Katukisoja Farssilla , Need for Kalle Snus

xFace

Uusi käyttäjä
4 Helmikuu 2021
12
7
3
Need for Kalle snus katukisat olisi kiva saada kaupunkiin 6 henkilön lähdöillä 10,k per henkilö panoksena ( toki näitä voi sopia erikseen) Suljettaisiin katuja , poliisi spottereita kadun nurkissa ja Winner takes it ALL.
Mitäs kalle tarvitsi : Tarviin jotenki saada kaikkien osallistujien gps saman reitin että kisa onnistuu ilman ongelmia
Tässä olisi hyvää tekemisen meininkiä farssin servulle fast and furious meininki hienoja autoja, naisia , poliiseille hommia ja erittäin tiukkoja kisoja.
Kuka on farssin NOPEIN?
Haluaisin järkätä tätä eteenpäin. Olen suhteellisen uusi farssilla, mutta olen saanut paljon aikaan Kalles Enterprise hoiti valtavia määriä työkkäri kamaa eteenpäin ja todisti että osaa organisoida farssilla yli 10 hengen organisaatiota ilman suurempia ongelmia. Vähän vielä minusta olen 32v keittiömestari omistanut ja pyörittänyt ravintoloita koko ikäni. Nyt aloittanut striimamisen ja hurahtanut tähän RP touhuun ja nyt haluaisin seuraavaksi tehdä jotain farssille mikä toisi uutta tekemistä.
Yst. Kalle Snus
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Eikö tossa voi käyttää ihan GPS itemiä ja virittää ne vaan samalle taajuudelle kisailijoiden kanssa.
 

xFace

Uusi käyttäjä
4 Helmikuu 2021
12
7
3
Joo varmasti ,keskustelin tuolla RPessä niin kuulema on saatu ennen tukea kaupungin hallinolta ja saatu tommoinen gps homma, onnistuiskoha se? Miten muute farssilla menee toi autokauppa? Voiko hakea autokaupan omistajaksi missä myydä käytettyjä autoja ja uusia?
 

xFace

Uusi käyttäjä
4 Helmikuu 2021
12
7
3
Juu siihen sain vastauksia kiitos. Vielä palaan GPS ongelmaan kävin ostelemassa niitä ja monet vanhemmat jäsenet kertovat kuinka kiven alla nämä GPS on nyt taisi löytyä 4 mitkä ostin heti onks mitää mahdollisuuksia että ostan vaikka rahalla niitä farssilta?
 

keskiketterä

Kemin juoppo
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
23 Maaliskuu 2020
294
107
43
kemi
Juu siihen sain vastauksia kiitos. Vielä palaan GPS ongelmaan kävin ostelemassa niitä ja monet vanhemmat jäsenet kertovat kuinka kiven alla nämä GPS on nyt taisi löytyä 4 mitkä ostin heti onks mitää mahdollisuuksia että ostan vaikka rahalla niitä farssilta?
niitä GPS saa ostettua niin sanotusta visa kaupasta.
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Visakauppa on servulla. Sinne pääsee lahjoittaja rankin omaavat. Eli ensin kauppa.farssi.net ja sit kun sulla on lahjoittaja rank ni pääset servulla sinne kauppaan. Servulla kannattaa kysellä että missä se on.