Nonii elikkäs,
Olen hieman pettynyt tällä hetkellä Guardianiin, kun vertaa Bensoniin. Luetellaan hieman eroja.
- Hintalappu, Guardian 298000 ja Benson 155000
- Kiihtyvyys, Bensonissa räjähtävämpi kiihdytys, Guardian lähtee liikkeelle verkkaisesti.
- Huippunopeus, Benson vain hieman nopeampi moottoritiellä, ei suuri asia.
- Jarrut ja ohjautuvuus, Bensonissa jälleen paremmat jarrut ja ei lähde luisumaan yhtä herkästi kuin Guardian, jolla on vaikeuksia hidastaa suurista nopeuksista
- Maasto-ominaisuudet, eli kaikista huvittavin osuus: Benson jättää Guardianin täysin nuolemaan näppejä esimerkiksi kalastusreissulla, tasaisella kyydillä ja varsin vähäisellä vauhdinmenetyksellä soralla. Guardian menettää vauhtia yhtä paljon, vaikka Benson istuu juuri ja juuri tienpinnan päällä, ja Guardian alkaa pomppimaan takapäästä erittäin herkästi, tehden kyydistä vaativaa.
-Viritykset... Bensonia ei voi virittää, mutta Guardiania voi, tässä olisi iso plussan paikka ja varmaan pelastava tekijä Guardianille, mutta viritykset eivät oman kokemukseni mukaan toimi. Esimerkiksi tappijarrut eivät ole tuntuneet parantaneen Guardianin hyvin pitkää jarrutusmatkaa. Guardianista voi sentään tehdä omannäköisensä ulkoisesti, mistä saa ison plussan.
Ymmärtääkseni Guardian on tosiaan täällä kuorma-autona, mutta esimerkiksi autokaupassa se löytyy osiosta maasturit. Itsekin sen ostin vain siksi, koska ajattelin että siinähän on maastoon soveltuva auto, johon saa kyytiin 300 kappaletta tavaraa, kuten Muleen ja Bensoniin. Mutta selkeästi Guardianin tehoja on rajattu soveltumaan enemmän kuorma-autoksi, sillä sen tehot ovat hyvin lähellä juuri Bensonia.
Youtubesta tuttu Broughy1322 on jo pitkään ajanut GTA vitosen kaikilla autoilla aika-ajoja, ja viritettynä Guardianin tulisi olla viritetyn Sandkingin (yhtälailla korkealla istuva, iso maastoauto) tasoinen ajoneuvo. Hänen aika-ajojen tulokset löytyvät täältä. Myös Benson löytyy listasta.
Mielestäni autoa olisi syytä katsoa, onko sille mahdollista antaa tehoja takaisin, tällä hetkellä ei tuo rahalle vastiketta.
Olen hieman pettynyt tällä hetkellä Guardianiin, kun vertaa Bensoniin. Luetellaan hieman eroja.
- Hintalappu, Guardian 298000 ja Benson 155000
- Kiihtyvyys, Bensonissa räjähtävämpi kiihdytys, Guardian lähtee liikkeelle verkkaisesti.
- Huippunopeus, Benson vain hieman nopeampi moottoritiellä, ei suuri asia.
- Jarrut ja ohjautuvuus, Bensonissa jälleen paremmat jarrut ja ei lähde luisumaan yhtä herkästi kuin Guardian, jolla on vaikeuksia hidastaa suurista nopeuksista
- Maasto-ominaisuudet, eli kaikista huvittavin osuus: Benson jättää Guardianin täysin nuolemaan näppejä esimerkiksi kalastusreissulla, tasaisella kyydillä ja varsin vähäisellä vauhdinmenetyksellä soralla. Guardian menettää vauhtia yhtä paljon, vaikka Benson istuu juuri ja juuri tienpinnan päällä, ja Guardian alkaa pomppimaan takapäästä erittäin herkästi, tehden kyydistä vaativaa.
-Viritykset... Bensonia ei voi virittää, mutta Guardiania voi, tässä olisi iso plussan paikka ja varmaan pelastava tekijä Guardianille, mutta viritykset eivät oman kokemukseni mukaan toimi. Esimerkiksi tappijarrut eivät ole tuntuneet parantaneen Guardianin hyvin pitkää jarrutusmatkaa. Guardianista voi sentään tehdä omannäköisensä ulkoisesti, mistä saa ison plussan.
Ymmärtääkseni Guardian on tosiaan täällä kuorma-autona, mutta esimerkiksi autokaupassa se löytyy osiosta maasturit. Itsekin sen ostin vain siksi, koska ajattelin että siinähän on maastoon soveltuva auto, johon saa kyytiin 300 kappaletta tavaraa, kuten Muleen ja Bensoniin. Mutta selkeästi Guardianin tehoja on rajattu soveltumaan enemmän kuorma-autoksi, sillä sen tehot ovat hyvin lähellä juuri Bensonia.
Youtubesta tuttu Broughy1322 on jo pitkään ajanut GTA vitosen kaikilla autoilla aika-ajoja, ja viritettynä Guardianin tulisi olla viritetyn Sandkingin (yhtälailla korkealla istuva, iso maastoauto) tasoinen ajoneuvo. Hänen aika-ajojen tulokset löytyvät täältä. Myös Benson löytyy listasta.
Mielestäni autoa olisi syytä katsoa, onko sille mahdollista antaa tehoja takaisin, tällä hetkellä ei tuo rahalle vastiketta.
Upvote
4