Huono rp/ rdm? /ei tietoa nimestä / clipit

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Askuu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2020
45
24
18
Moi ja haluaisin kysyä/kertoa huonosta rpstä sekä varmistaa onko sääntöjen mukaisesti.

Tänään olin motellikeskustassa ja kysyin eräältä äijältä että onko hänellä sorkkarautaa myynnissä tai mistä saa halvimma, kertoi että on ja kysyin monella myyt ja hän sanoi 15k suostuin. Sitten sanoi että tule kyytiin mopoon ja haetaan kämpiltäni, hän puhui radiossa jollekkin ja lopulta pysähtyi kaupalle, sanoi minulle menevä kauppaan ja ei ollut sinne asiaa niin en mennyt, ei puhutta mitään muuta siis kuin että. - tule kyytiin, ja meetkö kauppaan? Eli ei mitään riitaa jne tai muuta keskustelua köyty läpi, sitten yhtäkkiä alkoi puukolla uhkaamaan ja sanoi käsiä ylös ilman mitään, otti autoon kyytiin ja kolaroi niin paljon ennenkuin tuli massiivist verta ja sitten puukotti teho kuntoon ilman mitään rp syytö, eli ei ollut miitäänriitaa vaan ihan yhtäkkiä kun saavuttiin kaupalle, shadowplay kusee niin en saanut melkein mitään kunnollista klippiä. Lopulta heitti johki veteen. sitten kun heräsin teholta ja pääsin ulos niin oli raudat niin en voinu soittaa/tehä mitään. samat äiät oli vissiin tahaltee tappanu etten muista ja haki/oottelli mua, sitten vei korukauppaan panttivangiksi. Videoissa ei kuulu ääninin kovaa koska on vissiin säädetty shadowplayista, fps droppeja koska oli kuvauspäällä:( Eli siis oli tiennyt että herään teholt ja tuli heti siihen käyttään hyväks

Nimeä en saanut
29.08.2020 kello noin 22.25 plusmiinus
No mun mielest se oli rikottu että tapetaan ilman mitään rptä ja ei ollut suoraan sanoen syytä. sitten mun mielest juuri teholta herännyt niin käytetään hyväks (se voi olla)
Koko klippi melkee siitä ku yhtäkkiä pyydetää käsiä ylös ja en voinu loppuu siihe ku sain verenvuodot, koitin puhua radioon työpaikkaa mut oli tyhjö, sit ne äijät tuli ja se auton kans oleva puukotti kuoliaks ja heitti sinne viemärii lopulta, sit ootti oli tulos se klippi mis ne on sairaalas niin se alku kun ne tulee heti ja nappaa mut autoon loppu on jotai ryöstämistää ja panttivankeilua kun kytätki tuli.

eka clip kun tappaa muuten vaan mutta ei näy kun tappaa
näkyy kun ilman syytä teke tollee ja sit kolaroi, kun klippi loppuu ne tulevat takasin ja puukottavat kuoliaaks ilman mitään syytö ja sanoo että tommotteet pitää.

2clip kun herään teholt sen jälkeen niin äijät tietää et herään niin on siinä ja pakottavat autoon, kestää 1 min ja loppu on ryöstöä ja pankki ryyösyö

jos tästä ei tuu mitään niin sitten minäkin opin uutta, voin ottaa kenetvaan kyytiin ja sit muuten vaa tappaa hänet ilman syytä. joten toivon kovasti tästä korvausta tai edes kamani takasin. bannia heille!
 

Askuu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2020
45
24
18
sen verran olen uusi että en tiennyt että raudoissa ei saa käyttää radiota mutta siitä en hyötynyt ja puhelin oli jäänyt
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
1) Valitsisitko adminin joka käsittelee reporttisi?

2) Mikä on steam nimesi.

3) Ensimmäisessä clipissä ei näy itse tappamista, eli klipin tärkeintä kohtaa.

4) Toinen clippi on yksityinen, sitä ei voi katsoa.
 

Askuu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2020
45
24
18
1) Valitsisitko adminin joka käsittelee reporttisi?

2) Mikä on steam nimesi.

3) Ensimmäisessä clipissä ei näy itse tappamista, eli klipin tärkeintä kohtaa.

4) Toinen clippi on yksityinen, sitä ei voi katsoa.
1. No jos olisi mahdollista niin sinä @Pöhnö

2. Steam nimi - Asku/ https://steamcommunity.com/id/aslanpvp1/ steam prof

3.Ei näykkään koska shadowplay oli kussut tai ssdstäni oli loppunut tila. mutta näkyy kuinka laitetaa rautoihi ja kolaroidaan.

4. Toinen clippi julkaistu ja näkyy kuinka tulen teholta verenvuodossa jne.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Onko mahdollista saada clippi, missä näkyy itse tappaminen? En voi tehdä minkään sortin päätöksiä, jos ei ole videotodisteita epäillystä rikkeestä.

Toinen clippi: Sairaalalta panttivangin hakeminen on vähän haHAA, mutta ei ole kielletty säännöissä. Siitä ei sanktioita jaeta adminien toimesta.

Haluaisin myös huomauttaa sinulle vielä RP:n tasosta. Raudoissa ET saa puhua puhelimeen, lähettää viestejä, tai puhua radioon. tämä lasketaan FailRP:ksi. Koska nämä rikkeet eivät vaikuttaneet mitenkään roolipelin lopputulokseen, ja olet selvästikin vielä kohtuullisen uusi palvelimella, selviät näistä suullisella huomautuksella. Jatkossa toivon sinulta tarkkaavaisuutta omaa toimintaasi kohtaan RP-tilanteissa.

Tapaus käsitelty, jos ei löydy parempaa clippiä. Pidän langan toistaiseksi auki, jos uutta todistusmateriaalia ilmenee.
 

Askuu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
11 Kesäkuu 2020
45
24
18
Onko mahdollista saada clippi, missä näkyy itse tappaminen? En voi tehdä minkään sortin päätöksiä, jos ei ole videotodisteita epäillystä rikkeestä.

Toinen clippi: Sairaalalta panttivangin hakeminen on vähän haHAA, mutta ei ole kielletty säännöissä. Siitä ei sanktioita jaeta adminien toimesta.

Haluaisin myös huomauttaa sinulle vielä RP:n tasosta. Raudoissa ET saa puhua puhelimeen, lähettää viestejä, tai puhua radioon. tämä lasketaan FailRP:ksi. Koska nämä rikkeet eivät vaikuttaneet mitenkään roolipelin lopputulokseen, ja olet selvästikin vielä kohtuullisen uusi palvelimella, selviät näistä suullisella huomautuksella. Jatkossa toivon sinulta tarkkaavaisuutta omaa toimintaasi kohtaan RP-tilanteissa.

Tapaus käsitelty, jos ei löydy parempaa clippiä. Pidän langan toistaiseksi auki, jos uutta todistusmateriaalia ilmenee.
Juu ei oo klippejä mis kuolen ja tiedän nyt ainakin ett niin ei saa tehdä, ja myös tiedän ett tästä lähten tapan ihmisiä pienel rpl et otan kyytii ei muut ja sit ku tulee sairaalat nii heti pakotan kyytii! Kiitoksia, enköhän hommaa takasin rahani ja muutki kamat
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Nyt on TODELLA väärä asenne tätä reporttia kohtaan... En voi tuomita ilman todisteita, se on valitettavaa. Se ei siltikään tarkoita sitä, että sinä saat rikkoa sääntöjä, jos joku muukin rikkoo... Sinun todella huonosta asenteesta johtuen joudut erityistarkkailuun. Jos harrastat kertaakaan äskeisessä viestissä kuvailemia tekemisiä, joudut suoraan banneille, kulkematta lähtöruudun kautta.

Toimikoon tämä opetuksena itsekeskeisyydestäsi.

Tapaus KÄSITELTY!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.