Pelaajailmoitus - VRWOW vs. Jenssen - RDM ja Teleportille ampuminen

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VRWOW

Vanha parta
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
2 Heinäkuu 2019
491
304
63
Käyttäjänimi: VRWOW

Steam nimesi: VRWOW
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Jenssen
Aika ja päivä: 7.4 Klo 18:50
Rikottu sääntö: RDM ja Teleportille ampuminen

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: OIimme ryöstämässä asuntoa isolla porukalla, poliisit saapuivat paikalle ja piirittivät aluetta. Ulkona olevat poliisit avasivat tulen kavereihini ja samalla minuun, minua ei varoitettu tilanteessa tai käskytetty, vaan ammuttiin suoraan oven viereen, vaikka minulla ei ollut asetta kädessä. Yritin juosta asunnon taakse siinä onnistumatta, kumminkin ensimmäiset minuun ammutut laukaukset tulivat kun olin vielä ovella teleportista päässeenä.

Todisteet: https://www.youtube.com/watch?v=Wv5AtJVltb4
 
  • Like
Reaktiot: Osezk1n

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
olin itse tilannetta spectaamassa ja ensimmäiset luodit ammutaan muita autoja kohti jotka siinä pörräsi. Radioon kuuluu myös selvästi kun sanotaan että poliisi osottaa ja uhkaa vaikuttaa jolloin koko porukka on ollut tietoinen että poliisi tulee ampumaan. Mitä teleportille ampumiseen tulee, se ei tässä millään täyty ja sen näin itsekkin. Vrwowi pääsee liikkumaan toiselle puolelle taloa melkein ennenkuin hänet ammutaan.
 

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
630
1
284
63
Dialogin perusteella on selvää, että poliisi on varoittanut tätä porukkaa ja myös että tulitaistelu poliisin ja porukan välillä käynnistyi. Kyseessä ei ole RDM rike.

Teleportilta pois juokseminen on tulkittavissa siten, että kaveri on spawnaamisesta jo toipunut. Jos olisi paikallaan ollut siinä ovella, niin olisi selvästi eri asia. En myöskään saa tuosta sellaista käsitystä, ettäkö suoraan teleportille olisi ammuttu. Sen vieressä karkuun pinkovaa kylläkin, mutta ei sen spawnaussuojan ole tarkoitus olla pakoonjuoksusuoja, vaan pelkästään tarjota mahdollisuus reagoida ulkona odottavaan tilanteeseen. Henkilö olisi voinut katsoa ympärilleen, tehdä tilannearvion, ja sitten toimia tilanteen mukaisesti. Nyt henkilö päätti pinkaista juoksuksi ympärilleen vilkaisematta, siitä huolimatta että hänellä teleportilleampumiskiellon myötä siihen hyvä mahdollisuus olisi ollut. Kyseessä ei ole teleportilleampumisrike.
 

Eli4sK

Uusi käyttäjä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
FarssiRP-Lou Riders
23 Toukokuu 2020
20
16
3
Samaa mieltä muiden kanssa, että henkilö oli tietoinen poliisin vaikutus mahdollisuudesta. Joku jopa sanoo juuri ennen, kun henkilö tulee ulos että poliisi ampuu. Lisäksi hänellä oli sorkkarauta kädessä jolla voi lyödä poliisia. Joten ei tässä RDM tapahdu ainakaan. Teleportti on jo aika kaukana kun ensimmäiset luodit henkilöä kohti tulevat, jolloin ei mene teleportille ampumiseksi myöskään.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
456
307
63
Suomen Ateena
Samaa mieltä muiden kanssa, että henkilö oli tietoinen poliisin vaikutus mahdollisuudesta. Joku jopa sanoo juuri ennen, kun henkilö tulee ulos että poliisi ampuu. Lisäksi hänellä oli sorkkarauta kädessä jolla voi lyödä poliisia. Joten ei tässä RDM tapahdu ainakaan. Teleportti on jo aika kaukana kun ensimmäiset luodit henkilöä kohti tulevat, jolloin ei mene teleportille ampumiseksi myöskään.
Ylläolevin perustein käsittelen tämän ja rangaistuksia ei jaeta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.