Pelaajareportti RasseTTV

Ropsu669

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2019
19
7
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): RasseTTV/Suomalainen Ville ja pari muuta LaBratvan jäsentä
Aika ja päivä: 22.6.2021
Rikottu sääntö: Failrp ja metagame rdm
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Oltiin sairaalassa kollegan kanssa alkoi kauppa menin sinne noin 30min jälkeen henkilöt edelleen paikalla ampumassa ja venaamassa poliisia ja tämän jälkeen 2muuta tuli vuoroon ja he edelleen odotti täällä vaikka lähti jo kerran paikalta ja ei voinut edes tietää että 2poliisia tullut vuoroon
Todisteet:
alkaa noin 57:50-1:22:00 ehkä jopa 55min ajalta voi alkaa kattomaan
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Metagamea ei kyseisessä tilanteessa ole ollut, olimme juuri tulleet kaupalle ja aloittettu ryöstöä ja saman tien poliisi tuli paikalle. Itse en tiennyt että isoilla aseilla kaupan ryöstäminen on failrp:tä ja silloin kun oli itse poliisissa niin tuli heti luotia kun meni kauppa ryöstölle eikä siitä kukaan valittanut. Joten minäkin tein niin koska ajattelin ettei ryöstöllä ole kyseistä rdm sääntöä
 

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Metagamea ei kyseisessä tilanteessa ole ollut, olimme juuri tulleet kaupalle ja aloittettu ryöstöä ja saman tien poliisi tuli paikalle. Itse en tiennyt että isoilla aseilla kaupan ryöstäminen on failrp:tä ja silloin kun oli itse poliisissa niin tuli heti luotia kun meni kauppa ryöstölle eikä siitä kukaan valittanut. Joten minäkin tein niin koska ajattelin ettei ryöstöllä ole kyseistä rdm sääntöä
joo no tilanteestahan oli menny jo useampi minuutti kun olitte ampuneet zuxxin tuonne sitten minä ja hoikkis tulemme paikalle ja alat yhtäkkiä ampumaan joka tosiaan on rdm. Mutta siis antaa admineiden tehdä hommansa ei mulla sen enempää.
 

kalze123

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
3 Marraskuu 2020
14
6
3
Tilanteessa minä olin sisällä aloittamassa ryöstöä. toinen vaihe ei lähtenyt käyntiin sillä siitä oli niin vähän aikaa kun se oli viimeksi ryöstetty. Sanoin radioon "kassa on tyhjä mutta tuosta meni poliisi ohi" Rasse vastasi "mä ammun". sitten hän huusi että "jäi mene hakemaan lootit" minä hain lootit menin Rassen kanssa katolle. sanoin "lähdetään pois" Rasse vastasi "ei koska tänne voi tulla muita poliiseja". hieman myöhemmin tuli kaksi autoa ja Rasse ampui heitä. lähdimme karkuun sillä tilanne näytti huonolta ja pääsimme karkuun.
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
@JarnoRu79 jos ottais koppia. Lisäksi haluan tähän sanoa että jäimme kaupalle sen takia koska minut olisi varmasti metalla tunnistettu. Siinä kohtaa kun tuli lisää kyttiä paikalle ei ollut siellä enään meidän auto etupihalla jotta siitä ei saataisi rekkaria. Olin myös zuxxin chatissa sanonut että kohta vois olla aamu kaupan aika, samantien kun tulin servulle sanoi Topi ska Kalzee minulle että mennään ryöstää kauppa. Oli kuulemma aamulla jo kokeillut ryöstää jotain kauppaa ja nähnyt myös poliisi autoja sairaalalla. Tänään katselin Zuxxin vodia siellä oli heti esim. Potatoman huutamassa chattiin että toi on ”Ville Suomalaisen auto, se oli siin reportissa”, ”Rasse heti ampumassa” näiden perusteella ilmeisesti zuxx oli mukamas tunnistanut minut. Ymmärrän että tein virheen tilanteessa ja osaksi sen takia menin myöhemmin antautumaan kaupungin parhaalle kytälle eli Bablolle. :)
 

HökäleRasse

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Tammikuu 2021
194
95
28
Espoo
Zuxxin vodissa tosiaan kuuluu selvästi että ”meta, metaa nää on ollu tääl kaupalla joku 30min”, oikeasti olin tullut noin 10min ennen servulle ja kalzee oli ollut ilmeisesti kokeilemassa samaa kauppaa, eli paska mäihä. Siinä vaiheessa kun olen itse iso ase katolla osoittamassa zuxxia ja hän ei peräänny päätän todeta että mä ammun ton, koska muuten olisi kalzee kaupan sisällä jäänyt aseen kanssa kiinni. Tosiaan kalzee myös sanoin radioon että alotin ryöstön jolloin aloin ajattelemaan että taitaa olla tuli vapaa
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
@JarnoRu79 jos ottais koppia. Lisäksi haluan tähän sanoa että jäimme kaupalle sen takia koska minut olisi varmasti metalla tunnistettu. Siinä kohtaa kun tuli lisää kyttiä paikalle ei ollut siellä enään meidän auto etupihalla jotta siitä ei saataisi rekkaria. Olin myös zuxxin chatissa sanonut että kohta vois olla aamu kaupan aika, samantien kun tulin servulle sanoi Topi ska Kalzee minulle että mennään ryöstää kauppa. Oli kuulemma aamulla jo kokeillut ryöstää jotain kauppaa ja nähnyt myös poliisi autoja sairaalalla. Tänään katselin Zuxxin vodia siellä oli heti esim. Potatoman huutamassa chattiin että toi on ”Ville Suomalaisen auto, se oli siin reportissa”, ”Rasse heti ampumassa” näiden perusteella ilmeisesti zuxx oli mukamas tunnistanut minut. Ymmärrän että tein virheen tilanteessa ja osaksi sen takia menin myöhemmin antautumaan kaupungin parhaalle kytälle eli Bablolle. :)
Kannattaa muistaa, että meillä oli kopteri ilmassa ja ajoit karkuun omalla autollasi :D kopusta+mun partioautosta saatiin kilpi sun autostas.
 

JarnoRu79

Vanhempi käyttäjä
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
28 Maaliskuu 2020
126
110
43
Asia käsitelty. Rangaistuksena henkilöiden @RasseTTV ja @kalze123 hahmot (Ville Suomalainen ja Topi Pellilä) tulee mennä ilmottautumaan poliiseille VÄLITTÖMÄSTI 30 päivän tuomiolle.