Metagame - Veturi ja Zuxx

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Copperball666

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
22 Huhtikuu 2020
30
23
8
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Veturi ja Zuxx.

Aika ja päivä: 21.7.2021 Klo 19.00-21.00

Rikottu sääntö: Metagame

Rikottu sääntö: Olin farssin discord kanavalla ja minulla oli live päällä kun olimme isolla porukalla saarella.

Veturi oli koko ajan livessa ennen, kun hän lähti puhelusta. Veturi oli myös tilaatesa mukana, jonka hän oli nähnyt discordin kauta. Zuxx oli lähes kokotilanteen kyseisessä livessä mitä striimasin discordiin, vaikka olikin mutella.

Todisteet: Todisteita ei välitettavasti löydy, mutta toivoisin että kyseiset henkilöt kertoisivat oman kantansa asiaan. Toivoisin myös että kyseinen striimeissä roikkumiseen kiinnitettäisiin enemmän huomiota pelaajien puolesta.

käsittelijä @Alluusio
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Noniin morjestaa tuon oman kantani tähän tilanteeseen, että kun olitte lähdössä saarelta sinun striimissä olin lähdössä servulle ja siinä vaiheesssa minkäänlaista tilanetta ollut käynnissä siinä vaiheessä lähdin servulle ja Tuhertaja eli Jni valitsi minut hänen ryhmään jonka voi todistaa itsekkin niin he olivat huomanneet että siellä on jonkin sortin tarkkailu menossa, koska oli varastetusta veneestä kyse ja tässä vaiheessa minä en voinut tehdä mitään muuta kun liittyä tilanteeseen, jonka jälkeen alkoi seuraus ja en tosiaan ole ollut noin 10 minuuttiin discordissa farssin puhekanavilla josta oisin voinut metata tämän. Zuxista minulla ei ole mitään tietoa en ole jutellut hänen kanssa. Vaadin myös 5min clipin tästä. Illan jatkot.
 

Ropsu669

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2019
19
7
3
Joo oma kanta se että en ees huomannu tai nähny mitään livestä että ois mulla päällä eikä käytetty mitään tietoa svedun kanssa kun oltiin tilanteessa
 

JaniF99

Vanhempi käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
Vanhempi jäsen
1 Maaliskuu 2020
81
34
28
Imatra
Oma kanta tähän koska veturi jo minutkin tähän mainitsi on se, että oltiin bessincecilian kanssa partioimassa ja nähtiin vene tulossa kaupunkiin jollooin mentiin rannalle odottaa henkilöitä, he lähtivät kaverit olkapäillä karkuun jolloin lähettiin jahtaamaan heitä koptereiden avulla kunnes he ajoivat saarelle pakoon.

( Pyysin veturin meidän ryhmään kun tuli juuri vuoroon ja olimme ainoat poliisit hänen lähettyvillä etelässä myös )
 

miro.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Marraskuu 2020
184
75
28
Suomen perseenreikä aka. Turku
www.kela.fi
Veturi mielestäni on myös ehkä hieman tyhmää että menet tilanteeseen jonka henkilöt, aseistukset yms. tiedät jo, tässä on suuri mahdollisuus metagameen. En väitä että metagameisit mutta toivon että miettisit ensikerralla mikä on järkevää ja mikä ei.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Dodiih.

Se viiden minuutin clippi käsittelyä varten vaaditaan. Tämä on sääntö, ja poikkeuksia ei tehdä.
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Veturi mielestäni on myös ehkä hieman tyhmää että menet tilanteeseen jonka henkilöt, aseistukset yms. tiedät jo, tässä on suuri mahdollisuus metagameen. En väitä että metagameisit mutta toivon että miettisit ensikerralla mikä on järkevää ja mikä ei.
Siis juurihan minä tuossa sanoin tiedät itekkin että et paljoo rupee kenttäjoholle valittaa vastaan.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Kannattaa pojat muistaa että veneestänne tuli varastettu ajoineuvohälytystä kokoajan meijän karttaan 😂 Ja muistutuksena muillekkin, jengisaari ei ole pakopaikka tilanteesta poispääsyyn niinkuin tässä kävi :)
 

Ropsu669

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2019
19
7
3
Turha draaman hakeminen
vittu mitä kommentteja ei täs ole mitään järkeä itse teet miro tätä samaa viel useemminki ni oisko vaikka suus kii ?
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Koska tästä tilanteesta ei ole mitään todisteita, niin emme voi tapausta käsitellä. Kaikille kuitenkin hyvä muistisääntö on, että jos aikoo mennä serverille pelaamaan, niin kannattaa striimit sulkea jo hyvissä ajoin ennen sitä, niin ei tule epäilyksiä siitä, että metaamalla tultaisiin tilanteeseen.

Jos näette, että joku muu on rikkonut sääntöjä ja teillä on siitä todisteet, niin tehkää hänestä reportti. Viitaten siis Ropsun viestiin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.