Pelaajailmoitus - Janeski vs. White - failrp, clog & rasismi

Janeski

Kkona
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
5 Huhtikuu 2020
133
28
28
Käyttäjänimi: Janeski

Steam nimesi: Janeski
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): White
Aika ja päivä: 1.12.2022
Rikottu sääntö: failrp, clog & rasismi

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: HOX! Reportti on tehty toisen pelaajan pyynnöstä joka oli tilanteessa.

Pojat lähti hakemaan whiteä panttivangiksi pohjoisen pankkiryöstöön jolloin lopputulos oli tämä.
White tuli tosiaan voippiin tilanteen jälkeen selittelemään tekojaan ja pahoittelemaan mitä tuli tehtyä.

Todisteet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/KtCwgJQinZuzO/JnLbOrw6Mgec?theater=true 5 min clippi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reaktiot: pyryy ja Nuusku

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
309
63
Suomen Ateena
Mitäpä sitä selittelemään mitään, alaarvoista käytöstä iteltä. Olin lähössä servulta jäähylle kun oli pinna liian kireällä. Ja sattuivat paskaan aikaan hakemaan tilannetta. Meni pata ihan täysin jumiin vaan...

Kaduttaa ja kuvottaa ihan vitusti tälläinen käytös. Jatkossa miten hoidan asiaa on se että en väsyneenä varsinkaan migreenipäivinä tule palvelimelle ja jos kiehahtaa niin koitan poistua mahdollisimman piakkoin palvelimelta.

Lisätäkseni tähän on se et oon koittanu nyt viimeaikoina selvittää omalta osaltani paskaa fiilistä aiheuttavia asioita ja suhteuttaa omia tunnetiloja oikealle vakavuudelle. Nyt huonosti nukutun yön ja migreenipäivän seurauksena tuli ylilyönti...

Anteeksi kaikille jotka joutuivat tätä paskaa todistaa.
 
Viimeksi muokattu:

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Asiasta pidetty Whitelle kehityskeskustelu.
Ottaen huomioon Whiten aseman ja sen että tietää tehneensä väärin sekä on jo tilannetta osapuolille pahoitellut.

Mikäli Enkelille on ok niin Whitelle määrätään roolipelillinen rangaistus jossa hänen tulee kerätä rahaa 2.5 miljoonaa kodittomille kultakaloille. Kerättyyn summaan ei saa itse laittaa penniäkään. Aikaa on vuoden loppuun.

Myös tilanteesta tulee merkintä paneeliin