Pelaajailmoitus - Lenni vs. En tiedä, joku fallen angels joka oli nainen - Rdm ja mahdollinen super muisti

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Käyttäjänimi: AitoLenni

Steam nimesi: Lenni
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): En tiedä, joku fallen angels joka oli nainen
Aika ja päivä: 22:30 about. 19.2.2024
Rikottu sääntö: Rdm ja mahdollinen super muisti

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Olin vain vankilassa tein pois aikaani kunnes fallen angels tulee, kysyy minua ottamaan maski pois naamaltani ja puukottaa saman tien. Ei varottanut yhtään ja minun äänestä myös kuulee kuinka olen hämmentynyt miksi minua puukotettiin. Katsoin samalla youtubea joten älkää häiriintykö siitä, Olin tätä noin 5h aijemmin kutsunut heitä vasikoiksi. En saanut tuossa tilanteessa mitään iloa irti ja minulla on myös clippi jossa tätä naista on puukotettu ja ei tunne ollenkaan kipua. En jaksa sitä tähän laittaa mutta jos jotain kiinnostaa voin näyttää heille.

Todisteet: https://youtu.be/CR5FkWx9dmE
 

Wilffi

SuS
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
629
172
43
Kyseinen henkilö joka puukottaa on bambi.

Tilannetta sen enempää en jää ihmettelemään kuin että miksi kyseiselle henkilölle ei annettu aikaa reagoida ja miksei asiaa voinut hoitaa eri tavalla kuin puukottamalla.

Tuosta "supermuistista" ei nyt valitettavasti voi tähän mitään puuttua/ottaa kantaa kun kyseistä clippiä ei tähän ole tuotu esille ja muutenkin jäisi epäselväksi onko kyseinen henkilö elvytetty, jolloin hän muistaa tilanteen.
 

Nispe

Uusi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
16 Helmikuu 2021
26
7
3
Aika selkee RDM miusta, muuhun ei oikein voi ottaa kantaa.
 

Wanhiz

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
FarssiRP-Pelastuslaitos Hallinto
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
148
49
28
Kyllähän tuo puhtaasti rdm kriteerit täyttää. Oma ehdotus olisi että laitetaan notea paneeliin ja vois käydä tilanteen henkilön kanssa vielä läpi, kerrata mikä meni pieleen ja miten jatkossa.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
630
1
284
63
Joo, aivan selkeä RDM. Ei varoituksen sanaa, vaan suoraan kuolettava isku puukosta. Ilmoittaja varmasti tajusi olevansa ongelmissa, mutta se ei vielä tarkoita, että olisi joutunut kokemaan väkivaltaa - etenkin kun kiltisti totteli: otti maskin pois kuten pyydettiin ja selkeästi hyväksyi joutuneensa tilanteeseen, jossa ei kannata panna vastaan.

Herää kysymys, mitä tämä oranssihuivinen kaksikko edes teki vankilassa? Onko ollut joku mahtava idea, että mukamas kävisi millään tapaa järkeen murtautua vankilaan, iskeäkseen puukolla toisen kuoliaaksi? Oliko ajatus ryöstää tältä se pesuainepullo, jollaisia saa siivouskärrystä pöllimällä? No, tämän tilanteen syntyprosessin arvioimiseen ei todistusaineisto anna riittävää tilannekuvaa. Joka tapauksessa kyseenalaistan tilanteen laadukkuutta.

Mitä supermuistiin tulee, ei ole mitään todistetta siitä, ettei henkilöllä voisi olla mahdollisuutta olla kostonhaluinen jostain aiemmasta tilanteesta. Eli siitäkään syytöksestä ei nyt seuraa mitään toimenpiteitä.

Youtuben osalta, sen kus sivusilmällä kuuntelet seiniä pestessäsi, kun ei selvästikään ollut tilanteen vastapuolesta kyse. Itse asiassa kuulosti siltä, että roolipelintaso siellä youtubeklipillä oli aivan kohtuullinen.

Eli tästä siis jää tuomioksi se RDM-rike puukottajalle.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
Selkeä RDM. Kirjataan note ja jatkossa parempaa roolipeliä alle jos meinataan vahingoittaa jotakuta
 
  • Like
Reaktiot: AitoLenni