Kossi, Mara, BunnyAsd -RDM ja FailRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Kossi, Mara ja Bunnyasd
Aika ja päivä: 20.6.2021; klo. 23.30
Rikottu sääntö: FailRP ja RDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: oltiin jengi alueella ottamassa infoja ja rivalssit alkoivat ampumaan meitä autoon vaikka ei oltu näytetty aseita. Loppujen lopuksi he ampuivat meidän kaverin jengi alueen ulkopuolelle, tähän haluan lainata iken sanoja ”varoitus laukauksen ampuminen ei ole roolipeli tilanteen aloittaminen”. Tässä siis tapahtui RDM. FailRP tuli taas siitä että kyseiset henkilöt ryöstelivät yhtä ja samaa kansalaista koko ajan. Eilen illalla puhuttiin jo asioista iken kansaa supportissa ja molemmat rikkeet olivat kuulemma täyttyneet.
Todisteet:

käsittelijäksi: @HoikkiS
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
miks oon reportissa ku koko tilanteen ajan olin puskassa ja en ryöstänyt ainuttakaan npctä enkä laukaustakaan ampunut. Lisäksi tästä on ennenkin sanottu että jengialueelle ei tulla pyörimään ja pelleilemään ja infoja katsomaan vartiksi vaan jos sinne mennään niin sinne mennään kunnolla eikä ajeleen ympyrää ja korjata autoa joka kerta uudelleen.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
+ tuohan menee failrp puolelle mennä mentaliteetillä "eine meitä saa ampua" ja tiesitte kyllä että kuulaa tulee kun olitte ylikin ajanut jo.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Tossa rakennuksen pohjoispuolella olevalla vuorella ajoitte bunnyasdin ylitse ja yrititte muidenkin, klipissäkihän kuuluu et "mä vedän vaa yli" tms
 

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Jeesjees. Ensinnäkin missä on clippi tästä kun ryöstelimme "yhtä ja samaa kansalaista koko ajan". Roolipelasin jokaisen npc ryöstön mitä tein, joten kohdaltani ei voi mitenkään FailRP kriteerit täyttyä. Toiseksi RDM kriteeritkään eivät täyty kohdallani mitenkään. Olitte pyörineet tuolla alueella varmaan noin 10 minuuttia ympäri ämpäri ja teitä oltiin tähtäilty kokoajan, mutta ette reagoineet siihen mitenkään. Aloin ampumaan ilmaan pistoolilla useita kertoja, jotta oikeasti älyäisitte lähtä pois sieltä. Loppujen lopuksi alatte ajamaan minua kohti ja itsepuolustukseksi ammuin teiltä renkaita <-- Tämän ansiosta säästyin juuri ja juuri siltä että olisitte jyränneet ylitseni. Lisäksi se että olette pyörineet siellä jengialueella jengivaatteet päällä kun siellä on valtaus käynnissä sillä periaatteella että kun teillä ei ole aseita näkyvillä teitä ei voi ampua on mielestäni todella väärin maalaisjärjen käyttö on sallittua.
 

snicker

Käyttäjä
9 Maaliskuu 2021
67
46
18
me emme ole kuulleet kertaakaan siellä pistoolin ammuskelua vaan meitä kohti tuli suoraan vaan luoti tai ainakaan minä en ole kuullut yhtään pistoolin laukausta
 

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Sanoinko että se on roolipeli tilanteen aloittamista? En. Ammuin vaan että tiedätte mitä ollaan tekemässä siellä alueella ja mitä siellä tapahtuu. tässä on samanlainen tapaus --> https://farssi.net/foorumi/threads/rdm-bombo.5689/

"Tämän luulisi olevan kaikille selvää. Jos menette puollustamaan omaa jengialuettanne, menette sinne aseet esillä, ettekä ajele viittä minuuttia ympäri aluetta autoissanne" Angelin sanoja lainaten.
 

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
Te selvästi tiesitte mitä alueella tapahtuu, mutta jäitte siltikin sinnä pörräämään armoroidulla autolla.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ja piiloudutte tämän säännön taakse roolipelissä "meitä ei saa ampua" verukkeella = failrp
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Eniten tilanteessa on se että lähdimme alueelta ja päätitte ampua meidän jengiläisen kuoliaaksi, jengi alueen ulkopuolella. Myös tämä saman kansalaisen ryöstely. jos luette asian mistä tämän reportin tein siinä lukee selvästi mitä haen tällä reportilla.
 

bunnyasd

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Helmikuu 2020
35
11
8
@RasseTTV Jos olet jo kerta puhunut iken kanssa asioista niin miksi kyseisessä reportissa ei ole pelkästään ilmoitettu ampuja, joka ampui teidän jengiläisen alueen ulkopuolella vaan tähän on myös liitetty minä ja mara?
tässä vielä tilanne jossa maran mukaan olisimme ajaneet ylitsesi
Lisäksi tasavertaisuuden nimissä haluaisin tästäkin sen 5 minuutin clipin, jotta sitä voidaan käyttää todistemateriaalina.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Siivotkaa reportti niin, että se vastaa todistusaineistoa. Reporteissa käsitellään asiat tilannekohtaisesti. Voitte verestää muistianne täällä:


Kaikilla tuntuu olevan niin paljon sanottavaa, että lukotan tämän threadin, kunnes valitut adminit lähtevät sitä käsittelemään, tai tahtovat sen avata tälle teidän sirkukselle.

Tahdon muistuttaa, että turha väittely ja referointi "jonkun sanomisiin" ei johda mihinkään. Jos löydätte vastaavia tilanteita reportattuna, voitte tuoda niitä esille (tarjoamalla linkin report threadiin), tämä helpottaa myös admineiden työtä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.