Iken tankkisekoilut

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43

Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):Ikemayne
Aika ja päivä:10.5.2021 klo: 0:30 - 1.30
Rikottu sääntö:Varmaan failrp lähimpänä kyseistä rikettä? (panssarivaunulla jengialueelle)
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Eli tilanne lähti käyntiin siitä, kun ryösteltiin redhoodien jengialuetta, koska he olivat aiemmin ampuneet meitä joten päätimme kostaa näin.. --> Seuraavaksi huomaamme että Ike köryyttelee panssarivaunulla suoraan mestoille ilman mitään infoja ketä siellä on ja millä varustuksella. Alemmassa klipissä näkyy kun minut ammutaan tankilla. Lopulta 1ceonekin ammuttiin tankilla.
Todisteet: https://streamable.com/wn9uc4

Saattaa löytyä muitakin clippejä, mutta niissä ei kuulu osassa ääni ja osat ovat korruptuneita, koska ihan vasta factory resettasin pc:n ja täten shadowplayn settingit kusee.
Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä Iken clipin.


+ Voisimme ottaa 2x raskaat liivit + parit levyt per naama, karbiinit, 1x raskas silu, lippaat (karbiineihin oli muutama per mies ja glockeihin about 5?), glockit, radiopuhelimet, likaset rahat jota oli vajaa 40k,


Käsittelijäksi @psykopaattikana
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Ei ole clippiä ja kuten aiemmin todettu, te avasitte tulen minuun kun olin poistumassa.
Ratkaisuna tankki on omasta toimestani tuhottu eikä niitä enää palvelimella ole.
Pyytäisin sinulta clipin missä näkyy koko tilanne teidän tulen avaamisesta lähtien, koska tästä se ei käy toteen mitenkään ja clippi on aivan liian lyhyt.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ei löydy kun noita pätkiä, mutta meidän vieressä räjähti ja tähtäilit sillä tankillas joten ammuttiin siihen?
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ja edelleenkin eihän tämän reportin aiheena ole että kuka ampui ja ketä vaan se että tulit tankilla alueelle.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ja en ymmärrä pyyntöäsi pidemmästä clipistä koska tuossahan näkyy kaikki oleellinen? Eli se siis kun ammut TANKILLA :)
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Ja edelleenkin eihän tämän reportin aiheena ole että kuka ampui ja ketä vaan se että tulit tankilla alueelle.
Tankki on ihan roolipelissä ostettu roolipelirahalla. OOC:na tiesin hyvin, että mitä kautta se tankki on tullut, mutta palvelimella se oli ihan oikein ostettuna.

Se, että tulen sillä alueelle, ei ole millään tavalla failrp:tä. Ne rajat, mitä tuollakin huudatetaan, on minun itse itselleni asettamia, ei kenenkään määräyksiä kuinka toimia. Päätin tulla alueelle katsomaan miten te reagoitte, teidän reagointi oli juuri sitä. Teitä ei kiinnostanut paskan vertaa, koska tiesitte, että "ei se ike ammu ku se on niin sanonut".

Tosiaan sen verran myönnän näin yöunien jälkeen, että koko tilanteen olisi voinut jättää tekemättä. Tätä olenkin omalta osaltani jo pahoitellut, että oli paskaa rp:tä ja meno vitun online, josta en ole ylpeä.
Tämän vuoksi olen jo tankin poistanut palvelimelta omin pikku kätösin ja ehdottanut roolipelihahmollani palauttavani teille aseet omasta pussistani.

Mutta sääntörikettä siinä ei itsessään tietääkseni ole, että pelin sisällä ostetulla asialla tehdään pelin sisällä asioita, jotka ovat sääntöjen puitteissa ok.

Teitä varoitettiin, teille annettiin mahdollisuus poistua, ja jopa itse yritin poistua alueelta ennen kuin avasitte tulen, johon sitten vastasin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Ja en ymmärrä pyyntöäsi pidemmästä clipistä koska tuossahan näkyy kaikki oleellinen? Eli se siis kun ammut TANKILLA :)
Juuri tämä on se ongelma, siinä ei näy kuinka te aloititte sen ampumisen, kun olin poistumassa. Eli ei näy kaikki oleellinen.

Allekirjoittaneella ei lisättävää. :)
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
No kun varoittamistas ei meille missään vaiheessa ole kuulunut ja sullakaan ei siitä varoittamisesta clippiä löydy
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Mutta näillä mennään, antaa käsittelijöiden jatkaa
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Reportti koskee tankkia, ei sitä kuka ampu
Tankki on poistettu minun toimesta, kun allekirjoittanut ei selvästi ollut kykeneväinen kyseistä ajoneuvoa omistamaan neutraaliin tyyliin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
White on biased, joten loogisesti valitsen Bagerin.
Ei vaan ottaisko vaikka @angellfall sitten kopin. :)
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ei löydy multa, täytys kysyä ikeltä tai iceonelta, mutta eikös tuosta klipistä tule se esille mitä tässä käsitellään eli sitä tankkia alueella?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ei löydy multa, täytys kysyä ikeltä tai iceonelta, mutta eikös tuosta klipistä tule se esille mitä tässä käsitellään eli sitä tankkia alueella?
Kaikista tilanteista joita käsitellään pelaajareporteissa edelltytetään tasavertaisuuden vuoksi samanlainen materiaali. Katkelma tilanteesta, joka pitää sisällään reilusti materiaalia ennen tilanteen altamista, läpi tilanteen, pitäen sisällään äänet niin nauhoittajalta kuin muiltakin, ilman editointia. Näkisin, että tuo on asia josta ei jousteta suuntaan eikä toiseen ihan, jotta tilanteet saadaan käsiteltyä mahdollisimman selkeästi ja tasapuolisesti.

Jos jollain on yllämainittu täysipitkä clippi aiheesta niin postatkaa se alle, jos ei niin 24h kuluttua reportti suljetaan.

p.s mainittakoon, että tankki episodi on käsitelty adminpuolelta ja ilmeisesti ko. tankki on menossa tuhottavaksi (näin ymmärsin?) ilmeisesti tässä haetaan siis tavaroita takaisin tms.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Kaikista tilanteista joita käsitellään pelaajareporteissa edelltytetään tasavertaisuuden vuoksi samanlainen materiaali. Katkelma tilanteesta, joka pitää sisällään reilusti materiaalia ennen tilanteen altamista, läpi tilanteen, pitäen sisällään äänet niin nauhoittajalta kuin muiltakin, ilman editointia. Näkisin, että tuo on asia josta ei jousteta suuntaan eikä toiseen ihan, jotta tilanteet saadaan käsiteltyä mahdollisimman selkeästi ja tasapuolisesti.

Jos jollain on yllämainittu täysipitkä clippi aiheesta niin postatkaa se alle, jos ei niin 24h kuluttua reportti suljetaan.

p.s mainittakoon, että tankki episodi on käsitelty adminpuolelta ja ilmeisesti ko. tankki on menossa tuhottavaksi (näin ymmärsin?) ilmeisesti tässä haetaan siis tavaroita takaisin tms.
Tankki on jo tuhottu minun toimesta, joten sitä ei enää palvelimella ole. Setjobasin itseni poliisiksi ja paalasin pois koko maailmasta, täten ei myöskään saatu siitä mitään rahoja.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Olettaisin, ettei henkilöt clippiä toimita.
Minulla clippiä valitettavasti ei ole.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Olinkin jo tuon 24h ajan ilmoittanut aikaisemmassa viestissäni, mutta HAHAA kun en muistanut lukita ketjua.

Asiaa käytiinkin jo yhteisöpalaverissa siltäosin läpi. Koska materiaali ei ole editoimatonta ja kata koko tilannetta niin näillä perusteilla ei pelaajailmoitusta voida käsitellä. This being said, ymmärsin, että ike olisi ollut valmist tilanteen korvaamaan ja tankkikin on tuhottu.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.