miksi hetki sitten pystyin pelata nyt se taas sanoo rekisteröidy farssin foorumeille ja liity discord tai jotai tällästä äskö olin siel ihan pelaamas

Paavo Tammisto

Uusi käyttäjä
25 Tammikuu 2020
1
0
1
miksi hetki sitten pystyin pelata nyt se taas sanoo rekisteröidy farssin foorumeille ja liity discord tai jotai tällästä äskö olin siel ihan pelaamas
 

Hessija

Uusi käyttäjä
7 Lokakuu 2019
7
0
1
ei kait sen pitäs vaikuttaa tohon että se valittaa rekistöröitymistä kun mulla sama ongelma joskus pääsee iha nvaivatta vaikka ois yli 90 servulla mutta nytkin sanoo taas että foorumille ja dc pitää rekistöröityä ja molemmissa olen ja rekistöröinyt ne kyllä... Mutta olisikos jollain tähän jonkin laista vastausta että mikä juttu?
 

Lehtis

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Huhtikuu 2019
58
56
18
Voitolla yössä
www.twitch.tv
ei kait sen pitäs vaikuttaa tohon että se valittaa rekistöröitymistä kun mulla sama ongelma joskus pääsee iha nvaivatta vaikka ois yli 90 servulla mutta nytkin sanoo taas että foorumille ja dc pitää rekistöröityä ja molemmissa olen ja rekistöröinyt ne kyllä... Mutta olisikos jollain tähän jonkin laista vastausta että mikä juttu?
voit koittaa yhdistää uudelleen discordin ja foorumit, saattaa auttaa.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
joo oon sen jossain kohtaa tehnykki mut ei viittis aina tehä niin kun jos siinä kuitenki saattaa mennä se 24h ennen ku hyväksyy..
Jos sulla on discordissa whitelist ränkki niin kaikki ok ja g2g. Jos ei niin sitten seuraa ylempää ohjeita.