id 469, 428 Absoluuttinenhirvimies / RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ID 469, 428,
Aika ja päivä: 23.5.2021 klo 22.00-22.30
Rikottu sääntö: RDM, failrp ja mahdollinen metagame
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin tavallisesti alueella 2 kaverin kanssa. Ajattelin lähteä pois alueelta, koska monilla olin nähnyt isot ja emme olisi pärjännyt pistooleilla. Juoksen aika kaukaiseen puskaan. Siinä n. 7min aikana golf kuski ajelee aika tiheeseen tahtiin puskan ohi. Yritän vaihtaa piiloani, mutta golf kuski jatkaa minun ympärillä ajamista. Sitten yritän tilata mexico taxia jolla pääsisin pois sieltä. Mutta kun taxi on tulossa mäkeä alas, niin golf kuski odottaa tiellä ja lähtee perään. Sitten hän luuttaa ja he vievät minut jonnekkin. Ilman mitään sanomatta he ampuvat minut ja jatkavat ampumista, tyhjentävät koko lippaan. Sitten yksi greystä tulee ja ampuu vielä lisääkin. Heillä tietääkseni ei voinut olla tietoa, että olin ollut edes alueella.
Todisteet: Alkaa kohdassa 01:51:00 ja loppuu kohdassa 02:16:00
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Absoluuttinenhirvimies

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Elokuu 2020
88
40
18
En ole tuohon aikaan edes ollut serverillä.En voi myöskään ampua.Enkä ole missään jengissä joten mietin miksi olen tässä reportissa?
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Heip! Minulla taisi käydä moka, tosiaan chatissa sanottiin että olit mukana, vaikka et tainnu ollakkaan. Minun virhe. Tuohon voisin vielä lisätä että olisin esim. Voinut olla matkalla tallille visakaupalta.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Heillä tietääkseni ei voinut olla tietoa, että olin ollut edes alueella. Tätä kohtaa en oikee ymmärrä, jos ammut aseella jossa ei ole silua niin kyllä mä sut aika pitkälle kuulen ja nään .Ammuin sinua tuossa kohtaa 01.55.59 ja kyllä tiesin kokoaika että olet siellä koska näin kun juoksentelit sieltä kauemmasta paikasta. Näin lähes kokoaika että minne juoksit koska olin siellä vesitorninpäällä ampumassa sinua ja osuinkin sinuun 3 kertaa ja haluan kysyä että missä kipurp mutta se ei nyt tähän liity. Tämän takia ajelin jatkuvasti siellä päin minne juoksit koska näin sinut viimeisin kerran siellä päin. Etsin sen läheskokoalueen ennen kuin tulin tuonne jonka takia pyörin tuolla enemmän koska ennenkin tuonne on toisesta jengistä piiloutunut ihmisiä. Odottelin siinä tienvarressa kavereitani että he pääsevät turvallisesti pois alueelta ja sitten näin mexikolaisen tulevan alueelta jossa en ole ennen niitä nähnyt niin rupesin heti epäilemään että joku mahdollisesti on kyydissä ja tulin lähemmäs katsomaan ja huomasinkin sinut siellä ja sitten otinkin sinut haltuuni. Ja minun mielestä sinun hahmollasi oli selvästi tiedossa että me ammumme sinut koska olet ollut valtaamassa aluettamme ja ampunut yhden ystävistämme. ja kyllä sinulle tuossa vihjattiin että sinut ammutaan koska se kuka sanoi tulta niin sen oli tarkoitus olla ns varoitus mutta se ei nyt ole minun ongelma jos et sitä ymmärtänyt.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Kipurp:eestä sen verta, että sillon kun minua osuttiin ajattelin että hahmoani ei nyt hirveemmin satu kun raskaat liivit joittenka sisällä parhain levy. Oisihan toki voinut jotain äänähdellä.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
käsittelijäksi: @HoikkiS . Sen tiedän, että minut nähtiin alueella, mutta minulla oli maski ja kypärä päässä. Kun lähdin liikkeelle taksilla uskon että kukaan ei nähnyt että hyppäsin taksiin. Niin mistä voit olla varma että juuri minä olen ollut alueella. Minulla kyllä oli tavarat kannossa.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
En mä nyt sokea ole tottakai mä tunnistan metsuri jengiläisten vaatteet aika helposti. Ja enkä ollutkaa ihan varma aluksi että se olit sinä sen takia varmistinkin asian pysäyttämällä taksin. Tiesin sen että olet ollut alueella koska minä ammuin sinua 2-4 luotia kehoon niin kyllä mä varmaan näin sun vaatteet ja kypärät ja maskit. Ei siinä kovin fiksu tarvitse olla että jos samaiselta alueelta tulee mexikolainen taksi niin eihän siellä voi kukaan muukaan olla muuta kuin sinä, koska olin etsinyt koko alueen läpi ja ketään ei näkynyt. Sulla kävi vain huono tuuri tuon ajotuksen kanssa.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Hei kaikille.

Mua ihan hirveesti kiinnostaisi tietää tämän vastapuolen radio puheet ja muut inffot eli onko toiselta puolelta mitään clippiä olemassa? Ihan vaan mielenkiinnosta joka sitten tosiaan ratkoisi aika paljonkin asioita jos sellainen löytyisi.

Näin nopeana huomiona. Sinä ammuit sen yhden kaverin maihin ja loottasit kun lähdit ekan kerran alueelta. toisen kerran kun lähdit perääsi ammuttiin useita laukauksia ja osuttiinkin joten kyllä heillä oli inffo koko aika että alueella on vielä vähintään yksi valtaaja. Joten etsinnät sinne alueelle on ihan oikeutettuja.

Mä käyn jossain kohtaa vielä uudelleen ton nykyisen clipin ja mahdollisesti tuon vasta puolen clipin (jos semmoinen saatavilla) ja katsotaan sitten miten asiassa edetään.

hieman on kyseenalaista että ampujat tyhjentävät noin 4 lipasta kaveriin joka on yksin...

Mutta tosiaan juttelen @HoikkiS kanssa asiasta ja kattellaan mitä me tähänkin keksitään. Nyt rauha maahan ja vain kysymyksiin vastaukset niin saadaan asia mahd nopesti käytyä läpi.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Terve. Mielestäni tässä ei ole käynyt rikettä.
Ainoa miinus vain paskasta roolipelistä, olisitte voineet tehdä ihan mitä tahansa muuta kun teloittaa viimeisen metsurin. En kyllä ole yhtään yllättynyt.
@SeraluoT jos haluut tästä vielä jutella niin nakkaa yvtä, mun puolestani homman voi siirtää käsitellyiksi.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Eipä tässä jos ei vasta puolelta löydy clippiä niin mitään erikoista löydy... Lyön lukkoon ja siirrän :)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.