Mihin katos kaikki jengit

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
ei kasvata ja vaikka kasvattais sen katuhinta poljettiin maahan jolloin sitä ei ole taloudellisesta kannattavaa myydä.
 
  • Like
Reaktiot: keskiketterä

tidetius

Väärä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Mekaanikko
FarssiRP-Mekaanikko Hallinto
Vanhempi jäsen
7 Lokakuu 2020
198
77
28
Mitä jengi kuluihin tulee ne ovat nyt helpommin katettavissa kun otat esimerkiksi huumemyynnillä enempi riskejä. Ja näiden kanssa nimenomaan on haluttu lisätä poliisille sitä KONTENTTIA :D
Seki on rahaa ja tekemistä. Ootteko kokeillu myydä huumeita ku poliiseja on vuorossa?
 

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Seki on rahaa ja tekemistä. Ootteko kokeillu myydä huumeita ku poliiseja on vuorossa?
Kyllä mä sitä koitin ja tulin tulokseen, että poliisi tägi pamahti ja lähin pois. Tosin tuli enemmän rahaa, että kai se sit on high risk high reward.
 
  • Like
Reaktiot: tidetius

Hipstek

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Heinäkuu 2020
117
77
28
37
Jyväskylä
Kyllä mä sitä koitin ja tulin tulokseen, että poliisi tägi pamahti ja lähin pois. Tosin tuli enemmän rahaa, että kai se sit on high risk high reward.
Se on juuri sitä ja tämä johtaa juurensa siihen ettei sitä tehtäisi yksin isoja määriä... Se vanha tapa oli vaan niin 0 rp hommaa kun myytiin kaikki ilman kyttiä... niin nyt siinä on se juttu saa poliisitkin juosta jokapuolella ja jengiläiset saa enempi rahaa myydyistä tuotteista...
 
  • Like
Reaktiot: tidetius

EELIZ66

Käyttäjä
12 Maaliskuu 2022
41
38
18
Jos rahan saaminen jengille on niin hankalaa niin miks jengit ei tee porukalla vaikka alkuun työkkäreitä tai jotain jolla tienais pohjakassaa jengille ja sitten alkais satsaamaan enemmän aseisiin sun muihin? JA Kun työkkäreitä tekee porukassa, siitä saa nopeasti ja suht paljon rahaa..
 
  • Like
Reaktiot: tidetius

Ronkelihauki

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Helmikuu 2022
61
16
8
Itse olin jengissä nimeltä Rockford niin oli aivan perseestä alottaa ku kaikki vihas meitä heti ku perustettii jengi meni motivaatio siihe jengihommaan eka viikon aikana ku kokoaja padolla ammuttavana
 
  • Like
Reaktiot: EELIZ66