farssi rp kytät = huonosti koulutettu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

farssi kytät vihaa mua ??

Uusi käyttäjä
21 Toukokuu 2019
1
0
1
olin padon lampee tippunu ja satutin itteni siinä samalla ja yritin uida mutta ''tuntee kipua'' veti vede pohjaan ja kuolin sit teijä kytät tuli nostaa ja kuulusteli ja kerroin rehellisesti mitä kävi. se jälkee sano et mu pitäs hukuttaa itteni tai ampuvat näin he sanoivat -> '' hukuta ittes nyt tonne lampee tai ammutaa'' ampuivat. sitte siitä vähä aikaa myöhemmin NE SAMAT KYTÄT pysäyttää ja kysyy ajokorttii jne jne sanoin suoraa että on ja lainatulla autolla kuljen ja ojensin ne paperit jne sitte iha kiksei mietti mun nimee Gerhard tohtori josta ei ollut ongelmaa aikaisemminkin kun kyttä kattonu paperit. sen jälkee sain suoraaa BÄNNIT ILMAN SYYTÄ kesyttäkää koiranne vähä paremmin kiitos
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Mitään sääntörikettä ei tapahtunut tilanteessa olevien poliisien toimesta eikä myöskään poliisi missään vaiheessa ampunut ketään. Sen jälkeen kun padolla hukutit itsesi admin yritti pitää sinulle pienen puhuttelun jonka jälkeen tapatti sinut uudelleen, että tilanne voitiin päättää siihen mihin sen kuuluikin päättyä.

Sitten siinä uudessa tilanteessa missä poliisi pysäytti sinut ja katsoi ajokortin rupesi vähän epäilyttämään kun rp nimesi oli "Gerhard tohtori". Tämän jälkeen selvitin parit asiat ja laitoin bannit syynä modaaminen (tarkemman selityksen saat discordin puolella). Jos koet, että bannit ovat turhat ja/tai aiheettomat niin voin mielelläni tulla selvittelemään asiaa discordin puolella voippiin sinun kanssasi tai sitten vaihtoehtoisesti voit laittaa unban hakemuksen https://farssi.net/foorumi/index.php?forums/unban-hakemukset.47/ .

Ei todisteita, lukkoon.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.