Haukka & Flackki - “Kädet ylös ja kamat kantoon”

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Haukka & Flackki
Aika ja päivä: 19.07.2020 3.30
Rikottu sääntö: 2.5 Pelaajien ryöstäminen/kidnappaaminen tulisi aina hoitaa mahdollisimman hyvällä RP :llä. Jos mentaliteettisi on vain “kädet ylös ja kamat kantoon” älä edes vaivaudu ryöstämään muita.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin vapaalla ajelemassa moottoripyörälläni, kun kaksikko ajaa viereeni, osottaa aseilla, käskevät nousemaan kyydistä. Tämän jälkeen ottavat tavaraa taskuistani ja toteavat minun olevan poliisi. Tämän jälkeen ajavat pois.
Todisteet:
Videoklippi alla, pojat varmasti itsekin tietää sääntörikkeensä. Striimistä näkee myös muita vastaavia ryöstöjä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Koska kellään ei syystä tai toisesta ole ollut lähes viikkoon munaa ottaa asiaan kantaa.

Kyseisessä tapauksessa ei ole kysymys sääntöjen vastaisesta toiminnasta. Säännöillä pyritään estämään liukuhihnamaista ryöstelyä, jossa sanotaan vain "kädet ylös", otetaan kamat ja lähdetään. Tässä tapauksessa haukka puhuu maalihenkilölle jatkuvasti tarjoten roolipelimahdollisuuksia. Ryöstäminen ei ole kiellettyä. Ei edes isoilla aseilla keskellä päivää. Se, että juoksentelet ison aseen kanssa pitkin kaupunkia on lähtökohtaisesti tyhmää ja kääntyy failRP :n puolelle, jos teet sitä tarkoituksettomasti. Tässä kuitenkin konteksti on selkeä.

Se, että ilmoitettu pelaaja on bänneillä omaa tyhmyyttään, ei liity reportin ratkaisemiseen.

Hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.