Hoomer, jari#8056, Niko Leppänen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Steam: hoomer DC: jari#8056 Ingame hahmo: Niko Leppänen
Aika ja päivä: 19-20.08.2020
Rikottu sääntö: 1.4.5 (pelilliset ohjeet) Poliisin töissä olevat henkilöt eivät voi osallistua laittomuuksiin, edes vapaa-ajallaan. Korruptio RP:tä ei siis ole olemassa. Tämä koskee myös poliisina pelaavan toisia hahmoja, mikäli poliisihallinto ei ole tähän erillistä lupaa antanut(loma/tietyn arvon ylitys hallinnon ohjeita noudattaen).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Luxu antoi kutsulinkin epezille meta epäilyn takia Whitebandidas / Mandingos discord palvelimelle. Rupesin tutkimaan mitä kyseisellä palvelimella on kirjoitettu epezin kanssa ja huomasimme muutamia.

Kyseinen henkilö jakanut poliisi inffon asioita ja ilmeisesti osallistunut rikolliseen toimintaan palvelimella toisella hahmolla joka kärsii valmiiksi 30 päivän tuomiota.

Todisteet:



Tunnen sen jo kasvavan voiman sisälläin.... @iKE Valitsen sinut!
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Kuvathan nyt itsessään jo ovat erittäin raskauttavia todisteita. Hoomer onko sinulla mitään vastausta tähän ja selitystä asialle?
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
no siis anna kun minä arvaan teillähän ei taaskaan ole niitä KONKREETTISIA INGAME TODISTEITA mistä nyt olen maininnut aikaisemmin jo aikas monta kertaa mutta tuohon puukko juttuun niin tilanne alkoi siis siitä että olin toisella hahmolla vankilassa tekemässä lootia kun yhtäkkiä sieltä juoksee joku arjen sankari ja uhkaa viidakko veitsellä joten lähdin aikas nopiaa menemään poijjes sisäpihalle päin missä hetken päästä törmäsin tähän kyseiseen henkilöön ja hän tuli eteeni ja sanoi että kädet ylös tai tulee puukosta ja sillöin hän otti puukon esille joten iha luonnollisesti itsekkin otin ja jotenkin se löi ekan kerran huti jonkä jälkeen itsekkin puukotin sitä koska mitä rp:tä siinä olisi että jos joku tulisi irl esim puukolla huitomaan eteesi ja itselläsi olisi puukko niin ihan varmasti puolustaisit itseäsi etkä vaan olisi paikallaan ja antaisi jonku tökkiä puukolla itseesi ja enemmänkin minua mietityttää tässä se että kun olin puukottanut häntä 2-4 kertaa niin yht äkkiä hän nousee maasta ja lähtee juoksemaan kun mikäkin usain bolt ihan pois päin kuin mitään olisi koskaan tapahtunukkaan ja sen jälkeen hän lähti juoksemaan takaisin minua kohti ja veti kerran minua puukolla mistä jouduin kelloille ja sitten siihen juoksi se kaveri kenet se oli aikaisemmin röystänyt mikä ei koskaan tehnyt hänelle mitään niinkuin ei myöskään kyseinen jonttu-ritanen
ja poliisien huono raha tilanne oli jo muutenkin yleisesti tiedossa tuossa kohtaa koska kaikki poliisit sakottivat ja tulivat vartavasten tarkastelemaan maksamattomia laskuja ihan saatanasti mitä ei ennen tapahtunut ja se me tiedetään ihan jokainen.ja tuo kuolemattomuus juttu selvitettiin siinä heti ingamessa jonkun adminin toimesta ja kuolemattomuus juttu korjaantui kun kävin tullissa. ja tuon puukko jutun missä puukotin toisella hahmolla toista hahmoa syystä kylläkin niin tunnustan tekoni kyllä mukisematta mutta se toinen henkilö rikkoi kyllä kans siinä tilanteessa sääntöjä ellei se ole sallittua että puukottaa jotai 2-4 kertaa jä lähtee juoksemaan ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Sinun on turha valehdella, logeista on jo katsottu tapahtumat todeksi. Myös kaikki kaverisi ovat jo myöntäneet asiat toteen. Olet myöskin jakanut poliisin sisäistä informaatiota teidän omassa discordissa, mikä lasketaan likaisen poliisin alaisuuteen.

Joten korjaas asennetta ja vastaa uudestaan. Odotan innolla.

Itseasiassa asenteesi, valehtelusi ja kuuleman mukaan virkavapaalla partiointisi johdosta vaikka se on ollut kiellettyä epään sinun pääsysi palvelimelle. Voit hakea unbannia, et voi ostaa niitä. Selitä unban-hakemuksessasi miksi jatkat valehtelua, miksi et noudata ylläpidon käskyä olla partioimatta ja minkä takia asenteesi on sellainen kuin se on.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.