piwwie

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ende

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Huhtikuu 2019
24
39
13
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Piwwie (rpssä Pirjo Pakara)
Aika ja päivä: 22.11.2019 klo 00:37
Rikottu sääntö: FailRP/FearRP = Pyri kunniottamaan henkeäsi. Ehdottomana sääntönä on 2vs1. Jos siis yksin joudut kahden ryöstäjän/poliisin(kummatkin aseistettuja) armoille, et saa tehdä vastarintaa.
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Kidnappasimme Pirjo Pakaran Sinister Streetbikesilta hetki sen jälkeen kun olimme kidnapanneet Jallu Jaatisen ja yritimme saada myös häneltä tietoa liittyen yhteen ammuskeluun, mutta ei suostunut kertomaan mitään vaan käski meitä ampumaan hänet (ei välittänyt pätkääkään omasta hengestään) eikä pelännyt vaikka aseilla uhaten yritimme saada tietoa.
Todisteet:
 

Darkyens

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
3
10
3
Jos on sääntö että pyri kunnioittamaan omaa henkeäsi, niin silloin obviously mä en olisi edes istunut kyseisen porukan auton kyytiin, vaan olisin lähtenyt vaikka karkuun. Jos kyseiset henkilöt on vähänkään katsoneet vaikka elokuvia/sarjoja missä lähdetään kyseleen tietoja, niin sinne mahtuu myös jonkinmoista persoonaa, niitä vittuilevia, alistuvia ja vaikka niitä jotka rukoilee että tapa mut tai jotakin sinne päin. Tuossakin tilanteessa oltais voitu vaikka sitten käyttää sitä mielikuvitusta ja oikeasti yrittää saada sitä tietoa irti hinnalla minä hyvänsä ja eikä ensimmäisestä "ammu mut" -kehotuksesta vaan pistää sitä nallia naamaan. Yritän ymmärtää minkä takia kyseessä failrp, mutta olisi myös mielenkiintoisempi välillä hoitaa tämmösiäkin tilanteita pitemmän kaavan mukaan kunnon rpllä eikä niin että samantien henki pois.

Olin myös samassa tilanteessa irl erittäin tuohtunut koko tilanteesta ennen kidnappausta kun tajusin että tunnistivat juuri mut, mutta että mistä. Auton väriksi sanoivat jossakin videolla violetti/lila että se on mun auto, ja niin on ollut kunnes hiljattain olen vaihtanut autoni värin oranssipinkkiin (joka oli tapahtumapaikalla) jota huom. _minun_ tietääksen kukaan kyseisestä jengistä ole nähnyt ja tai ainakaan voinut liittää minuun. Correct if I'm wrong. Aikasemmassa tätä koskevassa tilanteessa mulla oli täysin koko pään peittävä maski päässä joten se oli erittäin iso kysymysmerkki mistä tajusivat just mut napata mukaan. Yritimme siis mm. Jallun kanssa ohikulkijoina mennä elvyttämään porukkaa ylös koska näimme paljon porukkaa maassa, elvyttäminen oli kuulemma sallittua mutta ampuminen ei (Tähän asiaan siis itse Kepapi joka yhdistetään tähän jengiin tuli jumalana sanomaan asiasta kyseisessä tilanteessa) Mutta silti kyseisessä tilanteessa saimme metanoleilta heti luotia niskaan avaamatta kertaakaan itse tulta, mutta kummasti metanoleja saatiin nostaa ylös.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Piwwie sanoi:
(Tähän asiaan siis itse Kepapi joka yhdistetään tähän jengiin tuli jumalana sanomaan asiasta kyseisessä tilanteessa) Mutta silti kyseisessä tilanteessa saimme metanoleilta heti luotia niskaan avaamatta kertaakaan itse tulta, mutta kummasti metanoleja saatiin nostaa ylös.

Huomasin, että olitte menossa kahdestaan räiskimään ja auttamaan teidän kavereita jotka olivat 5 hengen porukassa niin puutuin ennen kun olisitte syyllistynyt sääntörikkeeseen ja mainitsin että ette saa mennä sinne räiskimään kun tilanteeseen osallistuisi siinä vaiheessa yli 6 henkeä.
 
  • Like
Reaktiot: Darkyens

Darkyens

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
3
10
3
Nekin aseet oli täysin itsepuolustukseksi siltä varalta että siellä on vielä joku jossakin. Sen verran kovaa tykitystä kuului olevan. Päällimmäinen tarkotus oli päästä nostaan edes joku ylös tai saada edes kantoon, kuitenkaan aiheuttamatta mitään uutta sotaa mikä ei tietysti ole sallittua. Meitä oli yhteensä 4 siinä tilanteessa jossa periaatteessa 3 ei ollut millään lailla kytkettävissä kehenkään heistä maassa olleista, ja 2 meistä tapettiin mm. ajamalla yli ja ampumalla kun yritti elvyttää. Mutta se, mikä jää itselle kysymysmerkiksi on että millä perusteella teidän porukkaa sai olla kyseisessä tilanteessa (esimerkiksi ylimääräisiä nostajia) mutta meitä kohtaan avattiin tuli välittömästi eikä puolustautua saanut? Nyt ei jotenkin vaan mennyt mun järkeen tämä tilanne...
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Itsepuolustautuminen on vähän eri asia kuin se, että menette väkisin sinne ampumaan väkeä eli olisi ihan ymmärettävää ollut jos olisitte itsepuolustautunut. Teitä ammuttiin kun yrititte auttaa kavereitanne pois sieltä, olitte menossa takaisin sinne aseiden kanssa sen jälkeen kun olitte jo päässyt turvallisesti pois ei taas ole itsepuolustautumista. Ja vaikka kuinka kysymysmerkiksi tuo aikaisempi tilanne jäi niin kannattaa se selvittää loppuun muualla ja pysytään täällä aiheessa eli tuo clipin tilanne.
 

Darkyens

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
3
10
3
Krhm pakko vielä vastata tuohon ja sitten voin antaa tämän asian olla, mutta että me menemme väkisin ampumaan väkeä? Kerro toki missä vaiheessa kukaan meistä olisi ampunut laukaustakaan kehenkään teistä. Kaikki se luotisade tuli teidän porukan toimesta pelkästään. Nyt on kyllä aika kovia syytöksiä herralla, pelkästään oletuksia suojellaksesi omia. Jukka tais kuolla jo ennen kun pääsi edes kunnolla mestoille kun hänet jyrättiin teidän toimesta yli, Topi ammuttiin samaan kasaan muitten kanssa, joten jäljelle jäi vaan minä ja Jallu joista kumpikaan ei ampunut ketään.
Meillä oli jo siinä tilanteessa kun paikalle saavuttiin porukalla auttamaan porukkaa ylös niin aseet kannossa juurikin siltä varalta jos siellä onkin joku mahd. vielä hengissä ja syystä x alkaisikin tulla luotia jostakin sivullisia kohti.. "Pääsimme turvallisesti pois" joo, mä otin aseen esille ja takkusin sen kanssa tyylillä "miten tätä ajetaan" vain sen takia kun se teidän valkoinen tesla piiritti meitä kuin hai laivaa ja sieltä niitä laukauksiakin tais tulla meitä kohti. Silloin saa puolustautua? Mutta ei, edes silloin kumpikaan meistä ei ampunut kertaakaan vaan yritimme päästä vielä paikalle ottamaan jonkun haavoittuneista kyytiin ja äkkiä karkuun, avaamatta tulta siltikään ketään kohti vaikka edelleen meitä jahdattiin ja meitä kohti ammuttiin.
 
  • Haha
Reaktiot: Ende ja Kepapi
J

jawwe

Guest
Hei,

Palataampas kyseiseen tilanteeseen, ja teidän tästä toisesta tilanteesta voi tehdä erillisen pelaaja ilmoituksen mikäli siltä tuntuu.

Mainitsit tuossa @Piwwie että elokuvissa on erinlaisia persoonia jne. Tuossa clipissä vaikutat vain siltä että halut antaa asian olla etkä roolipelaa sitä millään tavalla ”elokuvamaisesti”. Yksi kidnappaajista sanoo sulle että ”minä olen se joka latelee ne ehdot”. Tähän sää vastaat vain ”antaa tulla vain sitä nallia” hyvin kyllästyneen kuuloisena.

Ja kyllä, elokuvissa on erinlaisia persoonia tällaisissa tilanteissa, joilta leikataan mm. sormia irti ja ne ei silti avaa suutaan, mutta he myös näyttelevät sen ja eläytyvät hahmoonsa.

Yllä olevasta klipistä vain huokuu se, ettei arvosteta omaa henkeä ollenkaan. Olenko väärässä? En, sillä tuo klippi on todisteena juuri tässä pelaajareportissa.

En myöskään näe, kuinka tuo tilanne olisi tuosta jatkunut, mikäli hahmostasi ei olisi tullut reikäjuustoa.

Haluaisin vielä @Ende tietää, että kuinka tunnistitte henkilön?

Kun tämä tilanne on tapahtunut, on ollut vielä voimassa sääntö: ”jos on maski päässä (ei bandana/huivi), niin ei saa tunnistaa äänestä.
 
J

jawwe

Guest
KÄSITELTY

Minulle myönnetyin valtuuksin, Piwwie saa kirjallisen varoitukset tästä FailRP tilanteesta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.