metagame

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):steam Felix
Aika ja päivä:17.00-17.30
Rikottu sääntö:Metagame
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:elikkäs oltiin viemässä felixin kaveria jupea vähän uimaan koska se oli haukkunut meitä ja koittanut ryöstää meitä ja oltiin tossa saatu juttelut juteltua ja jupe eli tuo kuka oli raudoissa jatkoi vain vittuilua joten päätettiin tappaa hänet ja kas kummaa hänen ystävänsä felix ilmaantuu paikalle "sattumalta" TAAS vaikkei hänen kaverinsa ole voinut mitenkään ilmoittaa että missä hän on ja että mitä aijjomme tehdä hänelle ja hän myönsi itse että oli heittänyt aseen mereen eli oli tulossa ampumaan meitä ja tulossa hakemaan kaverinsa pois käsitteliäksi voisin ottaa vaikka @Toni kun hän on nähyt kuinka aijjemminkin että tämä kaveri on löytänyt ystävänsä samanlaisessa tilanteessa ihan "sattumalta" PS:anteeksi huono laatu :)
Todisteet:
https://medal.tv/clips/37941566/d1337CpLn1bq
 

Toni

Vittu Mikko
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS
13 Huhtikuu 2019
139
100
43
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):steam Felix
Aika ja päivä:17.00-17.30
Rikottu sääntö:Metagame
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:elikkäs oltiin viemässä felixin kaveria jupea vähän uimaan koska se oli haukkunut meitä ja koittanut ryöstää meitä ja oltiin tossa saatu juttelut juteltua ja jupe eli tuo kuka oli raudoissa jatkoi vain vittuilua joten päätettiin tappaa hänet ja kas kummaa hänen ystävänsä felix ilmaantuu paikalle "sattumalta" TAAS vaikkei hänen kaverinsa ole voinut mitenkään ilmoittaa että missä hän on ja että mitä aijjomme tehdä hänelle ja hän myönsi itse että oli heittänyt aseen mereen eli oli tulossa ampumaan meitä ja tulossa hakemaan kaverinsa pois käsitteliäksi voisin ottaa vaikka @Toni kun hän on nähyt kuinka aijjemminkin että tämä kaveri on löytänyt ystävänsä samanlaisessa tilanteessa ihan "sattumalta" PS:anteeksi huono laatu :)
Todisteet:
https://medal.tv/clips/37941566/d1337CpLn1bq
En käsittele näitä ja @SeraluoT on myös nähnyt tapahtumia
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Minä olen tämä Felix, Minun vikahan ei ole jos tapatte jonkun minun vakio kalastuspaikalla, Lisäksi minulla oli virvelit ja kaikki. Ja siellä on myös ponun veden keräys syytättekö ponun tekijöitä metagamesta jos hän tulee sinne?
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Ja sanoin selko suomenkielellä olen kalastamassa jos löytyisi aseita!
 

nipu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Tammikuu 2020
45
2
8
18
Minä olen tämä Felix, Minun vikahan ei ole jos tapatte jonkun minun vakio kalastuspaikalla, Lisäksi minulla oli virvelit ja kaikki. Ja siellä on myös ponun veden keräys syytättekö ponun tekijöitä metagamesta jos hän tulee sinne?
Näin on tapahtunut jo kaksi kertaa, ja olin muuten tilanteessa mukana btw. Ekalla kerralla koitettii ottaa su rekkaa nii yhtäkkiä tuut täysiä omalla rekalla ja rämmäät sen. Sitten tulet ''kalaan'' soittamaan lanssin.
eikös ole yhtään epäilyttävää että juurikun kaveria olemme lyömässä niin ilmenet vakituiselle kalapaikalle?
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Tulen vakiokalapaikalle soitan lanssin kun kaveri huutaa hiton moisia kipuja, En siis toteuttanut heitteille jättöä. Eikai se minun vikani ole jos tulen himaan ja farssille. Sitten menen heti kalastamaan kun siitä voi saada vaikka mitä. Lähinnä pyrin saamaan laatikkoa, asetta tai jotain muuta aarteita.
 

nipu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Tammikuu 2020
45
2
8
18
Tulen vakiokalapaikalle soitan lanssin kun kaveri huutaa hiton moisia kipuja, En siis toteuttanut heitteille jättöä. Eikai se minun vikani ole jos tulen himaan ja farssille. Sitten menen heti kalastamaan kun siitä voi saada vaikka mitä. Lähinnä pyrin saamaan laatikkoa, asetta tai jotain muuta aarteita.
Onhan se hyvä tekosyykin?
Olet kahdesti jo löytänyt juuri H hetkellä meidän luokse..
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
Onhan se hyvä tekosyykin?
Olet kahdesti jo löytänyt juuri H hetkellä meidän luokse..
Viime kerta oli niin ilmiselvä ja olemme sen selvittänyt että onko vielä jotain kysyttävää? Lisäksi clippinne ei todista mitään. Nipu tässä tilanteessa osasi rpttää kanssani mutta rytkön ville kokonaan senkin unohti. Jos muistat kun /me " heitin avaimet pois" alat huutamaan älä kuseta anna ne avaimet .
 

nipu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Tammikuu 2020
45
2
8
18
Viime kerta oli niin ilmiselvä ja olemme sen selvittänyt että onko vielä jotain kysyttävää? Lisäksi clippinne ei todista mitään. Nipu tässä tilanteessa osasi rpttää kanssani mutta rytkön ville kokonaan senkin unohti. Jos muistat kun /me " heitin avaimet pois" alat huutamaan älä kuseta anna ne avaimet .
No oli miten oli. Voit tehdä toisesta tilanteesta itse reportin jos haluat. Mutta tosiaan onhan toi jo vähä naurettavaa että löydetään sattumalta heti kun olemme hoitelemassa kaverisi.
100% todisteita ei ole, mutta antaisin nyt adminien jotka ovat tässä kertoa mielipiteensä/kysymyksensä
 

.Jari.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
4 Kesäkuu 2020
116
51
28
::DD oon minä kaiken näkösiä sellyksiä kuullu mutta nyt on ehkä kaikista paskin mitä olen koskaan kuullut ja se että kun uhkaan sinua aseella ja sanon että avaimet tänne niin JOS SINÄ PELKÄÄT ASETTA NIIN SINÄ ANNAT NE AVAIMET VIKISEMÄTTÄ etkä ala "nakkelemaan" niitä maahan ja hyvin silti näytit niitä lukkoja ränkläävän vaikka muka heitit avaimet pois ja siitähän tuli ihan toinen adminikin sinulle sanomaan.


Että siitä sulla on turha kitistä ja muutenkin tässä käsitellään nyt sitä kun sinä eli felix ja jupe metageimaatte koska millä helvetin logiigalla sinä tiedät aina missä kaverisi on kun teemme sille jotain ja kusit kyllä omiin muroihisi siinä kohtaa viimeistään kun sanoit ""voiiko tästä päästä kun hetin aseen tonne järveen olisi vähän kiire" eli se meinaa juurikin sitä että yritit tulla ampumaan meitä mutta kerkesin ensin osoittaa sinua jolloin menit järveen ja heitit aseesi pois..... ja mitäköhän meinaat että clippinne ei todista mitään yritätkö paeta tätä asiaa??? vai mitä yrität enään todistella....
 

nipu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Tammikuu 2020
45
2
8
18
::DD oon minä kaiken näkösiä sellyksiä kuullu mutta nyt on ehkä kaikista paskin mitä olen koskaan kuullut ja se että kun uhkaan sinua aseella ja sanon että avaimet tänne niin JOS SINÄ PELKÄÄT ASETTA NIIN SINÄ ANNAT NE AVAIMET VIKISEMÄTTÄ etkä ala "nakkelemaan" niitä maahan ja hyvin silti näytit niitä lukkoja ränkläävän vaikka muka heitit avaimet pois ja siitähän tuli ihan toinen adminikin sinulle sanomaan.


Että siitä sulla on turha kitistä ja muutenkin tässä käsitellään nyt sitä kun sinä eli felix ja jupe metageimaatte koska millä helvetin logiigalla sinä tiedät aina missä kaverisi on kun teemme sille jotain ja kusit kyllä omiin muroihisi siinä kohtaa viimeistään kun sanoit ""voiiko tästä päästä kun hetin aseen tonne järveen olisi vähän kiire" eli se meinaa juurikin sitä että yritit tulla ampumaan meitä mutta kerkesin ensin osoittaa sinua jolloin menit järveen ja heitit aseesi pois..... ja mitäköhän meinaat että clippinne ei todista mitään yritätkö paeta tätä asiaa??? vai mitä yrität enään todistella....
Eiköhän pirteitä kuitenkin asiallisena😅
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Mitäpä jos tässä kohtaa lyödään kaikki jäitä hattuun ja odotetaan että minä ja masi käydään asiaa läpi.
Jos ja kun tarvitaan lisä selityksiä aiheelle niin me kysellään niitä ja sen aikaa odotatte nyt ihan rauhassa??
 

Felix05

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2020
78
1
8
::DD oon minä kaiken näkösiä sellyksiä kuullu mutta nyt on ehkä kaikista paskin mitä olen koskaan kuullut ja se että kun uhkaan sinua aseella ja sanon että avaimet tänne niin JOS SINÄ PELKÄÄT ASETTA NIIN SINÄ ANNAT NE AVAIMET VIKISEMÄTTÄ etkä ala "nakkelemaan" niitä maahan ja hyvin silti näytit niitä lukkoja ränkläävän vaikka muka heitit avaimet pois ja siitähän tuli ihan toinen adminikin sinulle sanomaan.


Että siitä sulla on turha kitistä ja muutenkin tässä käsitellään nyt sitä kun sinä eli felix ja jupe metageimaatte koska millä helvetin logiigalla sinä tiedät aina missä kaverisi on kun teemme sille jotain ja kusit kyllä omiin muroihisi siinä kohtaa viimeistään kun sanoit ""voiiko tästä päästä kun hetin aseen tonne järveen olisi vähän kiire" eli se meinaa juurikin sitä että yritit tulla ampumaan meitä mutta kerkesin ensin osoittaa sinua jolloin menit järveen ja heitit aseesi pois..... ja mitäköhän meinaat että clippinne ei todista mitään yritätkö paeta tätä asiaa??? vai mitä yrität enään todistella....
Sanoin voinko mennä kalastamaan kun etsin asetta!
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Ei ihan tuo videon pituus riitä. Lisää todisteiksi vähintään 5min pitkä video.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
Koska tähän nyt ei tunnu löytyvän pitempää clippiä todisteeksi niin olen sitä mieltä että hylätään kyseinen pelaaja ilmoitus.

Mitä mieltä @Masi olet?
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Jos ei pidempää clippiä löydy niin hylkyyn vaan.
 

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
939
173
43
Hylätty. Ilmoitukseen ei pystytä selvästikään antamaan riittäviä todisteita tilanteen käsittelemiseen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.