Hahmon persoona.

fxmixx

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Joulukuu 2019
58
46
18
Suomi
Vasta tänään tajusin että olen luonut hahmolle ominaisuuden josta on haittaa.. persoonan ominaisuus.. onko toi edes oikein "sanottu"... saa korjata.

No.. Kuitenkin.. Oletteko koskaan törmänneet ihmiseen joka höpisee itsekseen.. Puhuu ääneen ajatuksiaan... No tämän ominaisuuden olen hahmolleni sen luontivaiheessa ajatellut kuuluvan.

Tämä tietenkin herättää "adminin" uteliasuuden mahdollisesta radiosta. Tämän toki ymmärrän täysin. Teette hyvää duunia. Tänään sain vain ensimmäisen kerran selitellä sitä että "radiota" en omista. En muutenkaan halua RP pelikokemustani sellasiella pilata. Säännöt ymmärrä erittäin hyvin.

Tämä hahmon ääneen puhuminen tuopi hahmolle minusta syvyyttä ja uskottavuutta, että hahmon taustoja on mietitty jo ennen sen luontia. Siihen on käytetty aikaa. Nyt vain mietin että pitäskö tämä ominaisuus hahmolta poistaa vaikka "terapeutin/hypnoosin" avulla...

Mitä mieltä te olette? Muuten saan kokoajan selitellä sitä miksi pölötän itsekseni... vai?
 
  • Like
Reaktiot: ANa ja velluGG

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Mä olin se joka sua jututti. Tosiaan näin adminin näkökulmasta se vaikutti nimenomaan siltä, että juttelit jollekkin muulle, etkä itseksesi. Tuossahan ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta voi olla, että siitä sulta kysellään aika paljon. Yks vaihtoehto on tietysti, että kokeillaan saada tieto admineille tästä, jolloin voit jatkaa hahmoasi sellaisena kuin se on. :)
 
J

jawwe

Guest
Hei,

Arvostan sitä, että olet ottanut huomioon myös adminin näkökannan asiaan. Pidämme kaupunkia jatkuvasti silmällä ja pyrimme siihen että kaikilla pätisi samat säännöt. Emme näe siinä mitään väärää, että puhut yksin servulla. Ymmärrän adminia myös kyseisessä tilanteessa, sillä yllättävän harva puhuu itekseen yhtään mitään ingamessa. Itse puhun myös välillä itsekseni kaupungissa ollessani ja olen törmännyt myös pelaajiin jotka tätä tekee.