Pelaaja Report

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ugryan

Uusi käyttäjä
23 Helmikuu 2020
3
1
3
Oulu
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Tiikki-Apina
Aika ja päivä: 7.3.2020 Perjantai Yö 2:15-2:20
Rikottu sääntö: Rdm
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Äijä eka tulee hakkaan ilman syytä (Kysyin asiallisesti että voisiko lopettaa enkä tapellu / tehny mitään takasin. Tai ees yrittäny estää äijää lyömästä ihtiä.)Vastas vaa että "Vittuko vituttaa" ja jatko hakkaamista mutta kuitenki lopetti parin lyönnin päästä. Yritin vaa ihte siinä rauhallisesti pakata paketteja ja olin ollu hiljaa kokoajan vankilassa. Ja olin ollu sielä valmiiks 2-3 tuntia nyt. 15min päästä yhtäkkiä tulee morasta kylkeen ja vie mut työpajan sinne sisääntulo oven päälle katolle.
Todisteet:
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Hei!

Tämän klipin perusteella näyttää siltä, että kyse on sääntörikkeestä. Tässä ei kuitenkaan näy, että mikä tilanteeseen johti ja että onko tähän käytökseen ollut joku hyvä syy. Tämän lisäksi minun täytyisi tietää, että edelsikö kyseistä tilannetta jonkinlainen sanaharkka tai varoittiko kyseinen henkilö sinua aikeistaan.

Olisiko sinun mahdollista toimittaa pidempää klippiä tapauksesta?
 

OskuZi38

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Helmikuu 2020
22
4
3
Terve.

En ihan tarkkaan muista miten tilanne meni, kun siitä on jo useampi päivä eikä minulla ole videoita/videota kyseisestä tilanteesta.


Syy puukotukselle ja tappamiselle oli kyseisen kaverin ryöstäminen. Itse en muistaakseni kyllä maininnut puukosta ja aikomuksesta ryöstää kyseistä henkilöä, tappelemisesta kuitenkin muistaakseni mainitsin. Tiedon, että kaveri kannattaisi ryöstää sain toiselta pelaajalta vankilassa. Haastoin kaverille Rp:ssä riitaa ja hänet tappeluun. Hän ei kuitenkaan niihin osallistunut. Näin siinä syyn sitten kaverin ryöstämiseen siten, että hän ei muista asiasta mitään.


(Selvennys)
En varoittanut mistään puukosta, tappamisesta tai ryöstämisestä haastoin kaverin kuitenkin tappeluun.

Terv. Tiikki-Apina
 
  • Like
Reaktiot: Pruutti

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
OskuZi38, ymmärrät varmasti, että mikäli aiot satuttaa toista pelaajaa, sinun täytyy tehdä se roolipelillisesti selväksi.
Säännöissä kohdassa 3.1 mainitaan, että: "RDM (Random Death Matching): Pelaajan tappaminen tai pelaajaa kohti ampuminen ilman minkäänlaista roolipeliä on ehdottomasti kielletty. Sinun tulee aina ilmoittaa tai tehdä roolipelissäsi selväksi, että käytät voimakeinoja(ammut/lyöt)."

Mielestäni tässä on sinun puoleltasi ollut jonkinasteista huolimattomuutta tämän suhteen. Et ole tehnyt aikeitasi selväksi, jolloin olet syyllistynyt sääntörikkeeseen.

Tämän tilanteen pohjalta kirjaan sinulle varoituksen RDM;stä. Merkintä tulee tietoihisi ylös ja mikäli merkintöjä tulee lisää, voimme poistaa sinut palvelimelta kokonaan. Toivon siis, että tästä virheestä oppineena käyt kertaamassa säännöt vielä kertaalleen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.