Pelaajailmoitus - Rambo vs. ei tiedossa, poliisi ainakin - alkoi ampumaan taka ajossa ja luodit tuli mua päin eikä renkaisiin + RÄMMÄS IHAN SAATAN

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

RampeG

Käyttäjä
3 Toukokuu 2021
73
7
8
Käyttäjänimi: RampeG

Steam nimesi: Rambo
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): ei tiedossa, poliisi ainakin
Aika ja päivä: 20.10.2023 klo 20.36
Rikottu sääntö: alkoi ampumaan taka ajossa ja luodit tuli mua päin eikä renkaisiin + RÄMMÄS IHAN SAATANASTI.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Torin kohalta lähti taka ajo. tämä henkilö käsli mun ja mun frendi joka olis samassa autossa ett poistutaan siitä. meikäläinen lähti ajaa ja tilanteesta tuli taka ajo. taka ajosta ei edes menny minuuti ni tämä henkilö alkoi rämmämään ja ku tilanteesta meni pari min tämä henkilö ampui yhden rankaan paskaks ja alko sen jälkeen ampumaan mua. mutta en onneksi kuollu. sit posituin autosta lähin juoksee se ampu teiserillä ja vei mut selliin sit sieltä heiiti suoraan vankilaan. ja se sanoi mulle semmosia juttuja miks jouduin vanilaan vanka en vittu oo tehtny melkein mitään niistä paitsi likenteenvaarantaminen.

Todisteet: ei oo todisteita.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Hei.

Valitettavasti kuulostaa vahvasti vdm/rdm-sääntörikkeeltä.
Ongelma ilmenee siinä, ettei asiasta ole mitään todistetta. Tarvitsemme todisteet pelaajavalituksen puolueetonta käsittelyä varten.

Tämän johdosta pelaajavalitus on hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.