Pinkit 1.1 sääntö

antenni85

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
9 Kesäkuu 2020
15
10
3
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): @Trashwarrior ja @EuropeanOnion
Aika ja päivä: 23.7. Klo 23-23.30
Rikottu sääntö: 1.1

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: (Minä ja muut sampit) olimme ajamassa ja sitten twitteriin tuli paljon vittuilua ja sitten kun menimme sinne niin siellä ne olivat ja sitten kun olin ampunut yhden pinkeistä niin kuuluu vaan että vitun äpärä ja muuta kiusaamista.


Todisteet:


Käsittelijäksi: @Alluusio
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Jokaisesta henkilöstä kannattaa tehdä oma reportti, jos nyt ei ihan selkeästi molemmat yhdessä riko samaa sääntöä. Olen tällä hetkellä lomamatkalla. Palaan tähän maanantaina.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Olipas kyllä harvinaisen paskasti hoidettu tilanne monella tavalla... Niitä muita tapoja käsitellään sitten toisessa reportissa. Tämä koskee tosiaan sääntöä 1.1.

Jengitoimintaan kuuluu tietynlainen pään aukominen ja sitä on tiettyyn pisteeseen asti oltava valmis ottamaan vastaan, jos jengiä pelaa. Silti kannattaa aina muistaa, että siellä hahmon takana on oikeasti se pelaaja ja jos liikaa haukkuu, niin se saattaa satuttaa oikeasti, vaikka kommentti olisi tarkoitettu hahmolle. Varsinkin kun monelle se hahmo tuntuu edelleen olevan sama asia kuin pelaaja itse...

Ehdotukseni rangaistukseksi: Trashwarriorille eli SiriusBluelle varoitus aiheesta 1.1. sekä FailRP - ei tunne kipua ja /me-komennon väärin käyttäminen. Herralle näitä on jo kertynyt eli kohta voisi olla jotain kovempaakin paikallaan... Muille kollektiivisena muistutuksena, että kaikki FailRP:ttivät tässä tilanteessa. Kukaan ei pelännyt tai mennyt paniikkiin ampumisesta, kukaan ei pelannut kipua, kukaan ei yrittänyt auttaa kavereita, joita on ammuttu esim. painamalla heidän haavoja...

@Trashwarrior , ole hyvä ja valitse toinen käsittelijä, niin kuullaan hänenkin mielipide tilanteesta
 

Trashwarrior

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Helmikuu 2021
97
32
18
22
Suomi
@Alluusio Tiedostan kyllä itsekin tämän tilanteen ✨paskan rp tason✨ ja täten siitä mainitsin. Saanko muuten jossain yv:n puolella listauksen näistä vanhemmista reporteista jos niitä on kerran jo "kertynyt"? Itse olen ollut siinä käsityksessä ettei niitä paljoa ole ollut, ainakaan minulle niistä ei ole ilmoitettu että olisin merkintöjä saanut.
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
@Alluusio Tiedostan kyllä itsekin tämän tilanteen ✨paskan rp tason✨ ja täten siitä mainitsin. Saanko muuten jossain yv:n puolella listauksen näistä vanhemmista reporteista jos niitä on kerran jo "kertynyt"? Itse olen ollut siinä käsityksessä ettei niitä paljoa ole ollut, ainakaan minulle niistä ei ole ilmoitettu että olisin merkintöjä saanut.
Laita minulle yksityisviestiä Discordissa, niin voin lähettää sinulle saamasi merkinnät.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
Moro.

Olen samoilla linjoilla Alluusion kanssa, eipä tuohon ole lisättävää. Olette varmasti nyt viimepäivinä viimeistään saanut ohjeistusta mitenkä palvelimella kuuluisi käyttäytyä. Jatkossa olkaa ihmisiksi.

Laitetaan merkintä asianomistajalle.