Masi - Jason Ellis - FailRP 3.6.8

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Sääntörikkoja: @Masi - Jason Ellis hahmollaan
Sääntörike: 3.6.8
  1. Pyri kunniottamaan henkeäsi. Ehdottomana sääntönä on 2vs1. Jos siis yksin joudut kahden ryöstäjän/poliisin(kummatkin aseistettuja) armoille, et saa tehdä vastarintaa. Tämä sääntö ei päde käynnissä olevassa tulitaistelussa.

Tilanne: Olimme murtautuneet asemalle, tarkoituksena kidnapata jokainen poliisi ja sen jälkeen mennä ryöstämään pankki.
Olimme jo useamman poliisin kidnapanneet, kun ajattelimme puskea laitoksen aulaan, jossa näimme tabletilla poliisien alivoiman.
Ovesta tultaessa näimme masin, muut poliisit eivät meitä nähneet ja osoitimme häntä 4v1 aseilla, kunnes hän päätti vetäistä aseen rinnalta ja ampua meidät. Itse en edes vastannut tuleen, kun en oleta henkilön 4v1 tilanteessa ottavan asetta rinnalta ja ampuvan, sillä emme itsekään saa ampua ilman, että teemme sen hyvin selväksi toiselle osapuolelle.
Kuten clipistäkin näkee, muut poliisit eivät edes reagoineet tilanteeseen, kun eivät ehtineet tehdä yhtään mitään.

Karhuryhmällä on olemassa "sääntö", että failrp ei koske heitä, mikäli heillä on jo ase kädessä valmiiksi ja tilanne on käynnissä, eli niin sanottu maalaisjärki tässäkin asiassa.
Tässä ei ollut mitään tilannetta tiedossa poliiseilla, aseet jo osoittivat henkilöä, jolla oli ase rinnalla ja hän silti otti aseen esiin ja avasi tulen.

Toivomukset (jotka oletettavasti menevät poliisivalituksen kautta) on, että meidän linnatuomiot otetaan poissa.
Ei mitään muuta toiveita.

Clippi: https://www.twitch.tv/ikemayne/clip/FuriousSilkyChoughHassaanChop?filter=clips&range=7d&sort=time
Striimi, josta voi katsoa pidemmän pätkän (n. 5min ennen tapahtumaa): www.twitch.tv/videos/809706520?t=01h24m24s

Käsittelijäksi valitsen @psykopaattikana
 
Viimeksi muokattu:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Käsittelijäksi valitsen @angellfall. Tuohon "Karhuryhmällä on olemassa "sääntö", että failrp ei koske heitä, mikäli heillä on jo ase kädessä valmiiksi ja tilanne on käynnissä." kohtaan kommentoin sen verran että minulle (kuten myös monelle muulle karhulle) olet itse opettanut että oli tilanne mikä tahansa, jos karhulla on karhun varusteet (taktiset) käytössä niin silloin kyseistä pelaajaa ei koske sääntö 3.6.8. Tähän voi todellakin myös monta muuta karhua tällä hetkellä pelaava / pelannut henkilö yhtyä, mukaan lukien moni admini.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kaikki säännöt koskevat siinä laajuudessaan missä ne on kirjoitettu kaikkia pelaajia palvelimella. Säännöissä ei mainita erillisiä ryhmiä poikkeuksina sääntöihin.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
@iKE Osaa sitten varmaan selittää myös sen miksi itse tälläisiä "sääntöjä" luo ja opettaa niitä palvelimen pelaajille ellei niillä ole mitään merkitystä ja samalla saa näin ollen pelaajat rikkomaan palvelimen sääntöjä.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Kuten sanoin, se failRP sääntö koskee karhuja. Tämä on ollut aina käytäntö, minun karhuun liittymisestä asti, että TILANTEESSA ei tarvitse karhun pelätä.

Voi olla paskasti minun osalta selitetty, mutta maalaisjärjen käyttö on sallittua.

Esimerkikki 1 olet yksin motellintallilla karhuna ja sinut piirittää 6 äijää = kädet ylös
Esimerkki 2 Olette 6v6 räiskimässä, pari konnaa tippuu, sinun 5 kaveria tippuu, ne tulevat sinua kohti 4v1 ei tarvitse nostaa käsiä vaan saat ampua, koska on TILANNE käynnissä.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Esimerkkitapaus Kingi: Oli tien laidassa karhukamat päällä, autosta tuli 4 henkilöä ryöstämään häntä.
Autosta kuitenkin nousi vain yksi, jonka Kingi olisi hyvin ehtinyt ampua, ennen kuin muut henkilöt tulivat ulos autosta.
Eli siinä vaiheessa se oli vielä 1v1, koska muita henkilöitä ei kuulunut eikä näkynyt.

Jos nämä 4 olisi tulleet samaan aikaan autosta, olisi se 4v1 ja silloin ei aseella töhötellä.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Jokainen sääntö koskee kaikkia, kyseisessä tilanteessa on ollut muitakin poliiseja paikalla, joten en itse lähtisi Masia tästä rankaisemaan. Ensi kerralla tarkkuutta toimintaan.

Hieman kyseenalaistan teidän poliisilaitokselle tunkeutumisen ja ottamalla poliisit panttivanginksi jotta päästään kävelemään pankkimekaniikan ylitse.

Olen jutellut Angelin kanssa, emmekä lähde tästä ketään rankaisemaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.