L - OOC

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Jyrki Koski, steam nimi "L"
Aika ja päivä: 14.8.2020 kello 18.50
Rikottu sääntö: Kun luot palvelimelle hahmon, pidättäydy hahmossasi. Roolipelin rikkominen puheessa (esim “ooc:nä tää on RDM” / “Ihan ooc:nä sä et voi tehä noin”) johtaa porttikieltoon.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Jyrki tuli sairaalalle kertomaan, että hänen kaverinsa makaa maassa autokoululla. Menemme paikalle, ja keikan ajan hän puhuu OOC -asiaa, kuten "mä laitoin sen waypointin" ja paikan päällä "kaveri on vessassa tulee varmaa pian takasi"
Todisteet: https://drive.google.com/drive/folders/1Y8SZ3dy47mKgbUp1Sn4NHPi4HHSQ0jxy?usp=sharing
 
Viimeksi muokattu:

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Todennäköisesti huomenna saan kaikki videomateriaalit kasaan. Pelaaja myös aiemmin kertoi RP:n puolelle suoraan näin "Olen pelannut muilla kaupungeilla" ja "Kuinka nähdä pelaajien ID:t", kun olin auttamasssa häntä toisella tehtävällä. Tätä en valitettavasti saanut nauhalle.
 
Viimeksi muokattu:

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Päätän Huutavan_Naispaholaisen (en tiedä mikä on steam nimi jos ei ole sama) käsittelemään asiaa uusien muutosten myötä.
 
  • Like
Reaktiot: Kuutti

The Mikitin

Mäyrä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
Wiki
8 Kesäkuu 2020
821
164
43
Länsi-Suomi
Täytyykö "syytetyn" myöskin päättää oma admininsa ennen kuin tätä juttua aletaan käsittelemään?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka! Kyseinen kaveri ei ilmeisesti ole liittynyt foorumeille, jolloin käsittely hieman venähtää. Pyrin hoitamaan tämän asap kuntoon. :)
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Moikka!

Toistuvista yhteydenotoista huolimatta en ole saanut kyseistä kaveria kiinni.

Pelitunteja kyseisellä kaverilla on reippaasti alle vuorokausi, eikä hän ole palvelimella käynytkään tapahtuneen jälkeen.

Koska kyseessä on kuitenkin pieni sääntörike, olen tullut päätökseen antaa kyseiselle kaverille varoituksen OOC-puheesta.

Ilmoitan vielä kaverille erikseen, että hänelle on tästä tullut varoitus. Kiitos ilmoituksesta.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.