Npc kämppäryöstön itemeille jokin tarkoitus.

miro.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Marraskuu 2020
184
75
28
Suomen perseenreikä aka. Turku
www.kela.fi
Heipsulivei, tällähetkellä kämppäryöstöistä saa seuraavanlaisia itemeitä joilla ei tee mitään (kahvinkeitin, tv, mikro). Mulla olis pari ehdotusta miten niiden lisääminen hyödyllisiksi voitaisiin toteuttaa.

1. Vaihtoehto
-Npc keikan aloittaessa saisit työhön tarkoitetun auton (rusty rebel, paku tms. Ison tavaratilan omaavan auton) ja ajaisit kämpälle normaalisti ja ryöstäisit sen. Kuskaisit huonekalut autoon ja edistymisesi ryöstössä tallettuisi autoon eikä erillisiä itemeitä tarvita. Kun olisit ryöstänyt asunnon voisit palauttaa pakun aloituspisteelle ja saada x määrän puhdasta/likaista rahaa.

2. Vaihtoehto
-Niinkin simppeli kuin jokin panttilainaamo joka joko näkyisi kartassa tai täytyisi itse selvittää/hommata joltain joka sen tietää. Täten itemeillä olisi kiinteä hinta ja niitä voisi myös ostaa henkilöiltä jotka eivät kyseistä kauppaa tiedä. Täten saataisiin aktiivista kilpailua tuotteiden hintojen välillä ja enemmän rp kontakteja ja mahdollisia konflikteja.

Mietteitä voi heittää puolin ja toisin. Hyvää pääsiäistä kaikille! Älkää syökö liikaa suklaata.

Ps. Päivitystä ois kiva saada mahd piakkoin, alkaa tympimään kun suurin osa ryöstösaalista on itemeitä jolla ei tee mitään. Ja mikäli palvelimen kehittäjät väittävät että heillä ei ole aikaa niin olen aina valmis auttamaan omien koodauskykyjen puitteissa ; )
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Noita itemeitä varten on tulossa tarkoitus tai mahdollisesti jopa useitakin. En avaa niitä sen enempää vielä :)