Jurppah + Joku -RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Jurppah ja joku oranssi pöksyinen, en ole varma kumpi lopulta tappoi, mutta molemmat ampuivat.

Aika ja päivä: 4.11.2020 klo ~10.40pm

Rikottu sääntö: "RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt). "

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin ammuskelemassa meidän alueella ja meistä tippui 3 (mukaan lukien minä) ja herättiin kaikki 3 teholta. Siinä ehkä 4 minuutin pööpöilyn jälkeen kaverini, joka oli jäänyt henkiin tuli hakemaan minut ja aatun. Juteltiin mitä oli käynyt ja vähän ajan päästä käytiin hakemassa kolmas kaverimme teholta kun tuli viestiä, että hän sieltä heräsi. Kävimme hakemassa meidän kaverimme sieltä ja kun lähdimme sairaalan pihasta, yhtäkkiä musta maasturi ja harmaa auto tuli perään. No siinä selviää että yksi heistä on Jurppa ja toinen on joku oranssi pöksynen kenet näin tallilla ottaneen juuri kyseisen mustan maasturin. He lähtivät perään kyselemään ja oletin että ottavat haltuun. Sanoin että todella säällittävää ottaa teholta heränneitä ja ajattelin jos he niin kovasti haluavat niin nousen autosta vain pois, että voitaisiin jutella. Samantien kun nousen autosta luoti alkaa lentämään minua päin ilman minkäänlaista roolipeliä. Meillä ei siis kellään ollut aseita mukana tuossa tilanteessa.

Todisteet:
https://streamable.com/ugllvh
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Jurppa kyl puhu radioonki samalla ja kuuluu ku se huuti että pysähtyy tai ammutaan
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Upatkaahan pidempi video. Lisää vähintään 5min ennen tilanteen alkua. Liian lyhyillä todisteilla ei voida puolueettomasti tarkistella tilannetta.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
ne makas kelloilla ennen tota tilannetta ja ei taida löytyy pidempää
Sillä mitä sanot jonkun tehneen ei ole täällä mitään merkitystä, jos tätä toteen näyttämään ei löydy videota jossa on n. 5min materiaalia tapahtumaa ennen. Tämä on minusta vähintäänkin reilua näyttämään tasapuolisesti mitä tilanteessa on tapahtunut. Suosimatta ketään. Kolikolla kun on ylensä kaksi puolta, täällä tarkoitus on katsoa kummatkin.
 

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Valitettavasti löytyy vain toi clippi ei pidempää. En ajatellut yhtään että olis tarvinnut ottaa clippiä kun makaan maassa ja herään teholta ://. Tuossa clipissä kyllä näkyy mistä tilanne alkaa ja mihin se loppuu. Löytyykö jurpalta clippiä missä varoittelet, ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä miltä tilanne näytti teidän puolelta katsottuna.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Valitettavasti löytyy vain toi clippi ei pidempää. En ajatellut yhtään että olis tarvinnut ottaa clippiä kun makaan maassa ja herään teholta ://. Tuossa clipissä kyllä näkyy mistä tilanne alkaa ja mihin se loppuu. Löytyykö jurpalta clippiä missä varoittelet, ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä miltä tilanne näytti teidän puolelta katsottuna.

Puuttuvien todisteiden vuoksi ilmoitus hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.