FearRP | Jessie/Amanda

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

k0lle

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Kesäkuu 2019
11
11
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Amanda/Jessie

Aika ja päivä: 10.08.2019

Rikottu sääntö:

  1. Pyri kunniottamaan henkeäsi. Ehdottomana sääntönä on 2vs1. Jos siis yksin joudut kahden ryöstäjän/poliisin(kummatkin aseistettuja) armoille, et saa tehdä vastarintaa.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Minä ja M1ku saavuttiin saarelle jossa oli Amanda, joka oli ryöstänyt pankkia ja päässyt karkuun uimalla. Kun saavuimme saarelle päin niin hänellä oli välillä kädet ylhäällä. Laskeuduimme saareen jolloin minä ja miku aloimme osottamaan amandaa kun hän elvytti henkilöä. Elvyttämisen jälkeen amanda nousi ja otti pikku ak:n ja koitti ampua minut vaikka häntä osotettiin 2 aseella ja käskytettiin.

Todisteet:
 

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Kommentoin vain, että Mikua en hoksannut tilanteessa kun tuli takaapäin, mutta sääntörike tuossa tulee vissiinki vaikka en Mikua huomannutkaan.
Tilanteessa olisin suojellut myös maassa makaavaa kaveria.
Tilanteessa yritin myös vielä karata kun tiesin mitä tuleman pitää anyway = 4v kakku.

Ei muuta kommentoitavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Terve Amanda.

Olet ylläpidossa joten tapauksen käsittelyn päätös siirtyy ylemälle kuin minulla valtuudet riittävät.

Haluaisin silti pariin kysymykseen vastauksesi.

1. Kysymys: Jos mies osoittaa sinua aseella niin kerkeätkö sinä ottamaan mini-ak kokoista asetta takintaskusta kun henkilö jo osoittaa sormi liipaisimella. Tässä tulen siihen ettei aina tarvitse olle 2vs1 kun henkilön on jo parempi luovuttaa ja olla ottamatta sitä asetta esiin.

2. Kysymys: Oliko tilanne jo tullut päätökseen ennekuin rupesit elvyttämään kaveria saarella. Näyttäisi että olisitte vielä aika lähellä tapahtuma paikkaa ja kopterihan paikalle tupsahti ennenkuin sait elvytyksen suoritettua. Jos tämä elvytys olisi kerenyt suoriutua loppuun niin olisiko tilanne jatkunut 2vs2 kun kopteri olisi ruvennut laskeutumaan.

Parahin terveisin: Admin Tipson90
 

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Terve Amanda.

Olet ylläpidossa joten tapauksen käsittelyn päätös siirtyy ylemälle kuin minulla valtuudet riittävät.

Haluaisin silti pariin kysymykseen vastauksesi.

1. Kysymys: Jos mies osoittaa sinua aseella niin kerkeätkö sinä ottamaan mini-ak kokoista asetta takintaskusta kun henkilö jo osoittaa sormi liipaisimella. Tässä tulen siihen ettei aina tarvitse olle 2vs1 kun henkilön on jo parempi luovuttaa ja olla ottamatta sitä asetta esiin.

2. Kysymys: Oliko tilanne jo tullut päätökseen ennekuin rupesit elvyttämään kaveria saarella. Näyttäisi että olisitte vielä aika lähellä tapahtuma paikkaa ja kopterihan paikalle tupsahti ennenkuin sait elvytyksen suoritettua. Jos tämä elvytys olisi kerenyt suoriutua loppuun niin olisiko tilanne jatkunut 2vs2 kun kopteri olisi ruvennut laskeutumaan.

Parahin terveisin: Admin Tipson90

1. En tuota ajatellut kyseisessä tilanteessa.
2. Lähdimme uimaan merelle karkuun poliiseja ja uimme varmasti jonkun 10 minuuttia seuraavalle saarelle. Tämän aikana kopteria ei ollut meidän perässämme. Aloin elvyttämään ja olin yli puolessa välissä kun aloin kuulemaan kopterin. En tiedä olisiko maassa makaava kaveri tehnyt vastarintaa. Olisin kuitenkin kyseistä henkilöä suojellut.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,441
113
Hyväksytty.

Tämä käsiteltiin osana adminpalaveriä viime sunnuntaina. Ko. tilanteen vuoksi kyseessäolevaan sääntöä hieman myös muutettiin. Ko. 2v1 säännöllä on tarkoituksena ehkäistä tilanteita, joissa sinut tullaan ryöstämään ja et saa silloin tehdä mitään suurempaa vastarintaa, koska sinut on "yllätetty". Täsä tilanteessa kuitenkin on ollut aktiivinen tulitaistelu käynnissä. Poliisi syystä tai toisesta on päättänyt lähestyä henkilöä kyseisellä tavalla. Koska säännön idea ei ole tullut esille tulkitaan se kuten se on kirjoitettu. Hahmo tuomittiin 4pv linnatuomiolle, josta ei voi karata.
 
  • Like
Reaktiot: k0lle ja M1ku
Status
Ei avoinna uusille viesteille.