Pieniä elämäähelpottavia asioita

d0mino

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Toukokuu 2021
96
69
28
1. Kun annat inventorystä jotain ja liikutat hiiren id päälle, näkyis sen pelaajan päällä joku merkki, jonka id se on. Jos paljon porukkaa ympärillä, pitää aina se id joko ite kattoa tai kysyä. Helpottais tällänen aika paljon.

2. Raudat voisi käyttää samanlailla kun esimerkiks aseen ottaa. Eli laittaa 1-4 ja painaa sitä numeroa.

3. Raudoittamis emoten voisi vaihtaa parempaan. Tulee aika paljon jäljessä se emote ja joutuu aina jonkin aikaa siinä seisomaan. Paljon hienompia emoteita olemassa. Kun paljon raudottelee ni alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään se emoten kesto.

4. Kun laitat inventoryn määräksi 0, voisit ottaa tavaraa niin paljon kun inviin mahtuu, tai laittaa pois. Esimerkkinä, jos kaivat roskiksia ja saat kaiken näköstä tavaraa, voit laittaa vaan määräksi 0 ja heittää kaappiin, eikä tartte koko aikaa sitä numeroa muutella.

5. Craftaamiseen joku nopeampi systeemi. Jos esimerkiksi noita tukkulaatikoita teet, joutuu aika monta kertaa hiirtä rämpyttämään. Joko et voi ite sen määrän kirjottaa, tai et näkyis vaikka se viimesin rakennus siinä jossain mitä vois sitte vaan painaa.
 
Viimeksi muokattu:
Upvote 8

Kelsi Mutkanperä

Vanha parta
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Taksi
Vanhempi jäsen
7 Maaliskuu 2021
630
1
284
63
2, tosi epäkätsyä tehdä inventoryn kautta, pikaslotteja kuitenkin vain 4 ja poliisina on aika paljon muitakin asioita joita voisi olla pikaslotissa. Mutta se vissiin pitäisi jollain aikataululla tulla tai ehkä jopa jo ollakin myös tab menun kautta käsiraudat laitettavissa. Toki itse olen sitä mieltä että G menu toimii ihan hyvin tarkoitukseen.

3) täysin samaa mieltä. Se on ihan ookoo, että siinä menee hetki rautoja laittaessa ja irrottaessa, mutta se itse laitto ja irrotus emote saisi alkaa heti eikä vasta vartin päästä. Nyt se on aina silleen että tiedät aloittaneesi laiton/irrotuksen, mutta muut näkevät sen vasta sitten joskus.

1) sen id:n kohdalla tavaraa antaessa ei oikein voi käyttää hahmonimeä, koska sitten siitä tulisi kauhea metahomma. Steam tunnus periaatteessa voisi näkyä siinä yhteydessä, sitä on tyhmää mennä keneltäkään kolmannelta kysymään ja äänestä jo kuulee muutenkin kenestä kyse jos vain vähänkään tuntee toista. Mutta voi olla hankala toteuttaa siihen sellaista päällähooverointinäyttöä.
 
  • Like
Reaktiot: arttuu_87

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
2, tosi epäkätsyä tehdä inventoryn kautta, pikaslotteja kuitenkin vain 4 ja poliisina on aika paljon muitakin asioita joita voisi olla pikaslotissa. Mutta se vissiin pitäisi jollain aikataululla tulla tai ehkä jopa jo ollakin myös tab menun kautta käsiraudat laitettavissa. Toki itse olen sitä mieltä että G menu toimii ihan hyvin tarkoitukseen.

3) täysin samaa mieltä. Se on ihan ookoo, että siinä menee hetki rautoja laittaessa ja irrottaessa, mutta se itse laitto ja irrotus emote saisi alkaa heti eikä vasta vartin päästä. Nyt se on aina silleen että tiedät aloittaneesi laiton/irrotuksen, mutta muut näkevät sen vasta sitten joskus.

1) sen id:n kohdalla tavaraa antaessa ei oikein voi käyttää hahmonimeä, koska sitten siitä tulisi kauhea metahomma. Steam tunnus periaatteessa voisi näkyä siinä yhteydessä, sitä on tyhmää mennä keneltäkään kolmannelta kysymään ja äänestä jo kuulee muutenkin kenestä kyse jos vain vähänkään tuntee toista. Mutta voi olla hankala toteuttaa siihen sellaista päällähooverointinäyttöä.
Tolla id jutulla tarkoitettiin sitä varmaankin kun olet jo raahannut itemin anna kohtaan ja esiin tulee lähellä olioiden id:t. Tässä kohtaa kun laitat hiiresin id:n X päälle tämän id:n omaavan pelaajan päälle ilmestyy nuoli/merkki joka kertoo, että jos annat itemin tälle id:lle sen saa tämä henkilö.
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio ja d0mino

d0mino

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Toukokuu 2021
96
69
28
2, tosi epäkätsyä tehdä inventoryn kautta, pikaslotteja kuitenkin vain 4 ja poliisina on aika paljon muitakin asioita joita voisi olla pikaslotissa. Mutta se vissiin pitäisi jollain aikataululla tulla tai ehkä jopa jo ollakin myös tab menun kautta käsiraudat laitettavissa. Toki itse olen sitä mieltä että G menu toimii ihan hyvin tarkoitukseen.
nojoo, itellä kuitenkin siellä pikasloteissa viel tilaa ois ja ite ainaki sieltä kautta käyttäisin. eipä tuo g menu huono oo, mutta jos slotti tyhjä niin eikai siitä haittaakaan ole että tällänen ominaisuus ois