eri asialla sinne asemalle kuin sotatarkoituksissa. Tämän jälkeen kummiskin /e tiputa - komennon avulla droppasin sen heti. Lisäksi haluttaisiin kossin kaa se 5 min clip äänillä niin kuin kaikissa reporteissa on vaatimuksena. Käsittelijäksi @HoikkiS
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Ymmärrän hyvin pointit, jotka toit esille.
Tää reportti kumminkin koskee FailRP:tä niin palataan siihen takaisin, sen enempää muuhun tarttumatta. Pahoittelut siitä.

Sen oven tekstin huomaa kyllä. Se ylettyy noin puolen metrin päähän ovesta ja te molemmat käytte ovella kurkkaamassa ennen kuin puskette sisään. Jos se ovi on "auki" sun ruudussa, niin eikö jo maalaisjärki sano, että siinä luultavimmin on desyncciä?

Also, haluaisin painottaa kohtaa "Lisäksi meitä tähdättiin ekana sieltä sheriffiasemalta joten päätimme ampua nekin."
Te juoksitte poliisilaitosta kohti aseet kädessä. Kyllä te olisitte tulleet sinne laitoksen sisälle, tähtäsin tai en.

Haluaisin tähän loppuun muistuttaa säännöstä 1.4: Käytä sääntöjä lukiessa ja tulkitessa maalaisjärkeä. Vastaus kysymykseesi ei ole yleensä; mikä sinua hyödyttää eniten, vaan mikä on loogisinta.

Oliko tilanteessa loogisempaa todeta, että poliisit pakenee, lähdetään pois vai; poliisit pakenee, lähetään perään.

En lähde sen enempää tähän turisemaan, käsittelijät miettikööt onko tässä sääntörikkeitä tapahtunut. Epäselvä tilanne poliisin puolelta, for sure. Nii, ja se 5min clippi.
 

Liitetiedostot

  • 20210619011058_1.jpg
    20210619011058_1.jpg
    147.2 KB · Lukukerrat: 71

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Joo kieltämättä tossa tilanteessa ei kauheesti ehtiny miettiä mikä ois järkevin vaihtoehto kun hommat eskaloitu :D Ja tosiaan ovesta kun ryssittiin niin itse en nähnyt että se olisi ollut kiinni ja desyncille ei voinut mitään.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Heips. Otetaas tätä halttariin.

Kertoisitteko minulle hyvän roolipelillisen selityksen sille, minkä takia lähdette jahtaamaan tätä poliisia, joka selvästi yrittää tilanteessa päästä karkuun?

Hyväksi roolipelilliseksi syyksi ei kelpaa seuraavat asiat:
"Ilmaiset lootit"
"Ei jää todisteita, että se oltiin me"
"Ei pääse hakemaan tukipartiota/turvaan".

Kertoisitteko myös, kun vanhoja pelaajia olette, ja varsin hyvin tiedätte miten lukot toimivat palvelimella ja mitkä ovet ovat lukittuja, että millä tavoin teidän mielestä oli fiksua mennä siitä ovesta ns. Läpi.

Tehkää nämä kerronnat siten, että ne selvästi eroitetaan kumpi on kumpi.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Kossi poistettu yhteisöstä, hänen osalta hakemus käsitelty.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Joo ei tullu tilanteessa mietittyä mikä on järkevintä ja mikä ei, vauhti oli päällä ja kuula hiihti. Ovissa ei lukenu mulla mittää ja auki olivat.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Joo ei tullu tilanteessa mietittyä mikä on järkevintä ja mikä ei, vauhti oli päällä ja kuula hiihti. Ovissa ei lukenu mulla mittää ja auki olivat.
Olen seurannut nyt toimintaasi palvelimella pidempään. Voitko kertoa rehellisesti ja kattavasti, miksi ja RP llisesti MITEN on mahdollista, että kaupparyöstö eteni siihen, että rikolliset hyökkäsivät poliisilaitokselle?
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,218
1
1,112
113
Tuomio itse asiaan on jo päätetty ja asetetaan voimaan, itse threadia ei suljeta, ennen kuin @maraa on vastannut hänelle esitettyihin kysymyksiin.

Tuomio: Porttikielto palvelimelle ostomahdollisuudella.
Syy: FailRP pariin otteeseen: Jahdataan pakenevaa poliisia poliisiasemalle ja pusketaan sisälle ammuskelemaan, kun olisi pitänyt käyttää tilaisuus hyväksi ja poistua.
Myös vallan mainiosti lukkojen toiminnan tiedostaen oven aukijäämisen hyväksikäyttö, kun järkikin sanoo, että oven olisi pitänyt olla kiinni.

Jatkossa ei mielellään juosten sotaan vaan vähän sitä järkeä ja ajattelua mukaan.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
No turhaan tähän mittään vastaan ku tuomio päätetty. Illanjatkoja #freemyhomiekossiheaintdonothing
Suosittelen lämpimästi vastaamaan esittämääni kysymykseen. Kestän hyvin huonosti streatrepin kerjäämistä näissä threadeissä.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Paskaa Rptähän tuo oli puskea laitokselle kun oli mahdollisuudet yrittää karkuun. Rpllisestihän siihen ei kummempaa syytä ollut ja tyhmäähän tuo oli. PAhoittelut tästä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Paskaa Rptähän tuo oli puskea laitokselle kun oli mahdollisuudet yrittää karkuun. Rpllisestihän siihen ei kummempaa syytä ollut ja tyhmäähän tuo oli. PAhoittelut tästä.
Miksi ja RP llisesti MITEN on mahdollista, että kaupparyöstö eteni siihen, että rikolliset hyökkäsivät poliisilaitokselle?
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
RPllisesti tuo on aika mahdotonta. Siksi tässä käsitelläänkin FailRPtä. Mutta tilanne eskaloitui, koska poliisit lähti viemään omiansa turvaan joten hetken mielijohteesta päätimme päättää muidenkin poliisien päivät koska he olivat haavoittuvaisia pelastaessaan omiansa.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Teki mieli ampua ja teki mieli hiihättää kuulaa. sorry tästä!!!!
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Teki mieli ampua ja teki mieli hiihättää kuulaa. sorry tästä!!!!
Tälle on oma paikkansa farssilla. Jos olet kuitenkin pelaamassa muiden pelaajien seassa, ryöstämässä kauppaa / pankkia tms. sinun pitää kunnioittaa toisten pelaajien taipumusta roolipelata roolipelipalvelimella. Mikäli sinun kovasti tekee mieli ammuskella, niin varmasti löydät myös samanmielisiä pelaajia.

This being said. Pelaaja jo bänneillä FailRP rikkeen vuoksi, joka reportissa tulee esille.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.