ID 192 / failrp

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ID 192
Aika ja päivä: 19.08 / 14.4.2021
Rikottu sääntö: Failrp
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: menttin keikalle normaalisti, kaveri ei puhunut mitään, eikä hengittänyt, rupesin toimiin. Juuri kun olin saamassa häntä ylös sanoin "käänetääs sut tästä kylki asentoon". Hän lähti hyppimään ja lyömään toista kaveriansa enkä tässä vaiheessa ollut häntä hoitanut loppuun.
Todisteet:
Ei löydy pidempää clippiä kun toinen clippaus ohjelmani kusi. tässä minun ääniäni ei kuulu mutta oleellinen näkyy.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Elvyttämäsi henkilön nimi on Malzee, kuten videoltakin näkyy. Ensimmäinen lyönti olisi voinut olla vahinkoklikkaus, mutta kun lähtee hakkaamaan ja juoksemaan niin menee FailRP:n puolelle. Myöskään minkäänlaista varoitustahan tässä ei anneta eli kyseessä on myös RDM.

Ko. henkilön fooruminimestä ei ole tietoa, mutta ilmoittautukoot itse. Valitse toinen käsittelijä tälle ja kerro oma selityksesi tälle toiminnalle.
 

Bingu

Uusi käyttäjä
31 Tammikuu 2021
5
11
3
Ennen kun ensihoito oli tullut siinä oli rp:eessä riitaa jolloin minä ja kaverini oltiin alkaneet nyrkkejä heiluttelemaan ja haluan tietää mistä olet repäissyt tämän jutun ettei hahmoni hengittänyt.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
kirjoitin näköjään väärin, sori siitä. Sanoin siis siinä kohtaa "hengitys tuntuu aika heikolta". Ajattelin että olet tajuton, koska et vastannut minulle mitään minun kysymykseen kun kysyin alkuun "mitäs täällä on käynyt?" ja sen jälkeen "oletkos sinä hereillä?".
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Sillä, onko teillä ollut aiemmin riitaa ei ole tämän suhteen mitään merkitystä. Olet ollut tajuttomana ja ensihoito on todennut, ettet hengitä. Ensihoito saa "repäistä" näitä, kuten muutkin hahmojen vammat keksitään lennosta. Yleensä, jos henkilö ei vastaa mitään, niin hän esittää olevansa tajuttomana.

Jokatapauksessa, hengititpä sitten tai et, sinulla on jotain käynyt, mikä on saanut sinut tajuttomaksi. Siitä ei maagisesti sormia napsauttamalla parannuta siihen kuntoon, että aletaan kaveria hakkaamaan. Sinun tulisi olla maassa, kunnes ensihoito saa sinut hoidettua (RP:sti, ei vaan pelimekaniikalla sinua pois kelloilta) ja senkin jälkeen olla vielä heikossa hapessa.
 

kalze123

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Marraskuu 2020
14
6
3
Varoitus väärälle alueelle postaamisesta
@xsmitin olin samassa tilanteessa mukana olin tuo jota hän löi. Häntä joka makasi maassa oli lyöty nyrkkiraudalla ja lyöjä oli nuori poika 8-vuotias joten tuskin hän pystyy lyömään lujaa joten kyllä mielestäni tuosta voi nousta ja lähteä. Sinun kannattaisi kysyä tilanteessa olevilta mitä on käynyt.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Meinasin tämän elvytyksen jälkeen kysyä mitä hänelle oli käynyt muilta paikalla olleilta. kun hän rupesikin lyömään, niin en siinä kohtaa enää kysynyt muilta kun näköjään hyvin oli tajuissaan.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
@Bingu: Sun käytös ei ole ollut hyväksyttävää. Käytä maalaisjärkeä, et vaan voi loikata ylös elvytyksestä ja alkaa riehumaan kuin joku supermies. Sellaisia ei ole palvelimella. Ehdotan notea bingulle ja kertauksen sääntöjen parissa.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jos se 8v pikkupoika on lyönyt henkilöä niin, että tämä on mennyt "kelloille" ja paikalle on jouduttu soittamaan ambulanssi, niin kyllä silloin se on satuttanut henkilöä ihan oikeasti...

Ensihoitajat nostavat aina henkilöt kelloilta mahdollisimman nopeasti ja sen jälkeen alkavat tutkia vammoja tarkemmin. Jos potilas hyppää heti ylös ja lähtee pois tilanteesta, niin eipä siinä paljoa tutkita.

Jos Bingu olisi odottanut hetken, että vammat tarkistetaan ja todetaan vähäisiksi ja sen jälkeen sanonut vaikka "saakeli nyt saat kokeilla itte miltä toi tuntuu" ja sitten vetänyt Kalzea turpaan, niin homma olisi ollut ok.

Koska olemme samaa mieltä rangaistuksesta, niin laitan rangaistuksen käytäntöön ja suljen tämän tapauksen käsiteltynä.

Eli Malzeelle varoitus FailRPstä ja RDMstä.