Kossi, Mara, BunnyAsd -RDM ja FailRP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Tämä selvä.

Ehtikö kukaan aluetta valtaavista ampumaan teitä ennen, kuin oletettavasti ajoitte @bunnyasd in yli?

Mainittakoon suoraan, että vaikka valtaavan jengin tulisi ilmoittaa ennen ampumisen aloittamista, niin oon kyllä sitä mieltä että toi alueen reunoilla pörrääminen ei ole ok. Viitataan sääntöön 1.4 Käytä sääntöjä lukiessa ja tulkitessa maalaisjärkeä. Vastaus kysymykseesi ei ole yleensä; mikä sinua hyödyttää eniten, vaan mikä on loogisinta.

Kuitenkin takasin aiheeseen. Te olitte tietoisia, että alueella on aseita. Te tämänhetkisten tietojen mukaan ajoitte yhden valtaajan yli. Teillä oli aseet mukana jengilaueella.
Mun mielestä tässä on tarpeeksi selvästi tuotu roolipelissä ilmi, mitä alueella tapahtuu ja te tiedätte sen itsekin. Eiköhän tossa kohtaa maalaisjärki jo sano, että kun meette autoanne korjaamaan 100 metrin päähän, niin joku saattaa seurata?

Oma kanta on, että tilanteessa ei oo rikottu RDM sääntöä. Tottakai, joku valtaavasta jengistä olisi voinut teitä tulla varoittamaan, mutta nyt nojattiin liikaa sääntöihin mun mielestä.
Ootellaan @kalanaamio n kanta aiheeseen.

Also, jos aiheesta on keskustelua käyty, @iKE vois vahvistaa onko siellä ryöstelty yhtä NPCtä uudelleen ja uudelleen? @bunnyasd vois myös kertoo, pitääkö tää paikkaansa vai ei?
 

kalanaamio

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
12 Helmikuu 2020
120
66
28
Samoilla linjoilla. Mielestäni tässä ei ole rikkeitä tapahtunut. Reportin tekijä voisi kyllä itse ottaa opiksi. Sinne alueelle mennään tai ei.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Joo, aletaas jatkamaan tän paketointia.

Ollaan kalanaamion kanssa samoilla linjoilla, RDM kriteerit ei täyty.

FailRP:stä haluaisin vielä todisteita, jos niitä on toimittaa. Annetaan niiden toimittamiseen 24 tuntia.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.