Kaupparyöstäjien määrä?

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Poliisina tullut huomattua että kun poliiseja on vähän kaupungissa (2-3). ja ryöstäjiä on parhaimmillaan yhteen kauppaan sellanen 6kpl. Tässä tulee parhaimmillaan se 2v6 tilanne mikä on vaikeaa virkavallalle kun huomioidaan se että suurin osa poliiseista on nuorempi konstaapeli ja ylikonstaapeli arvoilla. Saisiko tähän asiaan jonkinlaista muutosta?

Esimerkki tilanne: Paavo, Pertti, Seppo, Ismo, Teemu ja Irma ovat päättäneet ryöstää kaupan aseilla. Vuorossa on kaksi poliisia. Ryöstäjät ovat ehtineet katsoa kaikki paikat läpi missä on hyvä olla jne ja heti kun Poliisit tulevat paikalle heitä/heidän autoaan kohtaan avataan tuli. Poliisit pääsevät suojaan jonka jälkeen heitä tulittaa 6 eri henkilöä. Poliisit ovat alakynnessä ja saavat vain toivoa että selviävät tästä tilanteesta jollain taholla.
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
+1, yks yö olin 1v6 otin hopiaa ja lähdin kaupungista. Enkä partioi enää yksin yöllä. Tätä tilannetta aikasemmin olin lähtenyt hippulat vinkuen helvettiin just niinkun kana sano :D
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
+1, yks yö olin 1v6 otin hopiaa ja lähdin kaupungista. Enkä partioi enää yksin yöllä.
Vaikka ollaankin poliiseja, kannattaa muistaa omaa nahkaa kannattaa silti suojella. Myöskään työkaverin henkeä ei lähdetä tarkoituksella 2vs6 tilanteissa riskeeramaa . Vitut muutamasta tuhannesta kun kyse on omasta hengestä
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Siinä kohdassa lähdetään hippulat vinkuen helvettiin ja pelastetaan oma nahka.
Mutta mistä sitä tietää sinne mennessä monta henkilöä siellä kaupalla niinku on. Se on kummiski vaikeata siinä kohtaa jos kohteet avaavat tulen kun poliisit eivät ole ajoneuvollaan enään.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Jos teitä ammutaan niin äkkiä helvettiin tai jos on vain se 3 vuorossa niin ei mene jos on pelko, että tulee luodista. Ei tarvitse omaa henkeään riskeerata sen takia
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Juuriki tämä. Ei sankaritekoja. Oikeasti kaupungissa pelätään oman hengen puolesta liian vähän. Itse yritän kaikin tavoin välttää turhaa ampumista ja tappamista, johtuen juurikin siitä, että ihmishenki on aika ihmishenki.