[Lukittu] Admin hakemukset

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Hei kaikki ihanat jäsenet,

Olemme päättäneet hakea täydennystä ylläpidon tiimiin ja nyt Teillä olisi mahdollisuus hakea adminiksi.
Hakuaikaa ei ole määritetty ja toivomme kärsivällisyyttä hakemuksien käsittelyssä. Ei Kiinan muuriakaan päivässä rakennettu. Hekoheko.


Terveisin,
Farssin Ylläpito

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kopioikaa alla näkyvä kaavake ja täydentäkää tämän ketjun vastauksiin.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Discord: jessie#7593
HexID: steam:11000010c68d172
IRL Ikä: 23
Pelitunnit farssi: 800h
FiveM tunnit: 835h

Kerro itsestäsi:
-

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
-

Kokemus:
- Kerro onko sinulla kokemusta ylläpidon toiminnasta muilla servereillä tai oletko jopa ylläpitänyt omaa serveriä.

Muuta lisättävää:
- Vapaamuotoista kerrottavaa mitä ikinä mieleen juolahtaakaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: Fadas

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Discord: Kepapi#0001
HexID: steam:11000010048ED1A
IRL Ikä: 23
Pelitunnit farssi: 200h
FiveM tunnit: 2200h

Kerro itsestäsi:
- 23-vuotias mies Pohjanmaalta joka tykkää pelailla videopelejä. Olen sosiaalinen, huumorintajuinen ja halukkuutta ylläpitoon löytyy.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- Tiedän, että sopisin teidän ylläpito tiimiin mukaan ja olisin varmasti hyödyksi Farssille varsinkin kun omaan aikaisempaa kokemusta ylläpitotehtävistä. Ja ylipäätänsä haluaisin olla auttamassa ja edistämässä Farssia.

Kokemus:
- Omaa peliyhteisöä olen ylläpitänyt jo yli 5 vuoden ajan lähinnä Counter-Strike -pelien puolella. Useassa eri pelissä olen toiminut ylläpitotehtävissä lukuisilla eri pelipalvelimilla (CS:S, CS:GO, Gmod, FiveM ym). Kokemusta FiveM puoleltakin siis löytyy.

Muuta lisättävää:
- Kiinnostusta, halukkuutta ja motivaatiota olisi discordin ja fivem puolella valvoa, paimentaa ja opastaa pelaajia.
 

EzyPRKL

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
4
1
3
Discord: !!!EzyPRKL #9504
HexID: 110000106D3B377
IRL Ikä: 16
Pelitunnit farssi: Noin 200h
FiveM tunnit: 1900h
Kerro itsestäsi:
- Olen 16 Vuotias poika ja olen hyvin kiinnostunut kehittämään farssin yhteisöä valvomalla discordia ja serveriä.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- Tulen hyvin toimeen eri ihmisten kanssa ja pidän muiten kanssa juttelemisesta.

Kokemus:
- Kerro onko sinulla kokemusta ylläpidon toiminnasta muilla servereillä tai oletko jopa ylläpitänyt omaa serveriä.
Kokemusta löytyy bounssirpeellä noin 400h Siellä toimin adminin tehtävissä koko serverin olemassa olon.
Muuta lisättävää:
- Vapaamuotoista kerrottavaa mitä ikinä mieleen juolahtaakaan.

Motivaatioita löytyy ja olen aktiivinen.
 
  • Like
Reaktiot: Fadas

Jokke

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
11
14
3
Discord: Jokke#6599
HexID: steam:11000010840f0b0
IRL Ikä: 16
Pelitunnit farssi: En tiedä tarkkaa mutta sillon ku farssi avattiin ekan kerran nii alotin ja oon pelannu melkeen aina farssilla joten varmaan yli 300h
FiveM tunnit: 1617h

Kerro itsestäsi:
- Olen 16 vuotias poika Seinäjoelta. Tykkään pelata tietokonepelejä, tällähetkellä pelkästään fivem. Osaan auttaa, olen hauska, ja tykkään ylläpitotehtävistä.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- Koska minulla on kokemusta ylläpitotehtävistä ja servun ylläpitämisestä. Osaan auttaa ihmisiä ja olen aktiivinen ja luova.

Kokemus:
- Minulla on varmaan yli 300h kokemusta ylläpidosta ja osaan hommat. Olen myös ollut devaajana servereillä. Olen myös pyörittänyt omaa serveriä alkuaikoina.

Muuta lisättävää:
- Olisin innokas ja halukas auttamaan uusia ihmisiä palvelimella ja laittamaan perseilijät kuriin.
 
  • Like
Reaktiot: Fadas

Ohut Herkku

WääWääWää
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
44
80
18
Discord: Ohut Herkku | Gengo#1009
HexID: steam:110000104992d0f
IRL Ikä: 25
Pelitunnit farssi: 500h
FiveM tunnit: 583h

Kerro itsestäsi:
-Olen luonteeltani muut huomioon ottava ja kuuntelevainen persoona. Mietin aina kaksi tai jopa useammankin kerran, ennenkuin teen minkäänlaisia hätiköityjä johtopäätöksiä minkään asian suhteen. En ole sellaista sorttia joka ottaa nenilleen pienistä taikka suuristakaan asioista, aina jaksetaan kulkea leuka ylhäällä kohti uusia pettymyksiä. Tiivistettynä: Kuuntelevainen päiväkirja joka ei pienistä asioista hetkahda.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
-Olisin mielestäni kykeneväinen ja sopiva Farssin ylläpitoon, koska pidän todella paljon tästä yhteisöstä sekä haluan jotenkin kantaa korteni siinä kekoon. Olen todella aktiivinen palvelimella, melkeinpä joka päivä aikasten aamulla paikalla ja jatkan ihan tuonne yömyöhäänki asti. Itseä henkilökohtaisesti harmittaa, kun niihin aikoihin ei välttämättä ole ketään ylläpidosta paikalla, joka kykenisi korjaamaan vääryydet mitä tapahtuu juuri aamulla/loppuyöstä.

Kokemus:
-Aikaisempaa kokemusta ei juurikaan ole, joskus oli pienen servun projektin tynkä käynnissä jossa olin adminina, mutta sekin oli sellainen ns "viikon servu"

Muuta lisättävää:
- Modaajat, perseilijät, sääntöjenrikkojat ja muut huligaanit vastuuseen Fakjeaa!
 

tummapaahto

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
15
21
3
Discord: azaclove#9254
HexID: steam: 11000013631F602
IRL Ikä: 17
Pelitunnit farssi: 126h
FiveM tunnit: 250h

Kerro itsestäsi:
- Olen sosiaalinen ja osaan käyttäytyä muiden ihmisten seurassa asiallisesti. Harrastan partiota ja videopelaamista. Farssilla tykkään pelailla päivittäin. Aikaa, halukkuutta ja motivaatiota ylläpitämiseen on reilusti.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- Haluaisin auttaa tämän taikuriongelman kanssa ja edistää farssin toimintaa. Tulen toimeen kaikkine ihmisten kanssa ja yhteyttä minuun saa ainakin viitenä (5) päivänä viikossa.

Kokemus:
- Ei ole kokemusta

Muuta lisättävää:
- Toivottavasti pääsen parantamaan ja auttamaan tätä yhteisöä :)
 

miksukin

joku tämmöne
Vanhempi jäsen
18 Huhtikuu 2019
102
22
18
bittiavaruudessa
Discord: miksukin🌹#8765
HexID: steam:110000136318157
IRL Ikä: 17
Pelitunnit farssi: 100h
FiveM tunnit: 250h

Kerro itsestäsi:
- 17v poika. Tykkään pelailla erilaisia pelejä ja oon kans tosi rento. Ihmisten kanssa jutteleminen luonnistuu ja minua kiinnostaisi toimia ylläpidossa.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- Olen luotettava, hoidan hommani kunnolla loppuun, jos jotain alotan ja tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen tilanteesta riippumatta.

Kokemus:
- Kokemusta ei paljoa ole, mutta olen kyllä toiminut discord servereillä ylläpidossa.

Muuta lisättävää:
- Olisi ihan mukavaa päästä toimimaan yhteisen hyvän puolesta. <3
 

Makk1

Uusi käyttäjä
Lahjoittaja
14 Huhtikuu 2019
4
2
3
Discord: [Moti] Makki/Makki Perälä#3210
HexID: steam: 11000010c9be105
IRL Ikä: 20 kohta 21
Pelitunnit farssi: n 150h 3viikkoa oltu farssilla
FiveM tunnit: 716H

Kerro itsestäsi:
- 20 kohta 21vuotias nuorimies. Olen mukava ,sosiaalinen,auttava ,rento, ystävällinen,rehellinen ja luotettava ja harrastan vapaa palokuntaa irlssä. Minua kiinnostaa ylläpidon tehtävät kun kokemusta ei kerran ole tullut joten se olisi varmasti mukavaa

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- koska haluaisin kokemusta kyseisestä tehtävästä ja auttaa ihmisiä ja olla mahdollisman hyvä ylläpitäjä. Motivaatiota ja kiinnostusta löytyy

Kokemus:
- Minulla ei ole kokemusta kyseisestä tehtävästä juuri ollenkaan mutta oman serverin toki omistan vain Farming simulatorissa 19

Muuta lisättävää:
- Olisi mukava päästä ylläpito tehtäviin kun ei ole kokemusta. Se olisi ensinmmäinen kokemus minulle. Löytyy motivaatiota ja kiinnostusta kyseiseen työhön. Eikun perseilijät kuriin ja modaajat pois
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: Fadas

Fadas

Uusi käyttäjä
13 Huhtikuu 2019
4
0
1
Discord: Fadas#9676
HexID: 11000010d7b206e
IRL Ikä: 12
Pelitunnit farssi: Luulen että 100h
FiveM tunnit:540h

Kerro itsestäsi:
- Minua kiinnostaa tietokoneet ja niiden pelit kuten FiveM ja CS:GO ja olen luotettava, rento, sosiaalinen, rehellinen ja intoilija.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- No ajattelin itse ekana samaa ja aloin miettimään mitä hyötyä minusta olisi serverille? no haluaisin auttaa pelaajia parantamaan rp:een laatua ja minulle on tärkeää että serverillä ei ole ongelmia hakkereitten kanssa ja muittenkaan ongelmien kuten sääntöjen rikkojoitten.

Kokemus:
- Kokemusta minulla ei ole mutta kiinnostanut jo pitkään päästä jollekin serverille jossa tykkään pelata valvojaksi.

Muuta lisättävää:
- Äskettäin mietin että turhaan minä mitään hakemusta tekisin koska eihän se menisi kuitenkaan läpi minun ikäiseltäni mutta se ajatuskin siitä toiveesta että saisin auttaa serveriä ja saisin valvoa sääntöjen rikkojat kiinni antoi minulle motivaatiota kirjoittaa ja ajatella mitä voisin tehdä serverin hyväksi. mutta joo Hakemus taitaa olla paketissa? että ihan mukava oli ajatella pää tyhjäksi ja toivoa että voisin valvoa serveriä huhhuh tää on niin kivaa että voisin kirjoittaa vielä paljon uutta tekstiä joten joo kiitoksia kun annoitte motivaatiota ensimmäiseen admin hakemukseen ja muillekkin hakemuksen tehneille terkkuja :)
 
Viimeksi muokattu:

HaamuX

Uusi käyttäjä
28 Huhtikuu 2019
1
1
1
21
www.twitch.tv
Discord: HaamuX#9950
HexID: 110000114243212
IRL Ikä: 16 -> 17
Pelitunnit farssi: 200h noin
FiveM tunnit: 735h

Kerro itsestäsi:
- Olen rauhallinen, rento, tarkka ja hyvin aktiivinen tietokoneella. Vietän suurimman osan ajastani tietokoneella pelaten fivemiä ja cs, cs on viimeaikoina jäänyt kokonaan pois koska fivem alkoi kiinnostaa minua.

Miksi meidän tulisi valita juuri sinut?
- Osaan hoitaa admin hommat oikein ja kunnolla ja minut saa aina kiinni heti kun tarvitsee. Minulta tulee paljon kehitysideoita ja yritän olla aina avuksi kun mahdollista. Olen etsinyt rp servua jossa olisi parasta mahdollista rp pelaamista ja farssi on saanut sellaisen kuvan minun mielestäni vaikka pientä hiottavaa aina on, olen valmis pitämään servun puhtaana ja parantamaan rp kokemusta entisestään.
Kokemus:
- Olen ollut 2 servulla adminina, toisella 'superadmin' ja toisella 'moderaattori'. Olen pitänyt myös yhtä omaa serveriä kaverien kesken pystyssä ja ollut tekemässä yhtä serveriä myös. minulta löytyy adminina noin 600h kokemusta!

Muuta lisättävää:
- Olen huono kirjoittamaan tälläisiä hakemuksia että paljon parempia vastauksia saatte kun otatte yhteyttä ihan discordin puhelulla tai viestillä ja pidätte haastattelun. Rp mailmassa sattuu ja tapahtuu ja haluaisin auttaa uusia pelaajia alkuun ja selvittämään supportissa erimielisyydet. Peukut pystyssä odottelen yhteydenottoanne!
 
  • Like
Reaktiot: Fadas
Status
Ei avoinna uusille viesteille.