Laittomat katukisat

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Olisi siistiä jos servulle saataisiin lisättyä laittomat katukisat. Periaate mitä olen ajatellut on samankaltainen kuin esim NoPixelillä. Eli periaatteessa laitat waypointin markkerin karttaan, määrität rahasumman josta ajetaan esim. 10k ja sen jälkeen kaikki lähellä olevat pelaajat voivat joko hyväksyä/hylätä tämän. Jos pelaajat hyväksyvät heiltä veloitetaan jokaiselta 10k rahaa ja tämän jälkeen alkaa countdown lähtöön. Se kuka ensimmäisenä on waypointilla voittaa koko potin.
 
Viimeksi muokattu:

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Ja pelaajat itse luovat sitten loput säännöt esim. rajoitukset autoihin että millä saa ajaa ja mitkä kielletään. Esim. Kaikilla täytyy olla subaru tai kukaan ei saa käyttää superautoja etc. Tai laitetaan markkeri pohjosen pankille mutta pitää kiertää koko kartta kahdesti ympäri ennekuin siihen markkeriin saa ajaa. Taivas on vain rajana sääntöjen kanssa mitä voidaan luoda pelaajien toimesta tähän systeemiin
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ideanahan tuo on niin yksinkertainen, että loppupeleissä näkisin että scripti vain tekisi tuosta tönkömpää? Miksei pelaajat voi esim itse sopia jotain kisan järjestäjää, joka kerää rahat talteen kisan ajaksi ja sitten maksaa voittajalle? Miksi tähän tarvitsee palvelimelta mitään? Näkisin että juurikin tuollaisessa tilanteessa, jossa sovitaan jotain reittejä niin scriptin kanssa sellainen ei onnistuisi. Pelaaja voisi vain ajaa suorinta reittiä maaliin ja voittaisi.
 

Duazzet

M&M TJ
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
180
183
43
Ideanahan tuo on niin yksinkertainen, että loppupeleissä näkisin että scripti vain tekisi tuosta tönkömpää? Miksei pelaajat voi esim itse sopia jotain kisan järjestäjää, joka kerää rahat talteen kisan ajaksi ja sitten maksaa voittajalle? Miksi tähän tarvitsee palvelimelta mitään? Näkisin että juurikin tuollaisessa tilanteessa, jossa sovitaan jotain reittejä niin scriptin kanssa sellainen ei onnistuisi. Pelaaja voisi vain ajaa suorinta reittiä maaliin ja voittaisi.
Tottahan tuo tietysti on. Toki omasta mielestä tuo systeemi tekis siitä hieman järjestellisempää.

Toinen minkä olen nähnyt toisella palvelimella oli järjestelmä jossa pelaajat pystyivät luomaan omia "karttoja" eli periaatteessa pytyivät tiputtelemaan ajaessaan lähtö pisteen-> waypointteja matkalle -> maaliviiva. ja sen jälkeen tallettamaan tämän "kartan" ja ajamaan näitä toisten pelaajien kanssa.
 

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
Hiljaa hyvä tulee, tulossa / pitkään ollut suunnitelmissa. Kyllä kohta 😉