Laittoman radion käyttö ja VDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kosoboii

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Toukokuu 2019
4
2
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ID 312, 398 ja 208
Aika ja päivä: 28.6 klo n klo 0:15
Rikottu sääntö: Laiton radio ja VDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tosiaan pysäytettiin kaveri ja ihan rp:ttiin, että ryöstetään hänet, jonka yhteydessä hän huuteli radioon (ilmeisesti discordissa) kahdella kaverilleen, jotka tulivat sitten traktoreiden kanssa ja ajoivat minun sekä kaverini päälle.
Todisteet:
Todisteita ei ole muuta, kun kavereiden oma toteaminen ja tunnustus
 

JonyAaronB

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Kesäkuu 2019
82
52
18
Myös mukana tilanteessa.

ID 398 Ajettuaan hahmoni ylitse viimeisen kerran hän hyppää ulos traktoristaan (jossa ei ollut peräkärryä) ja toteaa: "kyllä radiopuhelin toimii!" ja juoksee kerran pari paskarinkiä hahmoni ruumiin yli ja palaa takaisin traktoriin.

Kyseiset kaverukset eivät "hävenneet" tai edes koittaneet pitää salassa laittoman radion käyttöä. + ID 312 myönti ottaneensa kuvia kavereilleen tilanteesta saadakseen apua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: kosoboii

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ID 312, 398 ja 208
Aika ja päivä: 28.6 klo n klo 0:15
Rikottu sääntö: Laiton radio ja VDM
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Tosiaan pysäytettiin kaveri ja ihan rp:ttiin, että ryöstetään hänet, jonka yhteydessä hän huuteli radioon (ilmeisesti discordissa) kahdella kaverilleen, jotka tulivat sitten traktoreiden kanssa ja ajoivat minun sekä kaverini päälle.
Todisteet:
Todisteita ei ole muuta, kun kavereiden oma toteaminen ja tunnustus
Valitettavasti tilanteita ei voida käsitellä ilman todisteita tapahtuneesta. Teillä on 24h aikaa toimittaa caseen jotain pureskeltavaa, tai ilmoitus lukitaan. On kaikkien pelaajien tasavertaisuuden kannalta tärkeää, että pelaajat tuomitaan samoin perustein tätä ei voi tapahtua jos tuomiot perustuvat kuulopuheisiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.