Murtsa - FailRP+/e tiputa-abuse

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): @Murtsa
Aika ja päivä: 29.4.2021 n. klo 21.00
Rikottu sääntö: FailRP (Hyppäsi käsiraudoissa ajoneuvoon ja lähti ajamaan). + /e tiputa-abuse (Käytti useasti /e tiputa, jotta nousi samantien sähkötyksen jälkeen pystyyn ja alkoi hakkaamaan poliisia).

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Alkuperäistä tilannetta en nähnyt, sillä speccirundilla olin. Clipissä näkyy kuitenkin kaikki, mitä ilmoituksessani tuon ilmi.

Mielestäni motivaation menettäminen tilanteeseen taikka roolipeliin ei anna oikeutta lähteä rikkomaan itse roolipeliä kaikilta muilta osapuolilta. Ja abuse muutenkin ehdottomasti kiellettyä.



Käsittelijäksi vaikka ööööö @angellfall
 
Viimeksi muokattu:

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@Murtsa ole hyvä ja valitse toinen admin käsittelemään tätä kanssani. Voit myös kertoa omaa näkemystäsi asiasta ja jos sinulla on kyseinen tilanne videolla, niin näkisin senkin mieluusti.

Olin tosiaan itse katsomassa Iken striimiä ja näin tilanteen sitä kautta "livenä". Kyseinen klippi on minun klippaama, hieman pidemmin tilanne näkyy Iken koko striimin tallenteessa
02:47:00 lähtien.

Omasta mielestäni tässä ei ole mitään epäselvää. Emotea, tai siis tässä tapauksessa sen lopettamista, väärin käyttämällä on yritetty saada itselle etua. Lisäksi FailRP-rike täyttyy siinä, että Murtsa hakkaa poliiseja pelkäämättä heidän aseitaan, kipuRP unohtuu kokonaan ja hän ajaa autolla, vaikka hänellä on käsiraudat.
 

Murtsa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Helmikuu 2020
14
2
3
Otetaan nyt sitten vaikka @HoikkiS

Aivan selvä keissi.

Älkää unohtako Combatlogia mikä tapahtui matkalla putkaan.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Terve.
Eipä tähän taida olla minulla mitään lisättävää. Murtsa bänneille ja kättä housuun. Breikki RP:stä tekkee hyvää.
Kiitos kaudesta @Murtsa
 

Murtsa

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Helmikuu 2020
14
2
3
Terve.
Eipä tähän taida olla minulla mitään lisättävää. Murtsa bänneille ja kättä housuun. Breikki RP:stä tekkee hyvää.
Kiitos kaudesta @Murtsa
Kahtellaa syssymällä , oispa housuis jotai minkä takii sinne kädet työntää :D kis kis
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Tuomio laitettu käytäntöön ja tapaus näin ollen käsitelty.