Janeski | FailRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Missionist

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Heinäkuu 2019
154
127
43
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Janeski / Toni Hartikainen
Aika ja päivä: 12.9.2020 klo 23:00
Rikottu sääntö: FailRP
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oli tulitaistelutilanne jossa konnat saatiin maihin, ensihoito elvytti konnat ja yksi heistä lähti karkuun. Asiasta infottiin radioon ja Janeskin vastaus oli "Ammu vaan, meillä on ensihoitoa", joka mielestäni rikkoo roolipeliä aika suuresti. En ole 100% varma meneekö FailRP säännön alle vai jonkin muun, mutta laitoin sen nyt ainakin aluksi otsikkoon.
Todisteet:
https://streamable.com/eww7mf
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
mulla on ihansama kuka tulee, myönnän että tuli vähän sanottua mitä tuli ja olen valmis ottamaan vastuu asiasta.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
"Ammu vaan, tääl on ensihoitoo" Kuvastaa todella hyvin poliisin välinpitämättömyyden roolipelata tietyissä tilanteissa. Ymmärrän, että ko. lausahdus on sanottu puolittain "meemillä", mutta se rikkoo silti RP:n rajoja, ja saattaa pilata muilta radiossa olijoilta immersion.

Oma ehdokseni tuomiolle on kirjallinen varoitus alhaisesta RP:n tasosta tilanteessa. @Vilkku Annakko oman mielipiteen, ni saahaan tämä pois kuleksimasta.
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei!

Olen @Pöhnö :n kanssa asiasta sama mieltä. Poliisin tehtävä on kaupungissa osittain myös näyttää mallia, miten kaupungissa tulee käyttäytyä. Rp:n idea on kuitenkin simuloida oikeaa elämää ja tuollaiset heitot eivät todellakaan kuulu poliisin suuhun.

Täten ilmoitus hyväksytty ja @MokkiS kirjataan varoitus matalasta RP-tasosta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.