failrp

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Haotso toisena mutta toinen oli tuntematon
Aika ja päivä: 19.08.2020 puolenyön jälkee

Rikottu sääntö: 2.5 Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: heräsin teholta edellisestä konnailusta ja selvisin motellin tallille niin tuli 2 eri kaveria kädet ylös ja kamat kantoo meiningillä vastaan, ja minulla on tunnin konnailu panta niin en voi edes puolustautua mitenkään ja menttaliteetti oli vaan kamat kantoo ja ryöstö. Ja olin kirjottamas Kelmille viestiä tulisko hakemaan tallilta ja toisesta kaverista että yritti ryöstää niin näin.

Todisteet:
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Huomenta!

Minulla herää kysymys, että jos tilanne oli tallilla noin räjähdysaltis, miksi et poistunut alueelta heti vaikka juosten? Tai miksi et laittanut puhelinta välittömästi pois, kun sinua uhattiin aseella?

Haluaisin myös kuulla, mikä haotson suunnitelma tähän alunperin oli, vai oliko sellaista?
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Minä siinä sivu silmällä ajattelin vähän ja kirjottelin viestiä kaikes rauhas heti mutta haotso kohas kirjotin ja laitoinkin heti sen pois niin reaktio aika on aika lyhyt tolla 1sec sisällä se laittaa pois.
 
  • Angry
Reaktiot: haotso

haotso

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
22
33
13
Epäilin että tuo vasikka laittaa poliisille viestiä ja sen takia sen takia piti saada puhelin pois
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Mutta mistä asiasta viestiä? Kävelin muutenkin teholta jne... kyytiä kyselin jne ei mulla ollu mitää syytä poliiseille laitella viestiä? Siksi kyseenalaistankin pointin sun puolelta.
 
  • Angry
Reaktiot: haotso

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Vai oliko tässä vaan sun larppaus yritys sen meidän pudottaman käsiradion jälkeen kun teholta selvitään kun poliisit naulas meitä ja teitä.
 
  • Angry
Reaktiot: haotso

haotso

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
22
33
13
Kerron nyt oman näkökulmani tilanteeseen.

Olimme menossa porukalla ryöstämään keskuspankkia, kun näimme motellin tallilla että jotakin ryöstetään. Näimme tilanteesta tuon osan, missä sinipaitainen kaveri on kädet ylhäällä, jolloin tulkitsimme että violettiin pukeutunut henkilö on tämä ryöstäjä. Välittömästi kun saavuimme paikalle, otti henkilö puhelimen käteensä jolloin oletuksena oli että hän soittaa poliisit (kuten aiemminkin on violettien kans käynyt). Henkilö ei reagoinut aseella uhkaamiseen joten päätin toimia. Koin, että minulla oli pakko reagoida nopeasti, jottei apuvoimia ehditä kutsua.

Kuten videolta näkee, henkilöllä on jo aiemmin samankaltainen tilanne, ei juuri aseella uhkaaminen kiinnosta. Toki olisin voinut antaa vähän enemmän aikaa reagoida, mutta kädessä ollut puhelin ja em. syyt pakottivat minut toimimaan.
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Saadaanko me selville tuota alkuperäistä rosmoa kuka yritti vei hetkeä myöhemmin multa 13 ensiapupakkausta taskusta ja lähti menee
 

Teukka

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
84
126
33
Tiedossa on että ballasilaiset on kovia vasikoimaan, niin siitä syystä puhelin piti saada pois HETI (olin mukana tilanteessa)
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Vaikka joku olisikin tunnetusti kova vasikoimaan, ei se oikeuta ampumaan suoraan, ilman että toinen kerkeää siihen edes reagoida. Tästäkin olisi saanut pidemmän rp-tilanteen, esimerkiksi juuri odottamalla pidempään, käskyttämään kädet ylös ja jatkamaan muualle tilannetta. Tässä kuitenkin mielestäni mentiin sieltä missä aita on matalin ja Hipstekille ei annettu tarpeeksi aikaa reagoida. Puhelin kuitenkin peittää aika paljon näkyvyyttä, jolloin Hipstek ei edes ole nähnyt takaoikealta tulevaa haotsoa.


Klippiä katsoessani aloin kuitenkin ihmettelemään, että miksi tässä selkeästi kuuluu Iken ääni. Miksi sinä Hipstek olet katsonut streamia samalla, kun olet pelailemassa? Moderointi on asia erikseen, mutta onko tässä ollut kyse sellaisesta? Olet kuitenkin ollut heidän kanssaan samassa tilanteessa aiemmin.
 

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Juu siis mä kun heräsin teholta niin nappasin sen päälle kun olin menossa kämpille ns nukkumaan tai puskaan mutta eipä ollu tallilla autoa siinä vaihees...