Kahjo unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kahjo

Uusi käyttäjä
15 Huhtikuu 2019
1
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Jeees
HexID: 110000107963E1D
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/Kahjotyyppi/

Bannien syy: "streamsnipaaminen on väärin"

Minun vähintään 500 sanaa miksi ansaitsen bannien poiston:
Koska olen ollut banneillä nyt jo sen melkeen 4kk vissiin, ja tekis oikeasti mieli saada unbannit tonne että saisin roolipelata kunnon serverillä missä osataan hommat tehdä realistisesti ja oikein. Olen oppinut näistä bänneistä että ei kannata tehdä semmoista. Tämän kirjoittaminen tuntuu niin mahdottomalta koska 500 sanaa, mutta ei siitä sen enempää tosijjaan. Haluaisin päästä serverille tekemään tilanteita ja tekemään kkontenttia itselleni ja toisille pelaajille. En ole ehtinyt pelata serverillä kun muutaman tunnin ja silloin kun se oli 32slottinen, nyt serveri on se 64slottinen, ja uskon että siellä tapahtuu niin paljon parempaa kontsaa jne jne nyt kun siellä on niin paljon slotteja enemmän, ja enemmän pelaajia pystyy tulla sinne samaan aikaan. Tässä nytten bannien aikoina olen tosiaan kattellut striimereitä jotka streamaa ja pelaa farssi rpllä, ja näyttää siltä että serveristä on tullut todella hyvä ja uniikki, kaikki nämä custom poliisi vaatteet yms. Se oli tyhmää mennä streamsnipettämään, eikä se mun streamsnipe edes onnistunut kun kukaan ei kuollut sen seurauksena. Haluan pyytää anteeksi heiltä jotka pahoittivat mielensä kun yritin tehdä tyhmää jutskaa. Ja nyt oikeesti 500 sanaa, kunnon vitsi, ei kukaan pysty kirjottamaan niin pitkää tekstiä, jos kirjoittaisin niin toistaisin vain samoja asioita jatkuvasti. Saatte nyt tyytyä vähän päälle 200 sanaan.

se o moro
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Hakemus ei täytä templaten asettamia ehtoja.

Ottaen huomioon, että käytäntö ennen foorumeita on ollut, että: "kaikki bännit istutaan". Väittäisin tuon 500 sanaa olevan varsin kohtuullinen vaihtoehto verrattuna siihen, että sinun bannisi ovat loppumassa joskus usean vuoden kuluttua. Ainakin se tarjoaa sinulle (ja muille ihmisille) mahdollisuuden. Tarkoituksena ei ole naputella bännejä pois, vain koska joku teki hakemuksen. Bannit on annettu syystä ja tarvitset erittäin hyvän ja vakuuttavan syyn, että niitä lähdetään ottamaan pois.


Hylätty.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.