Joku poliisi pyytää kesken tulitaistelun ensihoidon paikalle vankilalle.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Juu elikkäs eilen 23.11.2020 noin kello 22:00-22:30, vankilassa räjäytettiin pommi, jonne kutsuttiin ensihoito kesken tilanteen. Käskin ensihoitoa lopettamaan elvytyksen silloin kun he alkoivat elvyttämään poliiseja, siitä minulla ei ole klippiä, mutta muutamat poliisit voivat sen todistaa, muistaakseni bangogay sekä v3rt35 ja ensihoidon puolelta black1ceFIN ja tidetius.

1.2: Maassa olevia pelaajia ei saa nostaa kesken taistelun. Odota n. 5min tai kunnes osapuolet varmistavat tilanteen rauhoittuneen, ennen kuin nostat ketään.

Mutta kuitenkin tässä tilanteessa IKEn vodista otettu klippi jossa ammutaan vielä:

Ja tässä kohtaa ensihoito saapuu paikalle:

ja tässä kohtaa tilanne on edelleen vielä käynnissä ja ammuskelu jatkuu ja poliisit ovat todella tietoisia siitä että konnia on vielä jäljellä:


ja myös @Alluusio jossainvaiheessa nostaa tämän esille serverin reporttien puolella, löytyy myös iken vodista jostakin kohtaa. En nyt enää sitä löytänyt mutta varmasti @Alluusio pystyy tämän vahvistamaan.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
no laitetaan nyt sitte vaikka ne ajat niin helpottaa:

ensimmäinen klippi: 4h31m58s

toinen klippi: 4h37m40s

kolmas klippi: 4h39m51s
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
" Käskin ensihoitoa lopettamaan elvytyksen silloin kun he alkoivat elvyttämään poliiseja "

tähän korjaus: Käskin ensihoitoa lopettamaan elvytyksen silloin kun he alkoivat elvyttämään minua
 

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Juttelin asiasta Kuutin kanssa tilanteen jälkeen, ja Kuutti sanoi minulle, että kun ensihoito kutsuttiin paikalle - 5min oli kulunut. Ensihoidolle sanottiin puhelimessa, että tilanne ei ole 100%, mutta että apua tarvitsevat ovat turvallisessa paikassa, tulkaa paikalle ilman valoja ja sireeneitä. Tulimme siis paikalle BlackIceFIN:in kanssa, ja autoimme ylös ne jotka olivat kelloilla. Lopetin Speccelin elvyttämisen kesken, kun specceli sanoi että lopeta, mutta poliisi sanoi että jatka vaan - joten elvytin speccelin kuten sanottiin. Jonka jälkeen ensihoitoa pyydettiin siirtymään turvalliseen paikkaan KUN ampuminen alkoi uudestaan(?). Jonka jälkeen kun tilanteen todettiin rauhoittuneen, ensihoito aloitti taas työnsä. Tämän verran minä tiedän ja muistan viime yön tapahtumista.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Vahvistan yllä olevan väitteen, että ihmettelin report-osiossa sitä, että poliisi pyysi ensihoidon paikalle, vaikka he eivät olleet varmoja onko tilanne ohi. Ensihoitoa pyydettiin tulemaan paikalle huomaamatta, ilman valoja ja pillejä, mistä voi päätellä, että tilanne ei ole ohi. Eri asia toki olisi, jos poliisit olisivat luulleet, että tilanne on ohi, mutta tässä selkeästi sama tilanne oli vielä sivummalla käynnissä.

Jos poliisi käskee, niin ensihoito ei ala roolipelitilanteessa vastustelemaan poliisia. Kuitenkin tiesin, että tästä tulee reportti...

Tässä klippi minun näkökulmasta siitä, kun ensihoito saa kutsun paikalle. Itse en lähtenyt kyseiselle tehtävälle.


Muokkaus: Pyynnön suorittaa äänestä tunnistettuna @Pottu
 
Viimeksi muokattu:

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Moikkelis koikkelis. Pari tarkentavaa kyssäriä.
Monta konnaa tuossa tilanteessa oli mukana kokonaisuudessaan?
Ketä kaikkia oli maassa jota elvyteltiin kesken tilanteen? vain @Specceli ? Poliiseja?
- @BlackIceFIN Nostitko jonkun? kenet?
Onko jotain vaatimuksia vai pelkästään adminoustien tuomio asiasta?

Ja valitseeko nyt sitten poliisin edustajista yksi käsittelijänsä @Pottu ?
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Moikkelis moikkelis!

Konnia oli : 5.

Elvytettyviä oli : @Bandogay ja @V3RT35 poliisin puolelta ja sitten minä konnilla. Muista en tiedä.

Vaatimuksina: Eipä kai mulla sen ihmeempiä vaatimuksia voi olla, kun oisin muutenkin joutunut teholle jos ei olisi aloitettu elvyttämään. Oli silloin tosijaa minuutti jäljellä kellossa.
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Jatkoiko @Bandogay ja @V3RT35 tilannetta nostamisen jälkeen vielä osallistumalla tulitaisteluun? Olitteko jotenkin ratkaisevassa asemassa tilanteen lopputuloksen kannalta?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Minä olin myös mukana poliisina tilanteessa, kuten klipissäkin kuuluu.

Elvytyksen jälkeen poliisia kohti alettiin tosiaan ampumaan uudestaan, kun luulimme jo homman olevan taputeltu. Laukaukse tulivat vastakkaiselta puolelta tietä, jossa Ike oli aiemmin ollut. Meillä ei siis ollut edes tietoa, että kyseiset kaverit liittyivät tilanteeseen millään tavalla tai ollut tietoa heidän olemassa olostaan. Kyseiset kaverit eivät tietääkseni jääneet kiinni. Bando ja vertes elvytettiin, mutta kukaan ei tietääkseni ainakaan tipahtanut enää tämän jälkeen, paitsi specceli itse, kun häntä ammuttiin uudestaan poliisin toimesta, kun hän lähti haahuilemaan muualle kun ei pelännyt asetta ja totellut käskytystä.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Kyllähän siihen poliisin tipahti tarkkarin luodista joka osui myös minuun.. jonka vuoksi lähdin pois siitä luotisateesta kädet ylhäällä, mutta poliisi päätti päiväni noin 10m päähän.
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Selkenee pala palalta kiitos. Haluaisin tähän @Pottu n selityksen tai ajatuksen tuosta eh.n kutsumisesta vaikka tilanne oli kesken? :)
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Jatkoitko tilannetta nostamisen jälkeen ja jos jatkoit niin olitko jotenkin ratkaisevasssa asemassa lopputulokseen nähden?
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Nosiis mut nostettiin ja sen jälkeen meitä ruvettiin ampumaan taas mutta se kaveri pääs karkuu elikkä emmä muuten siinä ketään auttanu ku olemalla paikalla
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Kerkesin muutenkin ampumaan 2 laukausta koko tilanteen aikana. Makasin kelloilla suurimman osan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.