NVS porukka - RDM, Alhainen roolipelin taso

miro.

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Marraskuu 2020
184
75
28
Suomen perseenreikä aka. Turku
www.kela.fi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): NVS porukka (Hytsky, Janeski, vrwow, Specceli)
Aika ja päivä: 9.7.2021
Rikottu sääntö: RDM ja Alhainen roolipelin taso
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Katselin vuoron alkuun kameroita joista näin speccelin grangerin keskuspankin pihassa, menin katsomaan tilanteen pankin sisälle josta tuli vrwow pistoolilla osoittaen, käskee nostaa kädet ilmaan ja ryöstää puille paljaille. Tästä sitten lähteekin NVS porukka vauhdilla karkuun ja tulevat hetken päästä hakemaan minut takaisin kyytiin josta lähdetäänkin huvipuistolaiturille jossa minut sitten heitetään alas veteen ilmeisesti syynä ettei tulisi "kuulutuksia". Mielestäni tämä ei ole tarpeeksi hyvä syy tappaa ja haluankin referoida tähän iken kirjoittamaan uudistukseen: "Myöskään poliisin tappaminen sen takia, että hän ei tunnistaisi sinua tilanteen jälkeen ei ole roolipelillinen syy tappaa poliisia. Tästä tullaan myös tuomitsemaan joko RDM tai FailRP-säännön mukaisesti" Osan tilanteessa olleiden hänkilöiden mielestä minua ei olisi pitänyt tappaa mutta joku kuitenkin päätti minut sinne veteen tiputtaa.
Todisteet: Speccelin vodi tältä päivältä kohdasta 01:25:00-01:33:00.



Käsittelijäksi @Heppatyty_666
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
No saanko kysyä sitten että miten oma rp:si? Sua osotetaan aseella ja käskytetään oot turpakiinni etkä tee mitään. Onko tämä mielestäsi hyvää roolipelaamista? Toinen menet yksin pankin sisään missä tiedät että on porukkaa (yksin). Se että sut tiputettiin veteen ei oo meilt ok ja sanoinki siin et jätä sinne älä heitä veteen. Jos alat mussuttamaan alhaisesta roolipelaamisesta nii avaa silmäs ja kato mitä ite kanssa teet...
Se ei oikeuta kumpaakaan osapuolta alhaiseen roolipelaamiseen jos toinen vetää vituiks.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): NVS porukka (Hytsky, Janeski, vrwow, Specceli)
Aika ja päivä: 9.7.2021
Rikottu sääntö: RDM ja Alhainen roolipelin taso
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Katselin vuoron alkuun kameroita joista näin speccelin grangerin keskuspankin pihassa, menin katsomaan tilanteen pankin sisälle josta tuli vrwow pistoolilla osoittaen, käskee nostaa kädet ilmaan ja ryöstää puille paljaille. Tästä sitten lähteekin NVS porukka vauhdilla karkuun ja tulevat hetken päästä hakemaan minut takaisin kyytiin josta lähdetäänkin huvipuistolaiturille jossa minut sitten heitetään alas veteen ilmeisesti syynä ettei tulisi "kuulutuksia". Mielestäni tämä ei ole tarpeeksi hyvä syy tappaa ja haluankin referoida tähän iken kirjoittamaan uudistukseen: "Myöskään poliisin tappaminen sen takia, että hän ei tunnistaisi sinua tilanteen jälkeen ei ole roolipelillinen syy tappaa poliisia. Tästä tullaan myös tuomitsemaan joko RDM tai FailRP-säännön mukaisesti" Osan tilanteessa olleiden hänkilöiden mielestä minua ei olisi pitänyt tappaa mutta joku kuitenkin päätti minut sinne veteen tiputtaa.
Todisteet: Speccelin vodi tältä päivältä kohdasta 01:25:00-01:33:00.



Käsittelijäksi @Heppatyty_666
Linkkaatko todisteesi tänne. Admineilla ei ole aikaa eikä halua lähteä kaivamaan twitchiä löytääkseen haluttua materiaalia. Muutenkin hieman hahaa tarjota materiaalia streamistä, koska noilla on hieman tapana "hävitä".
 

Hytsky

Nollatoleranssi vittuilulle.
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
FarssiRP-Imperiumi Hallinto
FarssiRP-MotorStorm
Vanhempi jäsen
14 Helmikuu 2020
118
86
28
30
Toivoisin että täällä pystyttäisiin keskustelemaan asiallisesti, minulla oli netin kanssa ongelmia (+mutsi huusi mulle :D) siinä kidnappauksen alussa ja olinkin siitä laittamassa in-game kannulle viestiä.
Sori vähän kuohahti itellä tossa mutta kai ymmärrät lukea tuolta rivien välistä / suoraan mitä sulle sanoin. Sitä en sano että virhettä ei tullu mutta käytä järkeä noissa tilanteissa ja et voi mennä äitis taakse että vedit vituiks oman roolis tuossa. Ja vielä se et jos sul netin kans ongelmia + Äitis skitsoo nii älä mene tilanteisiin yksin.
 

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Minun näkemykseni tapahtuneesta:


Olimme suunnittelemassa kunnon Kona Kona- tilanteita, joten menimme keskuspankille sulkemaan kameroita. Siinä sitten aikamme värkättiin, kunnes saatiin homma kondikseen. Radioon tämän jälkeen huudetaan "poliisi tuli sisälle". Miro tulee minua vastaan sivuovesta, osoitan häntä aseella ja otan hänet haltuun. Laitoimme poliisin rautoihin ja imuroimme taskut, sitten lähdimme pois. Tämän jälkeen porukka autossa rupesi kuumottelemaan poliiseja ja etsintäkuulutuksia jne... Itse tähän vastasin että yks hailee mistään etsintäkuulutuksista kiinnihän tässä kaikki jää kumminkin. Tästä huolimatta päätimme yhdessä porukalla hakea miro kyytiin. Tästä lähdimme sitten viemään miroa huvipuistolaiturille, siellä myös keskustelimme porukan kanssa, että pitäisikö vain kaveri jättää kävelemään vai hukuttaa. Ehdotukset olivat porukan keskellä ristiriidassa keskenään ja päätin totella, kun pera huusi että heitätään miro mereen.


Itse tiedostan tehneeni jo tilanteessa väärin ja siitä myös mirolle laitoin pahoitteluviestin discordissa.


PS: Minä koko tilanteen aloitin, sekä heitin miron veteen niin mielestäni olisin ainoa, jonka tekemisiä pitäisi tässä reportissa käydä. Muut olivat mukana tiirailemassa, mutta olin ainoa joka tilanteessa teki jotain.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
561
250
63
Noniin, ollaanpas sitten ihmisiksi näppäimistöjen takana. Vilkaisen klipin, keskustelen Pöhnön kanssa ja palaan sitten asiaan tänne. Seuraava joka käy kiukuttelemaan täällä, joutuu tiskaamaan mun keittiöön viikoksi :sneaky:
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Hyvää iltaa arvon roolipelaajat Oli taas kontentintäyteläinen klippi, kiiitos siitä.


:slight_smile:
Käytiin heppiksen kanssa videotodisteet haarukan kanssa läpi, ja päädyttiin siihen lopputulokseen, että puolin ja toisin olisi ollut roolipelitilanteessa huomattavasti enemmän parannettavaa. Itse taskujentyhjennys pankilla, ja siitä suoraan livohkaan lähtö rikkoi selvästi palvelimen ryöstösäädöksiä, josta johtuen kirjaamme vrwowille huomautuksen alhaisesta roolipelin tasosta. Toivomme että tulevaisuudessa vrwow kiinnittää enemmän huomiota roolipelin laatuun ryöstötilanteessa. Vaadimme myös, että vrwow palauttaa ryöstämänsä tarvikkeet(älä huoli, näämme kaiken mitä olet vienyt) takaisin poliisiasemalle, ja kärsii roolipelilliset jatkoseuraamukset.

Seuraava kohta: Janeskille tilanteesta tulee myös kirjallinen huomautus alhaisesta roolipelin tasosta, koska olit selvästi pääpainostaja poliisin murhaamiseen todella turhasta syystä. Toivomme että tulevaisuudessa sinulta löytyisi korkeampi kynnys roolipelimurhiin.

Seuraava kohta: Itse reportin kirjaajalle. Yksi suurimmista syistä tämän tilanteen eskaloitumiselle on sinun alhainen roolipelintasosi kiinniottotilanteessa. Et pelännyt kolmea asetta, vaan kävelit raudat kädessä tuppisuuna karkuun. Sinulle annamme tästä myös kirjallisen huomautuksen alhaisesta roolipelin tasosta. Reportti on tältä osin käsitelty.