Oukki doukki Buhe.

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Tämähän ei siis ole sääntörike/mikään admineista/mistään muustakaan muutakun meistä itsestämme. Joten herranvitunjumala rajoittakaa tätä ooc puhetta SERVERILLÄ jotka tunnette piston sydämmessä. Ei ole kauhian rpn mukaista kun siellä legit metataan / puhutaan jumalista. Tsempatkaa omaan rp:eehen älkääkä lörpöttäkö ooc, sillon tällön voi lipsahtaa mutta ei joka päivä. Kiitos
 

zuumi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
309
243
43
Olen itse huomannut saman viimeksi eilen että puhutaan päänsisäisestä, virtuaalimaailmasta, kuvitellaan jos olisi toinen maaila yms näitä on useita ja ymmärrän että on eritasoisia pelaajia enkä tässä tarkoita että itse en koskaan puhuisi ooc:tä ig kyllä välillä omalla porukalla tulee jotain puhuttua mutta se ei kumminkaan kuulu roolipelaamiseen kun sielä ainoa maailma on se farssin maailma.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
No todellakin, kumpikin on ihan perseestä ja se oli täyttä huumoria.
 

Pöhnö

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
2 Toukokuu 2019
215
167
43
Sivupersoonista puhumisen vois unohtaa myös kokonaan ingamessa, kuulostaa tyhmältä, eikä sun toisella hahmolla pitäs olla mitään tekemistä toisen kanssa. Jos puhuu sivupersoonista ni suoraa sairaalalle mielentilatutkimuksiin
 
  • Like
Reaktiot: Hecto

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tämähän ei siis ole sääntörike/mikään admineista/mistään muustakaan muutakun meistä itsestämme. Joten herranvitunjumala rajoittakaa tätä ooc puhetta SERVERILLÄ jotka tunnette piston sydämmessä. Ei ole kauhian rpn mukaista kun siellä legit metataan / puhutaan jumalista. Tsempatkaa omaan rp:eehen älkääkä lörpöttäkö ooc, sillon tällön voi lipsahtaa mutta ei joka päivä. Kiitos
Niin tämähän on hyvin pitkälti siitä kiinni miten itse pelaatte ja miten tahdotte, että kaverinne pelaa. Foorumeilla on ilmoitusalue jonne voi ilmoittaa tälläiset tilanteet. Tuollaiset ilmoitukset varmasti hyvin nopeasti muovaavat yhteisön toimintatapaa.
 

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
Tämähän ei siis ole sääntörike/mikään admineista/mistään muustakaan muutakun meistä itsestämme. Joten herranvitunjumala rajoittakaa tätä ooc puhetta SERVERILLÄ jotka tunnette piston sydämmessä. Ei ole kauhian rpn mukaista kun siellä legit metataan / puhutaan jumalista. Tsempatkaa omaan rp:eehen älkääkä lörpöttäkö ooc, sillon tällön voi lipsahtaa mutta ei joka päivä. Kiitos

jos mieiit OOC puhe on sääntörike