Kalusteita?

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Ihanaa kun ollaan saatu näitä asuntoja, ja pääsee leikkimään RP:ssä Simssiä. Oon nyt kuitenkin pari asuntoa sisustaneena huomannut suuren vajavuuden kalusteissa tuolla meidän Askossa. Kyllä sieltä ihan tolkuttomia määriä löytyy huumeita, kultaharkkoja ja ulkokalusteita, mutta ihan perus juttuja ois loistavaa saada lisää.

Mitä toivoisin itse löytäväni Askosta;
- Mattoja (näille on oikeasti huutava pula)
- Ruokapöytiä, jotka ei ole terassikalusteita
- Mahdollisesti enemmän siistejä sohvia/nojatuoleja, kun moni niistä on tosi rähjäisiä.
- Lisää tauluja
- Hyllyjä ja laatikostoja
- Sisustus sälää (vaaseja, koriste-esineitä, keittiö tarvikkeita)
- Isoja objekteja joissa vaikka toinen puoli on värinen X, jotta huoneiden seinien värejä olisi helpompi vaihtaa.

Mut kaiken kaikkiaan, edes noita mattoja ois ihan mahtava saada kauppaan.
Kiitos <3
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
oisko mahdollista saata vaikka ns. tapetteja/seinä rappauksia? se vois olla tyyliin taulu, mut niitä vois käyttää just nimenomaan vaan siihen seinien fiksaamiseen mieleisiksi
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
oisko mahdollista saata vaikka ns. tapetteja/seinä rappauksia? se vois olla tyyliin taulu, mut niitä vois käyttää just nimenomaan vaan siihen seinien fiksaamiseen mieleisiksi
Joo toisaan siellä taitaa atm olla vaan tasan yks itemi, jolla saa likasen mustan seinän tehtyä. Sekin on hyvä, ehdottomasti kyllä, mutta asiaa helpottais huomattavasti jos tulis lisää tauluja tai sit vaan jotain suorakaiteen muotosia ohuita leveitä pötkylöitä :D

Ja en viittis joka paikkaan tunkea tota samaa taulua, ja samaa sivupöytää, saadakseni huoneistot näyttämään omaan silmään hyvältä. Oon silti ylpeä aikaan saannoksistani, kun on niin vajavainen valikoima :D
 

Doreahia

ヽ(o♡o)/
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
173
190
43
www.twitch.tv
Tossa nyt jonkilainen itemlista minkä oon tehnyt aiemmin, en tiedä mitä tietoja niihin tarvitsis 🤔


Alhaalla on vielä eritelty osioittain noita itemeitä, kalusteet, elektroniikka, sisustus jne. :)