Poista pelaajalta mahdollisuus poistua vedenalla autosta.

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Lua:
local underwater = false

function lockunderwater()
    Citizen.CreateThread(function()
        while underwater do
            Citizen.Wait(0)
            DisableControlAction(0, 32, true) -- W
            DisableControlAction(0, 34, true) -- A
            DisableControlAction(0, 31, true) -- S
            DisableControlAction(0, 30, true) -- D
            DisableControlAction(0, 75, true)  -- Disable exit vehicle
            DisableControlAction(0, 75, true) -- Disable exit vehicle
        end
    end)
end

Citizen.CreateThread(function()
    local ped = PlayerPedId()
    while true do
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn(ped, false)
    local underw = GetEntitySubmergedLevel(vehicle)
    Citizen.Wait(500)
        if IsPedInVehicle(ped,vehicle, true) and underw > 0.9 then
            underwater = true
            lockunderwater()
        else
            underwater = false
            lockunderwater()
        end
    end
end)

Code by slerba

"
Tossa pikasten testauste jälkee toimiva snipu, jolla poistetaan pelaajalta mahdollisuus poistua ajoneuvosta veden alla... En muistanu kokeilla mites mopojen kanssa käy joten voi olla että sitä tarviipi tarkentaa tiettyihin ajoneuvoihin / kategorioihin. Hoitakaa itte parhaaksi näkemällänne tavalla(muokattu)
"
 
Viimeksi muokattu: