Joku poliisi pyytää kesken tulitaistelun ensihoidon paikalle vankilalle.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
471
177
43
Potato field
No hei, mulla ei ole mitään lisättävää tuohon kuutin tekstiin. Mietittiin hetken aikaa kuutin kanssa että pyydetäänkö ensihoitoa paikalle ja tulimme lopuksi siihen tilanteeseen että pyydetään, koska meillä piti olla turvallinen paikka ja tilanne oli ollut jonnin aikaa rauhallinen, kunnes alkoi vaan tulemaan luotia. Lisättäkööt se että miksi ammuin speccelin, oli se että osoitin häntä smg:llä useamman minuutin, kun hän vain pelleili menemään, eikä suostunut pysähtymään vaan lähti mieluummin häröilemään muualle.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Lähdin vasta silloin menemään @Pottu kun tarkkarin luoti tiputti teidän yhden poliisin ja osui samalla minuun. Kädet ylhäällä olin kokoajan ja en voinut nähdä selkäni taakse että osoitit minua smg:llä.
 

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
471
177
43
Potato field
Sinä häröilit siiän jo aiemminkin ja näit aivan hyvin että sinua osoitettiin smg:llä silmiesi väliin. Leikit jollain T-posella yms.
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
jepjep.. noo mutta se ei ole nyt se asia mistä tässä pelaajavalituksessa puhutaan.
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Kyllä juuri niin kuin specceli sanoi. Asia poikkee hieman raiteilta nyt. @Pottu Valitse admini käsittlemään asiaa. Olen jo käytännössä päätöksen tehnyt mutta tarvitsen siihen vielä toisen adminin etten tee päätöksiä yksin Kiitos :)
 

Pottu

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
5 Lokakuu 2019
471
177
43
Potato field
Kyllä kyllä, selvensin vain aiemmin spekkelille miksi häntä ammuttiin. Mutta joo, valitsen vaikka @ZeretZu
 

ZeretZu

PandaUcco
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
47
32
18
Heloustia heloustia!

Itse en näe tässä mitään hirveän vakavaa tapahtuneen, kuten Speccelikin sanoi tuolla aiemmin että ei vaadi itsekkään pahempia rangaistuksia.

Vahinkojahan kaikille sattuu ja tapahtuu :)
Joten en itse lähtisi kyseisestä tilanteesta pahemmin ketään rankaisemaan mutta pohdimme vielä asiaa jambbiksen kanssa ja jambbis ilmaiskoon viimeisen päätöksen

Mutta jatkoa ajatellen varmistakaapi että tilanne on varmasti ohi ja odottakaa vaikka senkin jälkeen varmuudeksi hetki tai toinen kun on varmaa toimikaa kuten ohjeistettu :)

I have spoken ❤️
 

Specceli

PriGiigar
Vanhempi jäsen
3 Maaliskuu 2020
174
331
63
Lähinnä tarkoitin sitä että en voi oikein mitään korvauksia pyytää kun olisin kuitenkin joutunut teholle. Silloin kun elvytys aloitettii oli kellossa joku reilu minuutti.. mutta nyt tuon takia jouduin linnaan 4 päiväksi, mutta ostin itseni jo ulos..

Mielestäni on iso virhe pyytää ensihoito paikalle ja vaarantaa myös heidän henki tilanteessa.
 

Jambbis

PSFFF
Vanhempi jäsen
10 Elokuu 2019
17
1
3
Juurikin näin. Mitään sanktioita kenellekkään tästä emme langeta. RP ssä hoidettava case mikäli EH tai poliisi tilanteesta tutkinnan aloittaa. Se on teistä kiinni. RP ulkopuolista rangaistusta ei kellekkään tosiaan tule. Kiitos ja anteeksi :) Hyviä ÄRPEE hetkiä!!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.