Farssin Pelaajille Tiedote!

StressiBoy

Uusi käyttäjä
19 Heinäkuu 2019
4
8
3
Hei. Olen Stressiboy. Pelannut useammalla RP servulla ennen Farssia ja RP kokemusta kertynyt FiveM:n ulkopuolellakin enemmän kun kehtaan myöntää.
Aloitin pelaamaan Farssilla noin 3kk sitten. Loin tänne hahmon jota olen pelaillut noin puolivuotta muilla servereillä ja nauttinut hahmon pelaamisesta aivan älyttömästi!
3kk sitten lähdin myös Farssilta hyvin nopeaan koska koin serverillä usein RP tilanteet pelattavan väärin, palasin kuitenkin takaisin ja annoin yhden mahdollisuuden vielä. Pelaan kehitysvammaista hahmoa joka on erittäin sympaattinen ja mukava tyyppi jos ei käy mitään negatiivista. Tällä hahmolla kun haukkui jotain vaikka tyhmäksi kun ajoi autolla ihan vieressä ensimmäinen ratkasu heiltä on 1. Ajaa yli 2. Pyytää ulos autosta ja hakata 3. Ampua suoraan siihen paikkaan... Pettynyt olen myös että olen seurannut Farssi RPtä kauan eri striimien parissa ja sitä kautta huomannut kuinka hyviä RPttäjiä täällä on.Pelissä kun olen useaan heihin törmännyt niin valitettavasti he ovat olleet ne jotka vetää suoraan turpaan yms...

Tämä ei ole haukkumista serveriä kohtaa. Serveri on mainio ja täältä löytyy aivan mahtavia RPttäjiä ja hyviä hetkiä on myös ollut. Kirjotin tämän siksi että ihmiset oikeesti tajuasi tekojensa seurakset. Et sä voi vaan mennä keskellä katua hakkaamaan ketään koska teitä huvittaa se että joku hassusti pukeutunut mies pyöräilee. Tämä syö motivaatio RPttää
itseltäni ja toivon ja uskon että tällästä ei tapahdu kaikille uusille RPttäjille jotka tälle servulle tulevat.


Kaikella rakkaudella StressiBoy <3
 

Manskutin

Uusi käyttäjä
4 Heinäkuu 2019
17
9
3
32
Tässä on asia mihin pitää ottaa kantaa ja samoin myös suuntautumiset yms. Turhanpäiväistä vittuilua suoraa sanottuna kuulee päivittäin aiheista striimeissä ja niin roolipelin puolella.
Valitettavasti esim kehitysvammaisuus ja seksuaaliset suuntautumiset on asioita joille ei voi tehdä mitään niin miksi aiheella pitää pelleillä ja pilkata. Tiedän että tämä vaatii ihmisiltä hiukan vähän henkistä kasvua mutta yritetään välillä ajatella muiden ihmisten saappaissa tilanteita.
Oli sitte kyse roolipelihahmosta tai oikeasta minästä niin tämä on väärin.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ongelmana tässä esim vammaisen pelaamisessa on se, että ihmiset eivät ymmärrä mitä se tarkoittaa ja käyttävät sitä "vapaalippuna" perseilyyn. Tahtoisin kuitenkin painottaa tätä faktaa, että palvelimella pelaa aktiivisesti kehitysvammaisia. Te ette tiedä ketä he ovat, yhdestä isosta syystä: he eivät ole tyhmiä. Moni heistä osaa jopa roolipelata huomattavasti paremmin ja syvemmin kun muut.

Jos roolipelaaminen yksilölle on sitä, että kävellään/ajellaan missä sattuu miten sattuu vedoten siihen, että ollaan vammaisia niin toivon jatkossakin että yhteisö toimii kuten tässäkin tapauksessa on toiminut. Sama koskee aikalailla kaikkia vivahteita joilla voidaan tälläistä toimintaa "puollustella". Roolipelin tarkoitus on luoda niitä ihmissuhteita ja pitää hauskaa yhdessä.
 

StressiBoy

Uusi käyttäjä
19 Heinäkuu 2019
4
8
3
Niin kuin Manskutin sanoin ettei tolle voi mitään että ihmiset RPttää huonosti tilanteet erillaisten hahmojen kanssa. Toivoisin vaan ettei tälläsiä turhanpäiväsiä ja aivan törkeitä hetkiä tulis eteen useammin kuin hyviä hetkiä. Ite tein vaan niin nyt Farssilla sen että hautasin Karin tältä serveriltä ja aloin pelaamaan "Normaalia" kadundallaaja, mikä on sääli koska tiedän kuinka hyviä hetkiä oisin Karilla saanu ittelleni ja varmasti myös muille.
 
  • Sad
Reaktiot: Manskutin